Mikä sua vituttaa tänään?
Mua on vituttanut tänään koko helkkarin päivän (menkat alkamassa parin päivän sisään).
-Olin kirjastossa sen aikaa, kun 4v esikoinen oli muskarissa ja 2v kuopus nukkui rattaissa päikkärit, niin kuin joka maanantai. Lainasin pari kirjaa ja istuin lukemaan yhtä kirjaa, kun viereen tuli yks älykääpiö, joka ryki, köhi ja yski KOKO ajan. Meinasin sanoa, että painu nyt hitto muualle röhimään siitä ja älä yski niitä basilleja toisten päälle! Tuota jatkui siis 40 minuuttia!
-Käytiin muskarin jälkeen leikkipuistossa vähän aikaa leikkimässä ja koko sen ajan, mitä oltiin tuolla (40 minuuttia), joku rakki räksytti kaupan tai kirjaston pihalla. Ärsyttävääääääää.
-Ulkona on vitun kylmä ilma, tuulee kuin pohjoisnavalla.
-Ebay on ollut pari päivää juntturassa, toimii helvetin hitaaaaaasti, sivut kyllä aukeaa nopeasti ja haku tuottaa nopeasti tulosta, mutta kun klikkaa jotain kohdetta, junttaaminen alkaa. Sama juttu, jos klikkaa kohteesta pois. Kirjaston koneella ebay kyllä toimi, kun kokeilin tänään. Tuon takia olen menettänyt nyt 4 kohdetta ja nuo kohteet ovat olleet sellaisia, mitä olen etsinyt viimeisen kuukauden ajan ja niitä on myynnissä n. kerran kaks vuodessa-parissa (keräilyharvinaisuuksia). Tein huudon, mutta joku kortti viime hetkellä.
-Lauantainen Selviytyjät jakso ei mennyt nauhalle, nauhalta löytyi pelkkää lumisadetta, kun kanava oli väärä (kiitos meidän rakkaan koiran, joka oli taas mennyt makaamaan johdon päälle ja johto oli irronnut seinästä. Äitini oli sitten laittanut oikean kellonajan, mutta unohtanut laittaa väärän kanavan laitteeseen eikä viitsinyt mainita asiasta). Ei siinä mitään, mutta meillä on kaikki Selviytyjät jaksot nauhalla.
-Koiralla on juoksut ja veritippoja on kaikkialla. Ja tuo piski EI suostu pitämään juoksupöksyjä vaan saa ne aina pois (kaikki kikkakolmoset on kokeiltu, ei auta).
-Toinen katti mouruaa kuin hourupää, haluaa parvekkeelle, kun sen päästää sinne ja laittaa oven kiinni, mouruaminen alkaa uudestaan. Ja kun se tulee sisälle ja sulkee oven sen nenän edestä, mouruaminen alkaa taas.
Kommentit (27)
tuo ukko, joka ei saa mitään aikaiseksi, on niin s**tanan tyhmä ja laiska.
lapset silloin kun eivät tottele.
tää talo, josta päästäänkin taas ukkoon joka ei voi tehdä mitään muuta kuin istua persiillään ja valitella miten väsyttää ja kolottaa ja mitä milloinkin. siis ketäpä väsyttäis se että hoitaa kolmea alle kouluikäistä lasta yksin päivät pääksytysten ja tietty vielä yöllä heräilee yksivuotiaan itkiessä hampaitaan tai jotain? sehän se on vain lomailua.
vituttaa niin paljon ettei sitä uskalla ees ajatella.
vituttaa kun lapsi sairastui syöpään 2 vuotta sitten ja aina pitää olla tekemässä anomuksia kelaan. Mies ei ikinä niitä tee. Ja loppua ei näy lapsen hoidolle. Paranimisesta ei ole mitään tietoa. Lääkärit ei ikinä kerro mitään selkeästi. Kelikin on paska.
en oo ikinä kuullu, mulla on kaikki verhot liian pitkiä ja vituttaa aina käännellä niitä ja koittaa saada saman mittaisiks! =)
Nyt ei enää vituta ku se, että mies on yövuorossa ja joudun menee yksin nukkumaan :(
ihanat syysilmat ja mahtava tuulenpuuska tuli koko ajan lenkillä päin naamaa.mutta ei lannistanut minua.on ihanaa kun ei ole hellettä eikä hiki.ihanan raikasta.pukeutukaa oikeella tavalla niin ei tuu kylmä.
toivottavasti kaikilla joita on tänään vituttanut on huomenna hyvä päivä.
harrastus nukkuessa. Viikon aina odotan maanantai-iltaa ja nyt vaan nukuin :(
-Vituttaa kun naapurin kissa makaa mun 10000e auton konepellillä
-Vituttaa kun naapurin koira paskoo meidän nurmikolle
-Vituttaa kun naapurit ja heidän vieraat parkkeeraa autonsa meidän puolelle
-Vituttaa kun miehellä on niin "rankkaa" töissä, ettei ole nostanu evääkään viikkoon
-Vituttaa kun poika ei opi yksinkertaisia asioita
-Vituttaa kun ei saa koskaan nukkua
-Vituttaa kun kaikki kulkee miehen suunnitelmien mukaan
-Vituttaa kun kaverit on kaikonnu lasten myötä
-Vituttaa kun ei ole omaa rahaa
-Vituttaa kun mä teen aina KAIKKI kotityöt
-Vituttaa kun kaikki asiakaspalvelu on nykyään perseestä
-Vituttaa kun ei ehdi koskaan tekemään mitään
Siinäpä niitä... Mut ei negatiivista ilman positiivista! Tänään tuli Täydelliset naiset ja huomenna on hieroja! elämän pieniä iloja........
Olen viimeisilläni raskaana ja hermot on hieman tiukalla, olleet jo vähän aikaa. En jaksaisi enää yhtään päivää.
- Eniten vituttaa idiootit, jotka lääppivät mahaa, kyselevät koska vauva syntyy (eikö joku oikeesti vielä tiedä että äiti ei perkele sitä voi tietää tai päättää etukäteen joten ihan vitun turha jatkuvasti kysellä ja udella?!?!), äitini joka kyselee onko jo sellaisia "tuntemuksia" että vauva voisi olla tulossa, ihmiset jotka veikkaavat sukupuolta milloin minkäkin pierunhajun perusteella, ihmiset jotka arvioivat mahan kokoa (aivan naurettavaa kun samana päivänä joka toinen kauhistelee mahan kokoa ja veikkaa yllärikaksosia ja joka toinen kyselee että onko kaikki kunnossa kun on niin pieni maha... ), ihmiset jotka hymistelevät miten raskaus on naisen ihaninta aikaa ja ihmiset jotka jankkaavat että raskaus ei ole sairaus kun kerran heidän raskautensa sujui ilman mitään vaivaa.
- Mies ei yksinkertaisesti osaa olla edes pientä hetkeä ärsyttämättä; ei minkäänlaista tunneälyä! Puhua pälättää kun tahdon hetken rauhaa ja kun taas tahtoisin keskustella tai kysyn jotain niin vastaus on maksimissaan luokkaa "Ymmmmh..." Samaten kun pyydän jotain tekemään niin siinä kestää ikuisuus jos tulee ikinä tehtyä edes, ja kun taas voisi olla vierekkäin sohvalla niin mies päättää tehdä suunnilleen kylpyhuoneremontin.
- Mies meni äsken saunaan ja ottaa ihan varmasti siellä muutaman saunakaljan ja minä joudun synnyttämään yksin. Mölisi vaan mennessään että "et kai sä tänä yönä synnytä?" Tekisi vittu mieli synnyttää ihan kiusallani, siinä saisi jäädä mies töllöttämään saunakaljoinensa kun ei voi paria viikkoa olla ilman!
- Lapset riehuvat aivan taukoamatta, kun en jaksa puuhata tällä hetkellä niitten kanssa riittävästi ja kaiken kruunasi tämä viimeinen viikko, jolloin on satanut joka päivä, emmekä ole päässeet pihalle ja lapset riehuvat nyt sitten turhautumistaan vielä kahta kauheammin ja menevät kuin päättömät kanat. Lapsille olisi kyllä kuravaatteet, mutta itselleni ei mene enää mikään muu päälle kuin jätesäkki. Vitun syksy, enää puuttuu kymmenen sentin loskakerros niin kaikki on täydellistä!
- Koiria sadekeli ei tietenkään haittaa, vaan ne tahtovat jatkuvasti rampata edestakaisin kurastamassa ja suttaamassa. Ja joka vitun kerta niitä pitää kuivailla ja kuivatella ja silti sitä kuraa on joka puolella!
- Koirien eläinlääkärikuluihin on mennyt 1500€ muutamassa kuukaudessa, emmekä ole saaneet niitä rahoja takaisin vakuutuksesta kun mies ei saa aikaiseksi täyttää niitä perkeleen lappuja.
- Näytän jättiläisläskivalaalta, eikä minulla ole mitään vaatteita mitkä menisivät päälle, pl. miehen paidat ja verkkarit. Aikaisemmin en raaskinut ostaa lisää sopivia äitiysvaatteita ja nyt en enää viitsi kun on enää päiviä (toivottavasti!) jäljellä. Myös alusvaatteet ovat erittäin epämiellyttävät, kaikki kiristää ja valuu ja hiertää eikä mikään sovi. En tajua millaisia pikkareita tällaisella vartalomallilla pitäisi käyttää???
- Vauva on kaiket päivät ihan rauhallinen, mutta välittömästi kun saan päivän hommat tehtyä ja voisin alkaa lepäämään, alkaa jumalaton melskaaminen ja supistelu ja vessassa ravaaminen.
- Netti pätkii ja kaiken lisäksi tässä koneella on ilmeisesti joku virus ja mies ei ehdi tallentamaan minun tärkeitä tiedostojani ja valokuvia ja kohta ne on varmaan kaikki tuhoutuneet ja sitten vasta vituttaakin!