Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen 21v nainen ja aloin käyttämään silmänympärysvoidetta

Vierailija
06.10.2009 |

kannattaa alottaa siinä viimestään 25 vuotiaana,mieluiten jo aikasemmin ja kaulan ihoa myös rasvata ihan perusvoiteella,muuten rupsahtaa. en tietenkään polta röökiä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttääkin ihan nuorelta vielä..?

mutta kyllä mun kaveripiirissäni suurin osa on jo päässyt siihen pisteeseen, ettei baarissa/kaupassa/alkossa yms. kysellä enää papereita täysi-ikäisyyden todistamiseksi. Minulta kysytään, joka kerta, ja monesti olen joutunut esittämään henkkarin lisäksi passin tai kela-kortin, kun on tullut kiistaa siitä, ovatko paperit minun vai lainattu isosiskolta... ja pari kertaa itseäni nuoremmat kaupan kassatytöt ovat ihmetelleet, kuinka he olivat aivan varmoja että mä olen vasta 16.

Pari kertaa bussissa rahalla maksaessani kuski on veloittanut lapsen lipun hinnan - tässä kaupungissa se lapsen lipulla saavat matkustaa alle 12-vuotiaat.

Vierailija
22/26 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun ne rypyt tulevat, niin jälkikäteen ei voi itkeä. Riski on siis liian suuri, pakko käyttää puteleita. Ja sitä paitsi...Mitä jos en käytä niitä voiteita, niin kuinka ryppynen sitten olisinkaan?

ryppyjä joka tapauksessa tulee, muistakaa vaatia tuhannet euronne takaisin putelifirmoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kun kuuluvat ihmisen luonnolliseen vanhenemiseen. Ihan on tarpeeksi kauneudella näitä kasvoja "siunattu", että sitä ei parit tulevat rypytkään pysty pilaamaan.

Vierailija
24/26 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minullakin on naama, johon rypyt istuvat. Eikä itse asiassa minua rypyt haittaa, mutta sellainen naaman venähtäminen ja löysyys sitten voivat haitata (tosin en usko, että voiteet auttavat tähän venähtämiseen).

Korostankin sitä, että jos minulla tili pursoaa rahaa, niin miksi minä en voisi niitä voiteta ostaa, jos kerta on rahaa?

t. se Estee Lauderin kehuja

Vierailija
25/26 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttääkin ihan nuorelta vielä..?

mutta kyllä mun kaveripiirissäni suurin osa on jo päässyt siihen pisteeseen, ettei baarissa/kaupassa/alkossa yms. kysellä enää papereita täysi-ikäisyyden todistamiseksi. Minulta kysytään, joka kerta, ja monesti olen joutunut esittämään henkkarin lisäksi passin tai kela-kortin, kun on tullut kiistaa siitä, ovatko paperit minun vai lainattu isosiskolta... ja pari kertaa itseäni nuoremmat kaupan kassatytöt ovat ihmetelleet, kuinka he olivat aivan varmoja että mä olen vasta 16. Pari kertaa bussissa rahalla maksaessani kuski on veloittanut lapsen lipun hinnan - tässä kaupungissa se lapsen lipulla saavat matkustaa alle 12-vuotiaat.

vaatekaappia, kenkiä ja kosmetiikkavarastoa jos menee 12-vuotiaasta... Huhhuh... :DD

Vierailija
26/26 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avitcidia muutaman kerran viikossa perusvoiteeseen sekoitettuna. Pitäis tepsiä ryppyihin sekä ihomatoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä