Auttakaa! Olen itkun partaalla, lapsi sotki taulu-tv:n tussilla!
Oon jo ihan epätoivoinen täällä. Vedenpitävä tussi tottakai, oli kaivanut sen työpöydän laatikosta. Millä sen saa pois, vai saako millään? Korvaako vakuutus mitään tälläisissä tapauksissa, meillä on Tapiolassa laajan turvan kotivakuutus.
Ja jos joku ihmettelee, miten moinen pääsi käymään: olin pakollisella vessareissulla. Aargh!
Kommentit (50)
Vaikuttaa pahalta. Alkoholilla yrittäisin pyyhkiä varovasti itse.
Vaarana on kyllä pinnan turmeltuminen pysyvästi.
ettei mene kuvaruudun pinta pilalle. Kannattaisi huomenissa kysellä televisioita huoltavasta firmasta neuvoja, ettei tule suurempi vahinko.
Eikö sen nyt pitäisi denaturoitu sprii kestää? Käsidesi, desinfioivat pyyhkeet, tms.
oma lapseni on myös taulutelkkariin piirtänyt ja ne sotkut on lähtenyt ihan taulutv:n puhdistukseen tarkoitetulla aineella.
Marketista olen aineen ostanut,maksoi jotain 4€
tuli 30cm naarmu, joka ainakin meni vakuutukseen.
Googlasin sen verran, ettei alkoholiakaan kestä. Kysy huomenna jostain, ja jos niille on kerran omat aineensa, niin sellaista varmaan kannattaa käyttää.
... lähtee ainakin kuulakärkikynä mistä tahansa. Vakuutus on sitäpaitsi juuri tollaisia haavereita varten.
Eipä ole jälki enää tuore. Kun en huomannut sitä jälkeä heti, koska televisio oli kiinni. Vasta kun sen illalla avasin, huomasin että myös telkkaan oli piirretty. En oikein tiedä, millä sitä uskaltaisin kokeilla pyyhkiä koska käsittääkseni nuo taulutelevisiot ovat aika herkkiä.
se on niin kamalaa mömmöä, että sulattaa muovia...
tai meillä meni kun lapsi väritti tussilla kannettavan ruudun ja lopuksi vielä tiputti koko höskän lattialle niin että hajosi..
Meillä kanssa tyttö piirsi taulutelkkariin. Mies sai kynän jäljen pois keraamisen lieden puhdistus sienellä. En tiedä mitä siinä on mutta jälki lähti pois.
Ite oon vakuutusyhtiöllä töissä ja tiedän, että laajantason kotivakuutus korvaa ks. tapauksen.
..joko korjauskustannukset tai jos telkkaria ei voi korjata, niin uuden telkkarin. Meille ostettiin juuri vakuutusyhtiön piikkiin uusi telkkari, kun poika heitti kaukosäätimen taulutelkkariin. Soita ihmeessä Tapiolaan.
Ei meillä ole koskaan lapset heitelleet pikkuautoja telkkariin tai piirrelleet siihen tusseilla.
Kyl maar teillä on fiksut lapset! Ja äitikin vaikuttaa tosi ihanalta! :)
Ei meillä ole koskaan lapset heitelleet pikkuautoja telkkariin tai piirrelleet siihen tusseilla.
Ihana kuulla, että teillä hyvinkasvatetut lapset.
Huoh.
repussa,laatikoissa,pöydillä ja ovet ei tosiaan ole lukittuina,niin,että meillä ainakin taapero saa halutessaan tussit näppärästi käsiinsä ja saakin niitä käyttää,mutta ei tietenkään mielellään telkkariin..
Ylivoimaisesti paras! otti huulikiillonkin pois läppärin ruudulta. Veikonkone myy suomessa.
www.DuoMonkey.com
ihmesientä. se kuulema auttaa joka paikkaan.. vakuutuksista en tiedä kattaako..