Asiakas sanoi mua rumaksi :(
Halusi nätimmän kollegani palvelemaan.
Mulla on niin paha mieli. En ole kaunotar, tavallisen näköinen, tiedän sen. Mutta olen jo sinut asian kanssa. Tämmöiset tapaukset (pari kertaa vuodessa) saa mut aina häpeämään, masentumaan pitkäksi aikaa. Vaikka "totuus" tuli hieman humaltuneen asiakkaan suusta, en meinaa päästä tästä pahasta mielestä yli.
Miten te muut rumat jaksatte? Kauniitkin saa antaa vinkkejä miten tästä pääsee yli.
Kommentit (10)
Hirveää miten jotkut on töykeitä :( Uskon miten pahan mieli sinulla on, olisin itsekin todella pahastunut. En ole mikään kaunotar vaan ihan tavallinen, tylsännäköinen perusihminen.
Yritä ajatella positiivisesti! Sinulla on sentään kaunis sisus, toisin kuin tällä asiakkaalla.
välttämättä ole mitään totuuspohjaa. Ihmiset nyt puhuu mitä vaan, laihaa voidaan sanoa lihavaksi ja lihavaa laihaksi ja fiksua tyhmäksi yms..unohda koko juttu vaan!
on ihan helvetin väärässä.
Näitähän riittää joka junaan ja vielä laiturillekin jäämään.
mutta toteaisin nopeasti etten anna yhden ominaisuuteni määrittää itseäni vaan että minussa on paljon muutakin.
todella inhottava asiakas. Ja oletan, että kollegasi, jonka pyysi korvaamaan sinut, ei todellakaan ollut iloinen tilanteesta. Pikemminkin nolona ja kiusaantunut.
En voi ymmärtää, mistä tuollaiset sika-asiakkaat oikein sikiävät - kukinhan meistä pitää tietynlaisista ihmisistä enemmän ja toisista vähemmän, mutta sivistynyt ihminen pitää mölyt mahassaan ja osaa sitä paitsi olla empaattinen ja miettiä sisällään, miltä moinen kommentointi tuntuu.
Oliko äijä kännissä?
Se varmaan näki susta, että olet vähän herkkä niin halusi saada sut pois tolaltasi. Sun olisi pitänyt sanoa sille, että oletko katsonut viime aikoina peiliin. Itseluottamusta hyvä ihminen.
Kertoi olevansa kusipää, ei sen kummempaa. Eli sinussa ei ollut tälläkertaa mitään vikaa.
Ihanasti käännät asetelman päälaelleen. Sä varmaan neuvot koulukiusattua lastasi lyömään kovempaa takas. Marssitaan Karjalaan.