Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kylkikivut raskaudessa... normaalia vai oire keskenmenosta?

Vierailija
05.10.2009 |

RV 15 menossa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitti perätilassa olevaa lasta, mutta ei kai vielä noin aikaisessa vaiheessa..

Vierailija
2/8 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli raskauden aikana vaikka minkälaista kolotusta ja kivistystä jo ihan alusta lähtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaan ajan lääkärille heti huomenna.

Vierailija
4/8 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu ihan normaaliinkin raskauteen. Se jo riittää että on ilmaa vatsassa, niin kylkiä voi jo silloin särkeä. Itselläni oli kaikenlaisia alavatsakipuja ym viikosta 12 alkaen aina loppuun asti. Milloin mistäkin kohtaa kolotti ja särki välillä todellakin kovasti.

Vierailija
5/8 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rv 14 menossa ja kaikenlaisia kipuja on ollut ja tulee olemaan varmaan pahempia.. ;)

Vierailija
6/8 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kannata stressata.Mulla oli kans välillä kylkipuja ym kipuja, mut menneet ohi. Ja jos keskenmeno olisi kyseessä ei sille voisi tehdä mitään. Eiköhän se verenvuoto ole ennemminkin merkki keskenmenosta

Vierailija
7/8 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ne kylkikivut alkaakin kun vauva monottaa kylkikaariin ;-)

Noilla raskausviikoilla vauvan asennosta voi sanoa vain sen, miten hän on tutkimushetkellä ollut. Voi jo vartin päästä olla ihan toisessa asennossa.

Vierailija
8/8 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni menossa rv 21+4 ja ei se lapsi tässä vaiheessa ole mitenkään naama alaspäin.. vauva kääntyy vasta viikoilla 36-39 vai mitenkähän se oli.

Itsellä ollut kolotusta jos minkä moista.

Ummetus, ripuli joiden seurauksena suoli solmulla monet kerrat, kylkiluihin pisto öisin joten ei voi nukkua ku selältään ja sillonki ristiselkään sattuu ku on niin pirun huono selkä muutenki.

Polttelua mahassa ja voi vaikka mitä niin tuo mikään oire keskenmenosta ole :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi