Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään hyötyä jos käy jumpassa 3-5krt vko?

Vierailija
07.10.2009 |

Oikeesti alkaa tuntumaan, että ei ole, vaikka kuinka pää märkänä rykii... No joo, myönnän, ettei ruokavalioni ole ollut paras mahdollinen nyt muutamaan viikkoon mutta siis ennen sitä oli. Tuntuu, että paino vaan nousee (joo tiedän, että lihas painaa enemmän) kohisten. Mistä tiedän onko se painonnousu "hyvää nousua" vai "huonoa nousua"?

masentaa vaan...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulosta syntyä väkisinkin, paitsi jos samaan aikaa syöt mitä/miten paljon mieli tekee. Näet varmaan itse peilistä oletko kiinteytynyt vai onko tullut lisää höttöä ympärille...

Vierailija
2/30 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jonain aamuna kun heräät ja vahingossa katsahdat peiliin niin näet muutoksen. Niin se vaan on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ei ole..

Riippuen siitä millaisessa jumpassa käyt, miten elät muuten. Ei ole hyötyä käydä 5krt jos mässäilet miten sattuu. Eikä mielestäni ole hyötyä käydä 5krt/vko jumpassa, se on aika paljon, vähän turhaa käydä niin usein. Käy jumpassa 2-3krt/vko ja juoksemassa sekä kävelemässä (uimassa) 2 krt/vko niin katso mitä tapahtuu, vaihtele vähän! Ja elimistö kun tarvitsee myös lepoa

Mutta siis pointti on myös se ruoka!

Vierailija
4/30 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pumpissa, spinningissä ja bodybalancessa vaihdellen. Ja ihan ilosta kyllä aina menen ja jos en jaksa, en mene. Ja siis ehkä voi olla, että on hieman kiinteytynyt, (harmittaa kun hukkasin sen lapun kun otin alussa mittoja niin nyt ei ole enää vertailukohdetta)... No, pitää vaan nyt katsoa vielä tarkemmin syömisiä.

Vierailija
5/30 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä jumpassa voi käydä vaikka joka päivä, mutta siis erinlaisissa jumpissa, välillä voi vaikka käydä bodypumissa ja kevyemmässä jumpassa ym. Jonkunlaista liikuntaa tulisi harrastaa joka päivä, mutta lihomista ei kyllä yksin estä, ruokavaliolla on siinä ensisijainen merkitys.

Vierailija
6/30 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kuin kerran vk jo kiinteyttäisi kun syö kohtuullisesti.

Vierailija
7/30 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiinteytymiseen auttaa parhaiten salitreeni kunnon painoilla. OK, pumppi myös ok, mutta käytäthän reilusti painoja sielläkin: jos viikosta toiseen kykkäät tangossa max. 15 kg, ei varmasti näy missään. Eli kyykkyyn vähintään 20 kg, rintalihaksiin 15 kg jne.

Sen sijaan ns. tavalliset jumpat on kiinteytymisen kannalta ihan turhia; toki liikunnasta tulee hyvä olo ja kaloreitakin palaa, mutta kropassa tuskin näkyy suurempaa muutosta, etenkin jos syö, mitä sattuu.

Vierailija
8/30 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn 2-3 krt viikossa urheilemassa, kerran vedän kunnon koko kropan salitreenin ja pari kertaa käyn juoksemassa 45-90 min. ja olen oikeasti pelkkää lihasta, 165cm/57 kg ja ei grammaakaan rasvaa missään. Syön monipuolisesti, herkkuja kohtuudella.

Vierailija
9/30 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis käy tarpeeksi monta kertaa viikossa. Minä en käy bodypumpissa mutta jumpissa käyn noin 5 kertaa viikossa ja olen kyllä erittäin kiinteä ja sopivasti lihaksikas. Pituus on 165cm ja painoa 60kg. Pizzakin syön kerran ainakin kerran viikossa, muttei sekään näy missään.

Vierailija
10/30 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä sitten noiden jumppien tehosta, enemmänhän se on sellaista aerobista liikuntaa. Ruokavalio kannattaa tarkastaa ensimmäisenä ja myös salilla kannattaisi tehdä treeniä jumppien lisäksi.

Vierailija
11/30 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jaksat käydä salilla jopa viidesti viikossa! Vai teetkö kerrallaan vain muutaman lihasryhmän??

Vierailija
12/30 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jaksat käydä salilla jopa viidesti viikossa! Vai teetkö kerrallaan vain muutaman lihasryhmän??

kropan läpi tulla menolla kerran viikossa ja joskus tulee jaksettua käydä viikon aikana tuo yksi kerta päälle. eli treenirytmi on: rinta+olkapäät, kädet, selkä, jalat. Vatsiksia joka kerta, mutta jalkatreenin päälle ei välttämättä jaksa tehdä. Aerobistakin teen kaikkina muina treenikertoina, mutta jalkatreenin päälle en vain pysty.

Vierailija
13/30 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kesästä paino noussut 1,5 kg mutta reisien ympäryskestä lähtenyt 1 cm, vyötärötä 0,5 cm. Tai sitten sovittelet vanhoja vaatteita, miten ne mahtuu/istuu päälle.

Vierailija
14/30 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Pumpissa 2-3 kertaa ja lisäksi lenkillä 2-3 kertaa, joskus Spinningissä ja Body Attackissäkin. Tuntuu että ei se kyllä kauheasti missään näy :( Kun aloitin pumpin niin lihakset kasvoi selvästi mutta läski on ja pysyy :(

Vierailija
15/30 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Pumpissa 2-3 kertaa ja lisäksi lenkillä 2-3 kertaa, joskus Spinningissä ja Body Attackissäkin. Tuntuu että ei se kyllä kauheasti missään näy :( Kun aloitin pumpin niin lihakset kasvoi selvästi mutta läski on ja pysyy :(

Kannattaisi ottaa ohjelmaan pari aamulenkkiä kävellen tai fillaroiden ennen aamupalaa, niin yön aikana hiilarivarastot ovat tyhjentyneet ja kroppaa lkaa kuluttaa suoraan rasvaa.

Vierailija
16/30 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vetää joka päivä bodypumpeja, spinningejä jne. ja on mua neuvonut ettei niissä kannata käydä kuin max. 2krt/vko, 3krt/vko on jo aivan hyödytön. Täytyy tehdä jotain muuta esim. juoksu, kävely.

Vierailija
17/30 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömistä vähentämällä pienennetään läskejä, punttitreenillä kiinteytetään kroppaa. Muut pomppimiset ja hyppimiset tekee lähinnä hyvää mielelle;) Tässä minun nyrkkisääntöni kropan kunnossa pitämiseen ja hyvin toimii! :)

Vierailija
18/30 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikaa on mennyt vasta vähän ( < 3kk), niin eihän se välttämättä vielä näy missään!

Panosta laatuun: tee liikkeet huolella, loppuun asti. Lisää arkiliikuntaa: kävellen tai pyörällä asioille ja töihin, auton avaimet piiloon!

Tsemppiä, kyllä se siitä! 5 x vko on jo hyvä tahti, mä jos haluaisin päästä siihen, niin pitäisi joka aamu lähteä kotoa klo 5... Kompensoin sitten muun liikunnan puutetta kulkemalla pyörällä töihin.

Vierailija
19/30 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömistä vähentämällä pienennetään läskejä, punttitreenillä kiinteytetään kroppaa. Muut pomppimiset ja hyppimiset tekee lähinnä hyvää mielelle;) Tässä minun nyrkkisääntöni kropan kunnossa pitämiseen ja hyvin toimii! :)

ihan urpoa väittä ettei esim. 6 tuntia viikossa hikijumppaa, ole mitenkään hyödyllistä terveyden eikä kunnonkaan kannalta.

Vierailija
20/30 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli miksi harrastaa liikuntaa vain kiinteytyksen taikka ulkonäön takia? haloo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme