Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Olen itkun partaalla, lapsi sotki taulu-tv:n tussilla!

Vierailija
05.10.2009 |

Oon jo ihan epätoivoinen täällä. Vedenpitävä tussi tottakai, oli kaivanut sen työpöydän laatikosta. Millä sen saa pois, vai saako millään? Korvaako vakuutus mitään tälläisissä tapauksissa, meillä on Tapiolassa laajan turvan kotivakuutus.

Ja jos joku ihmettelee, miten moinen pääsi käymään: olin pakollisella vessareissulla. Aargh!

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybellinen ASETOONITONTA kynsilakkaa. Se on muoville tarpeeks hellävarasta.

Vierailija
42/50 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos telkkari on jo sotkettu niin ei se sen enempää pilalle mene vaikka kokeilisit mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tussit ja muut myrkyt pitää niin ettei pieni lapsi niitä itse saa käsiin ja käyttää kun valvot?

Ei kai. Liian hankalaa..

Vierailija
44/50 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että tähän ketjuun tullaan jeesustelemaan, että "miksi tussit on lapsen saatavilla". Kuulkaa aika monelle on sattunut tällaisia vahinkoja, ei niitä aina voi estää. Kotona ei voisi pitää enää mitään tavaroita, jos haluaisi olla 100% varma ettei mitään satu.

Vierailija
45/50 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos telkkari on jo sotkettu niin ei se sen enempää pilalle mene vaikka kokeilisit mitä.

Kyllähän sitä helpoimmalla pääsee, jos saa tussin pois siististi. Ongelma on se, että ne liuottimet, jotka poistavat spriiliukoista vioittavat muovia. Tuosta alkoholittomasta kynsilakanpoistoaineesta en tiedä.

Minä soittaisin valmistajalle. Ja googlettaisin aiheesta. Ehkä vakuutusyhtiöltäkin kannattaisi kysyä, voi olla että korvaavat tussin tuhot mutta eivät epäonnistununeen poistoyrityksen aiheuttamia...

Vierailija
46/50 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taulutelkkariin lensi pikkuauto, kyllä on hienot viirut. Onneksi ei haittaa tekstiä pahemmin, joten vielä ei mene tv vaihtoon. Odotellaan että lapsi kasvaa siihen ikään, ettei enää tavarat lennä...yriti osua autolla serkkuaan..joten spontaani heitto oli.

Vierailija
47/50 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tätä pelkään sen verran kovaa, etten missään nimessä hanki taulutöllöä. Meillä on ihan tavallinen tv, ja on jatkossakin kunnes hajoaa. Kun lapset on riittävän vanhoja voin taulun hankkia

Vierailija
48/50 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaessa erillinen vakuutus ja se ainakin kattaa juuri tuontyyppiset vahingot.

Itseasiassa myyjä käytti esimerkkinä juuri tuota tilannetta että "korvaa myös jos esim lapsi piirtää tussilla tv:seen"

En sitten lähtenyt tarkastamaan olisiko meidän kotivakuutuskin korvannut vaan otettiin tuo erillinen vakuutus myös. Ei oma vastuuta ja korvaa 2 vuotta kaikki vahingot.

Mutta siis taitaa olla aika yleinen tilanen kuitenkin eli ihan turha kenenkään jeesustella että oli tussi saatavilla.

Vahinkoja sattuu vaikka olisi varovainenkin. Se on vaan helppo huudella kun ei ole VIELÄ arvostelijan omalle kohdalle osunut.

Vierailija
49/50 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mitään muitakaan liuottimia tai edes pesuaineita. Juuri oli Hesarissa juttu taulutelevision puhdistamisesta ja muistaakseni puhdistukseen ei käynyt kuin suurinpiirtein tislattu vesi ja tv:n omat puhdistusaineet. Ja tämäkin aivan hataran muistin varassa.

Mutta siis ei mitään teollisia puhdistusaineita saati ihmesientä, pinta on sillä selvä, jos niillä alat skraappaamaan.

Soita kodinkoneliikkeeseen, sillähän se selviää.

Vierailija
50/50 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmesientä. se kuulema auttaa joka paikkaan.. vakuutuksista en tiedä kattaako..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän