Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö tapauksia joissa kuoleva olisi sanonut viimeisenä

Vierailija
07.10.2009 |

näkevänsä Jeesuksen, enkelin tms.?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sa valitettavasti ole todellisuudessa noin " romanttista ".

Yleensä nuo enkelin, Jeesuksen yms. näkemiset tulee siinä vaiheessa kun ihminen leijuu siellä tajuttomuuden rajamailla. Näin siis oman kokemukseni mukaan.

Vierailija
2/11 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siinä kuoleman tullessa ihminen on pääsääntöisesti niin huonossa kunnossa, ehkä ollut jo pitkäänkin tajuton, että minkäänlainen kommunikointi ei ole onnistunut enää aikoihin.

Kerran muistan tapauksen, jossa hengityskoneessa tajuttomana oleva potilas vastasi kädenpuristuksella kun häneltä kysyttiin että "onko sulla Jeesus sydämessä? Purista kädestä jos on".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysys edes että onko hyvä olla ja onko tyynyt hyvin ja ymmärrätkö että me ollaan tässä.

Vierailija
4/11 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

potilas oli tehnyt uskoontuloa just ennen sairastumistaan, mutta ei ollut ehtinyt lopullista "ratkaisua" tehdä. Omaiset olivat itse uskossa ja kovin huolissaan rakkaansa hengellisestä kohtalosta. Siksi siis hädissään tätä kyselivät...

T: 3

Vierailija
5/11 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun syöpää sairastanut setäni sanoi "Oi kun tekisi mieli vaimon hyvää makkarasoppaa". Sitten meni tajuttomaksi ja muutaman tunnin sisällä kuoli. Enkeleitä ei näkynyt.

Vierailija
6/11 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta moiset omaiset pitäisi kieltää kuolevan vuoteen ympäriltä.

potilas oli tehnyt uskoontuloa just ennen sairastumistaan, mutta ei ollut ehtinyt lopullista "ratkaisua" tehdä. Omaiset olivat itse uskossa ja kovin huolissaan rakkaansa hengellisestä kohtalosta. Siksi siis hädissään tätä kyselivät... T: 3

Vierailija
7/11 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tätini viimeiset sanat mulle, pari tuntia ennen koomaan vaipumista olivat: Minä sanoin aina, että kun Tassu (kissa) täyttää kymmenen vuotta, pidetään isot juhlat. Vaan eipä tullut niitä juhlia. (kissa siis kuoli ennen sitä) Mutta kun minä täytän 50, niin sitten pidetään isot juhlat. (Ja kuinkas kävi, ei tullut niitäkään juhlia)

Vierailija
8/11 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tätini viimeiset sanat mulle, pari tuntia ennen koomaan vaipumista olivat: Minä sanoin aina, että kun Tassu (kissa) täyttää kymmenen vuotta, pidetään isot juhlat. Vaan eipä tullut niitä juhlia. (kissa siis kuoli ennen sitä) Mutta kun minä täytän 50, niin sitten pidetään isot juhlat. (Ja kuinkas kävi, ei tullut niitäkään juhlia)

ja oli siis perusterve 46-vuotias. Jostain syystä vältän sanomasta "sitten kun".

Vierailija
9/11 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedän tapauksia joissa henkilö on käynyt taivaassa Jeesuksen luona tai kadotuksessa sillä aikaa kun on esim ollut sydän pysädyksissä pitkän aikaa. Olen siis kuullut ko. henkilön itsensä kertovan, tämä ei ole mitään kuulopuheita. Yksi kertoi että taivaassa on niin kaunista ettei hän pysty sitä edes kuvailemaan.

Vierailija
10/11 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siinä kuoleman tullessa ihminen on pääsääntöisesti niin huonossa kunnossa, ehkä ollut jo pitkäänkin tajuton, että minkäänlainen kommunikointi ei ole onnistunut enää aikoihin. Kerran muistan tapauksen, jossa hengityskoneessa tajuttomana oleva potilas vastasi kädenpuristuksella kun häneltä kysyttiin että "onko sulla Jeesus sydämessä? Purista kädestä jos on".

erilaisiakin tapauksia tapahtuu siviilielämässä. esim sydäreitä ja onnettomuuksia.

Vierailija
11/11 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamppailevansa jumalan kanssa. Ei ollut millään muotoa uksovainen. Lisäksi sanoi näkevänsä kirkasta valoa.