Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kävi matkalla! Miten saan tietää, että missä?!

Vierailija
05.10.2009 |

Tiedän, olen typerä ja kaivan verta nenästä, kun koetan selvittää missä mieheni kävi loppukesällä. Olimme keväästä kesän loppuun saakka "asumuserossa", mutta palasimme kuitenkin vielä yhteen.

Luottamusta syö nyt tuo matka, jonka mies väittää olleen "työmatka". Passiaan säilyttää duunissa, joten sitä en pääse tarkastamaan...

Mulla on ollut epäilys, että tässä jutussa on (ulkomaalainen) kolmas pyörä, siitä syystä siis haluan saada varmuuden matkan kohteesta. Vaan onko mulla mitään keinoa saada sitä selville? Kerrotaanko lentokentältä mitään? Tarkat päivämäärätkin on vähän epävarmoja, eli tiedän suurin piirtein vain, milloin reissu oli.

Jos tekee mieli vittuilla tai sanoa, että anna olla, niin jätä jooko kirjoittamatta tähän ketjuun. Tiedän ittekin, että kauheasti tässä ei ole järkeä, mutta....

(Niin ja mies siis ei kerro yhtään enempää, sitä on jo koetettu, ei myöskään miehen kaverit tai sukulaiset, koska "kukaan ei tiedä"... huoh)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalisällä ollaan juuri sen vuoksi, että sen aikana ei olla tilivelvollisia. Mielestäni mustasukkaisuus on ok, mutta tämä asia nyt ei vain kuulu sinulle.

Jos se vaivaa, kysy suoraan. Ronkkimisesi selän takana on tasan yhtä petollista kuin miehesi valhekin olisi.

Oltiin siis sovittu että katsotaan mitä asumusero meille tekee, ei siinä muut miehet tai naiset asiaa auta (ja mies myönsi tämän). Tietty oon kysynyt aivan suoraan, moneen kertaan, että kertoisi edes jotakin mikä toisi mulle rauhan... en tiedä miksi mies ei kerro - paitsi jos kuvittelee, että mä "unohdan" koko jutun ja elämä jatkuu kuten ennen. Vaikka siis sillä jotakin suhteita olis ollut.

Ja kyllä mä niitä tautejakin mietin, että onko perusteita vaatia miestä testeihin (toistaiseksi ollaan käytetty kumia).

-ap-

Vierailija
22/27 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palannu yhteen. Kyllä vaan ollaan avoimesti puhuttu myös tuon erossaoloajan tapahtumista...on katsokaas kiva tuntea se ihminen kenen kanssa on yhdessä. Muutenkaan menneisyydessä ei ole asioita, jotka eivät toiselle kuuluisi. Olemme avoimia, emmekä pidä toisiamme epätietoisuudessa. Eikä meillä riidellä mustasukkaisuudesta. En tajua tuollaista "ei kuulu sulle -asennetta". Varsinkin jos toista selvästi asia vaivaa niin, miksei parisuhteessa siitä voisi puhua?

Minusta ap:n nyt vaan kannattaa itsepintaisesti pyytää miestä kertomaan totuus, koska asia selvästi vaivaa. Sano miehelle suoraan epäilysi ja kerro mitä mieltä olet, jos olikin toinen nainen. Kerro myös , miksi epäilet miestä. Miehellä ei ole mitään syytä suuttua, jos kerrot ajatuksistasi ja epäilyksistäsi rauhallisesti ja miestä kunnioittaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mustasukkainen ja epäluuloinen, niin sitä vain on. Piste. Turha teidän muiden on sanoa, että "älä viitsi". Voi kunpa olisikin niin helppoa.

Ap - tee itsellesi pari juttua selväksi: mitä teet, jos saat selville, että sillä matkalla tapahtui jotain, jota et haluaisi tapahtuneen. Toinen: miten olet sinut itsesi kanssa, kun tutkit miehesi salaisuuksia, etkä voi jaka tietoa kenenkään kanssa.

Hyvä.

Nyt olet miettinyt asiaa ja todennut, että silti - haluat tietää.

Ala siis tutkia. Sillä jossain on aukko. Vaikka passi on töissä, sillä ei ole väliä, sillä harvassa paikassa leimataan enää passia tai tarvitaan passiin liitettävää viisumia.

Löydät - ihan taatusti - jäljet.

Tutki miehen taksut - lompakot - vaatteet - salkut. Aina uudelleen ja uudelleen. Käy - aina uudelleen ja uudelleen - miehesi kännykk läpi. Nosta muistikirjat/paperit kohti valoa - näet jälkiä seuraavilla sivuilla, joita opit tulkitsemaan.

Älä kysy mieheltäsi - et tule saamaan järkeviä vastauksia.

Jonakin päivänä saat selville jotain, josta olet joko pahoillasi tai sitten et.

Ja jos löydät jotain, mikä pahoittaa mielesi, päätä, että joudut elämään yksin sen tiedon kanssa. Sillä olet hankkinut tiedon salaa. Joten joudut pitämään sen salassa.

Vaan mitäpä siitä - sillä niinhän miehesikin toimi sinua kohtaan: salaa, sinua kenties pettäen ja ainakin hän jätti sinut pimentoon noita muutamia päiviä-viikkoja ajtellen.

Älä siis soimaa itseäsi uteliaisuudesta.

Ja silloin voit rauhassa ja itseksesi päättää, mitä tehdä omalle tulevaisuudellesi.

Kerronpa, että itse kerroin aiemmin vuolaasti miehelleni kaikki elämässäni meneillään olevat yksityiskohdat - niin kännykät kuin allakat olivat avoimina. Mutta kun tapasin HÄNET, jonka kanssa en tosin alkanut suhteeseen, koska uskottomuus silloin tuntui minulle mahdottomalta ajatukselta, loppui avoimuus. Eikä ole koskaan palanut. Sillä mistäpä tiedän - ehkä tarvitsen jonakin päivänä oikeasti hieman enemmän yksityisyyttä - miten muuten saattaisin selittää, että yht'äkkiä niin kannykän viestit kuin puhelut ovat salasanan takana...

Vierailija
24/27 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ap, onko lähtökohtasi se, että mies ei ole aikalisänne aikana pitänyt sopimustanne ettei muita sotketa teidän tilanteeseenne? Mitä miehen pitäisi sanoa sinulle, että uskoisit ja luottaisit häneen? En nyt tarkoita vain tuota työmatkaa - ihan hölmöä sinänsä jos tyyppi ei voi sanoa vaikka että Berliinissä, jos on siellä ollut - vaan yleisemmin. Oletko kaikkien asioiden ja ihmisten suhteen yhtä epäileväinen, vaiko vain tämän miehen suhteen? Miksi?

Niin tai näin, en tiedä vedättääkö mies sinua vai ei. Tuntuu siltä, että kommunikaatio välillänne toimii aika huonosti ja sille pitäisi varmaan tehdä jotakin ennenkuin jatkatte yhteiselämää. Toivottavasti asianne selviävät.

perheenä yhdessä tuon asumuseron aikanakin (mökillä ja huvipuistossa lapsen kanssa). Oltiin sovittu, että otetaan aikalisä mut ettei sotketa muita tähän. Siksi mä katson, että matka ja siihen mahdolliset liittyvät muut naiset kuuluvat tavallaan mullekin, vai onko mua vedätetty 5-0 kaiken aikaa. -ap-

Vierailija
25/27 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita miehesi duuniin ja kysy sihteeriltä, palkanlaskijalta tai suoraan esimieheltä että onko miehelläsi ollut työmatkoja ajalla (esim kesäkuu tai heinäkuu) ja minne.

Jos mies ei kerro työmatkasta, se kertoo jo jotain matkan luonteesta. Jos yritetään paikata suhdetta ja aloittaa uudelleen, se pitäisi tehdä aina puhtaalta pöydältä ilman mitään luurankoja kaapissa.

Miehelläsi ei ole puhtaat jauhot pussissa koska salailee. Hänellä on ollut suhde toiseen. Voisiko suhde jatkua edelleen?

Vierailija
26/27 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan haluan vaan saada itselleni varmuuden että voin luottaa mieheen.

-ap-

mies vois luottaa suhun, jos sä toimit noin sen selän takana?? vai olisitko rehellinen ja kertoisit, mitä olet tehnyt jos saat selville, että VOIT luottaa mieheesi. jos tilanne on sen jälkeen se, että sä voit luottaa mieheen mutta mies ei suhun, koska toimit tuolla tavalla.

luottaisitko ihmiseen, joka tonkii sun asioita, selvittää mahdollisesti sun henk.koht salasanoja, puhelintietoja, tilitietoja jne.?

Vierailija
27/27 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi mies ei kerro missä kävi. Mä jatkaisin jo pelkästään tuon takia asumuseroa :p Eihän tuo ole muuta kuin kiusan tekemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi