Mitä tänään iltapalana
Kommentit (19)
Kattoo ny mitä tuolta kaapeista löytyy ja mikä muksuille maistuu.
Mahdollisesti leipää, muroja, jugurttia, hedelmää, mehua jne. Ei huvita alkaa keittelemään mitään nyt.
Tein kinkku-sipuli-paprika piirakan. Kohta syödään sitä!
Koululainen syö varmaankin yhden, haluaa myös jugurttia ja jonkun hedelmän.
mysliä, luonnonjugurttia, leipää, juustoa, salaattia, tomaattia ja kurkkua. Juomiksi mulle ja isännälle iltakahvit, lapset juo maitoa tai omppumehua.
Mulle ehkä maistuu tuon lisäksi vaikka nektariini tai porkkana (raskaana kun olen ;))
Aikuiset joi teetä, lapset lämmintä kaakaota.
Vaikkei ihan sataa litraa pakkasessa olekaan...
luultavasti pienimmälle tyrkytetään puuroa, seuraava saa muroja ja me aikuiset syödään tuoreita sämpylöitä, jogurttia... Paitsi voi olla että mies syö töistä tullessaan ihan "oikeeta ruokaa" sitä mitä laitoin päivälliseksi... :)
tai siis lapet jo nukkumassa. Söivät kaurapuuroa, kuten joka ilta.
Itselleni paistoin juuri puolikypsän naudan ulkofilepihvin (sisäfilettä ei ollut lähikaupassa, pöh) ja syön sitä juuri suppilovahvero-kermakastikkeen ja salaatin kanssa. Nam!
Mulla iski himo ja mies syö sitten kanssa...Lapsia ei ole.
ja mandariinia.. mä itse söin kahvi-suklaamoussea jota tein hesarin ohjeen mukaan ja viinirypäleitä :D tyttö oli jo nukkumassa..
syötiin siis pieni välipala kun tultiin kotiin ja tossa puol kasin-kasin välillä iltaruoka. Iltaruoka oli joku etnoinspiroitunut kuskusväkerrys (paprikaa, sipulia, kesäkurpitsaa, pari ylijäämämakkaraa, tomaattipyrettä, valkosipulia + mausteina soijaa, timjamia, salviaa, cajun-maustetta, korianteria ja kurkumaa).
LISÄKSI OMENA TUORE MEHUA JA VENHNÄ PAAHTO LEIPÄÄ MARMELEEDILLA.
Nimimerkillä sata litraa puolukkaa pakkasessa