en saa ehkäisyrengasta paikoilleen!!!
Kommentit (11)
ja joskus vaikka meneekin kokonaan sisälle, valuu pian alaspäin sen verran että pilkistelee sieltä aukon suulta.
Mutta ehkäisyteho säilyy silti, sen ei tarvitse olla emättimen pohjalla asti että toimisi. Ikävältä se kyllä tuntuu jos jää liian alas.
Oletko kokeillut laittaa sitä selällään maaten jalat koukussa? Sillä laillakin voisi onnistua paremmin kuin pystyasennossa
Välillä se valui ärsyttävästi. Papa-kokeessa hoitaja "kehtasi" vielä todeta, että rengas on hyvin paikoillaan. Hyvin, jos se on melkein emättimen suulla?
Ihan on lääkärin ja esitteen tietoa että se renkaan sijainti emättimessä ei vaikuta ehkäisytehoon, kunhan sen siellä jossakin on. Ei siis tarvitse mennä pohjaan asti että vaikuttaa.
Kaksi vuotta olen sitä käyttänyt enkä ole raskaaksi tullut, joten ainakin minun kohdallani ehkäisyteho on ollut täydellinen. Seksiä näinä kahtena vuotena on myös ollut riittäämiin joten sperman puutteestakaan ei johdu tämä
joo siis eihän sillä tehon takia oo mitään väliä että miten se rengas tuolla oikeen on, mutta ei se hyvältä tunnu.. ja helkutti mä en voi käsittää miten synnyttänen naisen alapää voi olla siinä kunnossa, ettei ihan oikeesti tota renkulaa saa sinne työnnettyä sama miten koittaa.. ja sitten jotku jaksaa väittää ettei lantionpohjajumpalla saa pimpsaa takaisin tiukaksi, mulla kaksi sormeekin tuntuu liialta :D :D
En minäkään saa sitä kunnolla paikoilleen. Mies "pujottaa" sen alkuunsa ja sitten runttaa keskisormella. Paikoillaan on ja pysyy.
Jos hallitsee lantionpohjalihakset, niin rentouttamalla paikat se rengas menee ongelmitta sinne syvälle.
Minulla nuvaring ja käytän lisäksi samaan aikaan geishapalloja melkein joka päivä. Ei ongelmia. Olen kahdesti synnyttänyt.
Eikä todellakaan putoa pois. Ehkä emättimeni on sitten sen mallinen. Tekee jonkun mutkan tms. Joskus yhdynnässä tulee pois, muttei muulloin.
Helpompia menetelmiä on olemassa kuin ehkäisyrengas. Ootteko käyttäjät kuulleet.
siis ei, en oikeesti saa sitä paikalleen! just saan kaksi lyhyttä nakkisormeeni meneen sisälle, mutta en saa työnnettyä sitä renkulaa perille asti, se tuntuu koko ajan. kokeilin liukkarillakin, mutta ei mitään mahiksia. voi saatana.