Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsan kasvu

Vierailija
05.10.2009 |

Kuinka nopeasti alkaa raskaus näkyä (eli millä viikolla) vatsan pyöristymisenä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostais. oon 7+4, missä vaiheessa sä?

Vierailija
2/7 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vasta 5+5 enkä kellekään vielä kertonut. Mutta olen sen ikäinen ettei lähipiirissäni ole vielä raskauksia ollut kuin muutamalla enkä heiltä vielä halua kysyä. Mutta itseäni kiinnostaa aihe, kuinka kauan pystyn salaamaan opiskelupaikallani asian...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekasta näkyi noin 20 viikolla vasta. Luokkakaverit ei kaikki tienneet että olen raskaana kun jäin koulusta pois noin viikolla 30... vauva syntyi laskettuna aikana, painoi 2500g.

toka näkyi jo 10 viikolla. kohtu venyi jotenkin helpommin ja vauva kasvoi tasaisemmin koko toisen raskauden ajan. vauva syntyi 42viikolla, painoi 3100.

Vierailija
4/7 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mietin kanssa tätä :)

Vierailija
5/7 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa n. vko 12 (kohtu ei juurikaan vielä ollut kasvanut, mutta koko kropan turvotusta oli sen verran että vatsan kohdalle tuli selvä kumpu) ja tokassa samasta syystä n. vko 10. On hyvin yksilöllistä, muutamilla tutuilla ei välttämättä ole huomannut vielä puolivälissäkään että on raskaana. Mulla taas jo tuolloin ollut ihan kunnon maha =)

Vierailija
6/7 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkopuolisille näkyä kuudennen kuun tienoilla. Tyttö oli ihan normaalikokoinen (3600) ja mulla oli vielä epätavallisen paljon lapsivettä! (No enhän tietenkään tiedä, oliko sitä paljon kokoajan, mutta kuitenkin :) )

Riippuu todella paljon ruumiinrakenteesta ja varmaan myös onko turvotusta jne. Itselläni ei ollut missään vaiheessa.

Vierailija
7/7 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuokin ole ihan ihmisestä kiinni ja ruummiin rakenteesta. ite olen nyt vk.22+0 ja mielestäni ei vieläkään näy selvästi vaikka on neljäs tulossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi