Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teen? 2. mies ei rakasta mua, mutta haluaa tapailla.

Vierailija
06.10.2009 |

Itse taidan rakastaa häntä. Molemmat olemme varattuja. Auttakaa!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kädet tärisevät ja sydän hakkaa lujaa. Tunnen sen kun halaan häntä. Ja siis yli vuosi tapailua jo takana.

ap

Vierailija
2/26 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele kun ahistaa. Ei halua päästää mua lähelle kun pelkää rakastuvansa. Näin sanoi. Ja suhdetta jatkunut jo yli vuoden. ap

haluu pitää sinut koukussa, ja aina innokkaana panopuuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kädet tärisevät ja sydän hakkaa lujaa. Tunnen sen kun halaan häntä. Ja siis yli vuosi tapailua jo takana. ap

Vierailija
4/26 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taidan rakastaa häntä. Molemmat olemme varattuja. Auttakaa!

päätä itse omasta elämästäsi.

Voisit kyllä miettiä, miten voit rakastaa miestä, joka pettää naista, jota rakastaa...

Vierailija
5/26 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä itse päätät miten suhde jatkuu. Jos kyseessä olisi pelkkä seksi molemmin puolin, niin silloinhan asiassa ei olisi mitään ongelmaa. Jos mies ei sinua rakasta, ja sinä rakastat häntä, niin suhde tuskin on tasapuolinen. Siitä kannattanee vetää omat johtopäätöksensä. Jos ise olet valmis riskeeraamaan enemmän kuin hän, niin kannattako jatkaa?

Vierailija
6/26 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele kun ahistaa. Ei halua päästää mua lähelle kun pelkää rakastuvansa. Näin sanoi. Ja suhdetta jatkunut jo yli vuoden. ap

haluu pitää sinut koukussa, ja aina innokkaana panopuuna

kuin pelkkänä panopuuna olemista. Myös miehen puolelta.

Vierailija
7/26 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se ei rakasta sua niin mitä sie siinä sit roikut?

säälittävä juttu ylipäätään varattuna toisia miehiä edes katella.. eroa ja iske sitten ukko itelles.

Vierailija
8/26 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokee ehkä tilanteen nyt hyvänä, kun olette molemmat naimisissa ja tunteet ei vie liikaa.

Aika usein miehet on rakastuneita sivusuhteisiinsa. Mikseivät olisi? Eihän miehetkään mitään robotteja ole ja sivusuhteissa on usein todella paljon hellyyttä ja tunnetta sen seksin lomassa. Se rakkaus vaan ei ehkä ole suurempi kuin velvollisuudentunne perhettä kohtaan. Rakastaa, muttei tarpeeksi. Kuten eräs mies minulle kerran sanoi: jos tämä kakkonen ja vaimo olisivat nyt tarjolla ja oltaisiin vapaita, niin ottaisi ehdottomasti kakkosen. Se vaan ei ole enää niin selkeä valinta, kun on se avioliitto, talo ja lapset.

Vierailija
9/26 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä oon just niin robotti, että jos ei rakasta, niin muilla tunteilla ei ole väliä. :( Vaimoaan kuulemma rakastaa. Jättäisi mut sitten rauhaan!!

ap

Vierailija
10/26 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ei todellakaan olisi enää mitään velvollisuuksia mua kohtaan. Pelkkä paskanjauhantaa noi velvollisuusjutut, haluaa vain pitää molemmat. Kuka nyt haluaisi olla joku vitun velvollisuusvaimo?!

Vierailija
11/26 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kätsy pikku spermavarasto...

Vierailija
12/26 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisesta välittäminen saavat pysymään kyllä avioliitossa. Sen sivurakkauden pitää olla todella voimakas, että erityisesti miehet lähtee siitä pois. Samahan se naisilla on. Moni on ihastunut, lähtenyt suhteeseen ja rakastunutkin. Silti ei se oma parisuhde sentään niin sietämätön ole, että uskaltaisi ottaa riskiä ja rakkauskaan ei ole tarpeeksi vahvaa.

sillä ei todellakaan olisi enää mitään velvollisuuksia mua kohtaan. Pelkkä paskanjauhantaa noi velvollisuusjutut, haluaa vain pitää molemmat. Kuka nyt haluaisi olla joku vitun velvollisuusvaimo?!

Vierailija
13/26 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mieheni olisi kanssani velvollisuudesta. Jos hän ei halua olla kanssani, hänellä ei ole siihen mitään velvollisuutta. Myöskään minulla ei ole velvollisuutta olla mieheni kanssa.

Vierailija
14/26 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä sinä se ukko rauhaan...

Vierailija
15/26 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äijä käyttää hyväkseen!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDD

Vierailija
16/26 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä oon just niin robotti, että jos ei rakasta, niin muilla tunteilla ei ole väliä. :( Vaimoaan kuulemma rakastaa. Jättäisi mut sitten rauhaan!! ap

tunteet lienevät siellä navan alla valmiina sukellukseen. Kuule naura ja unohda koko tyyppi, pelimies on pelimies.

Vierailija
17/26 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele kun ahistaa. Ei halua päästää mua lähelle kun pelkää rakastuvansa. Näin sanoi. Ja suhdetta jatkunut jo yli vuoden.

ap

Vierailija
18/26 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä ystäväni (mies) on pelaillut viimeiset 20 v naisten kanssa niin, että hänen juttujaan katsellessa ja kuunnellessaan voi vain suu jäädä auki.

99,9 % tapauksista on ollut hänelle todellakin vain "tapauksia" ja kaatoja - naista on kylmästi käytetty hyväksi niin kauan kuin on ollut milloinkin tarpeen (yleensä näitä pyörityksiä on ollut meneillään vaimon ollessa "hankalasti saatavissa" - mutta vähintäin jokin viritys on silti ollut aina meneillään)

Usko siis, jos mies sanoo, että ihan kiva nähdä, harrastaa seksiä, panna pikapanot tai muuten vain humputella, mutta että se on siinä sitten.

Yleensä nämä pelaaja- ja virittelijä-miehet ovat asian suhteen suoria, eivät he vannokaan mitään kiintymystään tai rakkauttaan, vaikka viestit voivat olla tosi kuumia.

Mene vaan mukaan peliin, mutta kerropa sitten meillekin, miten siinä kävi.

Ai se 0,1 %. Tällä minun tuttavalla tuli nainen vastaan, joka sitten ei pelannutkaan samalla pelipakalla ja joka kertakaikkiaan pani miehen hyytelöksi. Mutta olisikohan tilanne muuttunut, jos hän ihan oikeasti olisi saanut tämän naisen itselleen? Kuka tietää.

Vierailija
19/26 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu tutulta. Onko tämäkin mies 1,93 pitkä, noin 90-kiloinen lihaksikas ruskeahiuksinen ja sinisilmäinen ihanasti suuteleva heppu?

Sama tunne kuin ap:lla nääs täällä. Ahistaa.

Vierailija
20/26 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein miehet on rakastuneita sivusuhteisiinsa. Mikseivät olisi? Eihän miehetkään mitään robotteja ole ja sivusuhteissa on usein todella paljon hellyyttä ja tunnetta sen.

seksistä ilman rakkautta? Panopuuna olemisesta?

En ymmärrä tällaista ajatusta ollenkaan, että "kyllä se sua rakastaa, vaikka väittää muuta". No, jos joku sanoo, ettei rakasta, on kyllä aika naurettavaa jäädä roikkumaan suhteeseen, jos rakkautta toivoo saavansa. Epätoivoista ihastuksen perässä roikkumista.

Vakituisen sivuseksisuhteen ylläpito avioliiton aikana vaatii aika kylmiä hermoja, ja osoittaa tunteettomuutta jo sinällään. Tunteiden ulkopuolelle jättäminen onnistuu kylmältä naiseltakin, joten miksei mieheltä, jotka tunnetusti ovat jo biologian tarjoamin lähtökohdin vähemmän tunteellisia ja empaattisia. Saatika, jos mies on tunnekylmä muutenkin (kuten tuo suhdejärjestely antaa viitteitä), miksi pitää uskotella, että tunteet ovat pelissä?

Ja ap:n elämäntaparatkaisu osoittaa kypsymättömyyttä, pelkuruutta ja naurettavuutta. Miksi ihmeessä riskeeraat oman avioliittosi moiselle? Ja sitten vielä raukkaparka rakastut, etkä saakaan vastarakkautta. Voi voi sentään, pikku reppana.