Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko perheitä, joille kodin sisustus on toisarvoinen asia? Kuvaile

Vierailija
07.10.2009 |

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitkään niistä ei asu Etelä-Pohjanmaalla.

Vierailija
42/51 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä koskaan nähnyt todella siistia ja puhdasta asuntoa, joka olisi ollut sisustuksellisesti karmea.

Sen sijaan useimmat epäpuhtaat ja sotkuiset asunnot ovat yleensä sisustettu melko tunteettomasti ja epäkäytännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia, joiden kalusteet Iskusta, Vepsäläiseltä jne., remontit teetetty ulkopuolisella viimeisen päälle, mutta silti asunnot eivät ole mitenkään sisustuksellisia

Vierailija
44/51 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta tuntuu et mä oon se. Sisustaisin tosi mielelläni mutta en ikinä tiedä, mistä aloittaa. Jos ostan ton maton ni pitäiskö sit vaihtaa sohva? Jos ostan sohvaan sopivan maton ni en ikinä pääse eroon tosta sohvasta? jne.

Vierailija
45/51 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä se kuuluu kenellekkään mitä toisten kotona on?Pitää olla aika tyhjä ihmisenä jos tollasta miettii.Itse vuoden kodittomuuden ja jatkuvan käyhyysrajan alapuolella elämisen kokeneena voin olla iloinen mieheni kanssa kaikista toisiinsa sopimattomista huonekaluista mitä olemme saaneet.Lapsemme nukkuu rumassa pinnasängyssään puhtaana,ruokittuna ja onnellisena.

Kotimme ei ole kulissi emmekä tarvitse tuotemerkkejä ja designia pönkittämään tyhjää minuuttamme.

Ja ne ihanat lehti-ja kirjapinot!!Elämään tulee toisenlaista syvyyttä kun keskittyy mietiskelemään syvällisiä ja tärkeitä asioita sensijaan että hienoperseilee täällä keskustelupalstoilla.

Vierailija
46/51 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan en jaksa etsiä sävy sävyä tai yhteensopivia esineitä/huonekaluja/lamppuja/mattoja jne.

Kunhan on sohva, tv joka tason päällä ja valot niin kaikki ok.

Vierailija
47/51 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonekalut on todella sekavan näköinen kokoelma etupäässä järkyttävän rumia tekeleitä. Hirveä värien ja tyylien sekamelska, ja useimmat kamat on ostettu sieltä mistä halvimmalla saa, ulkonäöstä viis. Monet ties mistä ilmaiseksi/parilla eurolla saadut kamat on ulkonäöllisesti tosi rupuisia. Paikat on kyllä sinänsä järjestyksesäs eikä koti ole likainen mutta sillisalaattimainen sekamelska tyylejä tekee asunnosta kauhean levottoman.

Vierailija
48/51 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin meidän edullinen asunto oli...aivan järkyttävä.

Muutettiin kohtuuisosta kaksiosta pienempään ja vielä pienempään ja sitten asuttiin 2,5 v pienen pienessä kaksiossa.

Se oli AIVAN JÄRKYTTÄVÄ asunto. koko kämppä, kaikki huonekalut.

Mutta tiesimme ekasta päivästä alkaen että asuminen siellä on väliaikainen ratkaisu.

Nyt kun muutettiin kesällä tänne, jossa toivon mukaan asumme muutaman vuoden, oli ihmisten ilmeen aika mielenkiintoisia, kun ovat tulleet kylään.

Mutta se meidän edellinen koti, huh huh.

Vierailija
49/51 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys on jokapäiväinen ongelmamme joten sisustus on niitä viimeisiä juttuja joihin on rahaa laittaa. Asiat menee tärkeysjärjestyksessä.

Kysyjällä lienee se kuuluisa kultalusikka hanurissa ettei ymmärrä että ihmiset elää eriarvoisesti riippuen yhteiskuntaluokasta mihin on sattunut syntymään.

Olen sattumoisin ollut 90-luvulla itsekin työtön lähes 10 vuotta edellisen laman aikana, joten satun tietämään, että kodin pitäminen nättinä / sisustaminen nätiksi EI OLE KIINNI RAHASTA, VAAN KEKSELIÄISYYDESTÄ!

Katsopas joskus (vaikka kirpparilta voit ostaa halvalla, tai kirjastosta lainata), niin aika usein jopa sisustuslehdissä on juttua kodeista, jotka on sisustettu vanhalla tavaralla, jopa vanhoilla verhoilla, löydetyillä huonekaluilla jne. Ja nämä kodit ovat tosi nättejä ja siistejä.

Minä uskon, että jos ei saa kotia nätiksi rahattomana, ei sitä pysty saamaan nätiksi sittenkään kuin sitä rahaa on.

Ehkä tarkoitat kirjoituksellasi sitä henkistä köyhyyttä, ja se on totta, että jos sitä on taloudessa, varmaan se sisustus on sitten parempi unohtaa. Taitaa teiltä sen rahan lisäksi puuttua myös viitseliäisyyttä?

Vierailija
50/51 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihkui, että eri kausilta olevat tavarat ja tyylit luovat kotiin kerroksellisuutta ja sitä myötä kodikkuutta.

Vierailija
51/51 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää kun ajattelee niin sisustaminen ei todellakaan ole prioriteettien kärjessä.

Kyllä sisustus on minulle henkilökohtaisesti tärkeää viihtymisen kannalla. Sisustus ja henkilökohtaiset tavarat on se joka tekee kodin.

En voisi asua jonkun suunnittelijan askeettisessa sisustuslehtimäisessä tuotoksessa. Kyllä oma persoonani näkyy meidän sisustuksessa vahvasti eikä se ole millään tapaa tavanomainen. Pidän tavaroista joilla on "sielu". Tehdasvalmisteiset järjestelmät ei ole mun juttu. Sisustukseen ei myöskään ole käytetty paljon rahaa vaan isoimmat huonekalut ovat kierrätyskeskuksista, kirppareilta ja vinteistä tehtyjä löytöjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi