Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette miehestä, jolla on kaulassa kultainen risti?

Vierailija
23.09.2009 |

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valikoima kunnon RISTEJÄ  ebay.com ja hakusanoilla gold cross necklace tai silver cross necklace. Tai google.com ja käyttää kuvahakua ja samoilla hakusanoilla, ja klikkailee sieltä sitten liikkeen kotisivuille ja visalla maksaa tulee postissa yleensä Amerikasta missä kaikki on hienompaa. Suomesta ei löydy kun mummojen kaulaan Ristejä lyhyt ketju jaa tyyliton risti kuka noita muka pitäs.

Vierailija
2/46 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ketjun tieto yhdistetään, niin kyllä se mies on hintti uskovainen. Ap, juokse ja äkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black Sabbathin jätkilläkin (Ozzy, Tony Iommi) on. Kovia jätkiä!

Vierailija
4/46 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti mikä juntti, kas kun ei leijonakoru.

Vierailija
5/46 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2009 klo 13:55"]

tähän mennessä ollut oikein, siis noista veikkauksista uskosta jne. Mies vaan on saanut josatin päähänsä haluta pienen kultaisen ristin kaulaan.

[/quote]

Miten niin OIKEIN? Kysyit, mitä mieltä olemme!

Vierailija
6/46 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2009 klo 13:39"]

Onhan nuita wanna be jeesuksia.

[/quote]

Onneksi kaikki voivat tehdä parannuksen. Risti kaulassa ei kerro totuutta ihmisen suhteesta Jumalaan. Jos näen miehen kaulassa ja ranteessa kultakäädyt, rinnalla paksun ristin ja sormissa koristeelliset kultasormukset, diagnoosi on AA-kerholainen, ei siis välttämättä uskovainen.

AA:n 11. askel:"Pyrimme rukouksen ja mietiskelyn avulla kehittämään tietoista yhteyttämme Jumalaan, sellaisena kuin Hänet käsitimme, rukoillen ainoastaan tietoa Hänen tahdostaan meidän suhteemme ja voimaa sen toteuttamiseen."

Vierailija
7/46 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle se on ainakin merkki siitä, että kyseessä on ilmeisesti kunnon ( uskovainen) mies, jos risti on tavallisen kokoinen ja silleen asiallinen. Pyrin mieluusti tutustumaan häneen lähemmin selvittääksi onko asia niin kuin otaksuin.

Vierailija
8/46 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi kukaan haluaisi kantaa roomalaisen kidutusvälineen pienoisversiota kaulassaan.

Vierailija
9/46 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2009 klo 23:14"]

Olen sen hänelle itse ostanut, ja on siitä lähtien käyttänyt. Ei ole erityisen uskovainen, mutta onneksi uskoo kuitenkin Jumalaan.

Onko tämä maailmanmeno tosiaan nykyään siinä pisteessä että risti kaulassa tarkoittaa jotain hyvin kummallista..? Mieheni on ainakin täysin normaali yksilö, eikähän tuo risti edes yleensä näy kun pitää paitojen alla.

[/quote]Minun mielestä ristikaulakorun käyttö on ihan yhtä normaalia, kuin väärinpäin olevan ristin kantaminen kaulassa. Ei pidä käyttää koruja, jotka välittää selkeän viestin toisille, jos ei halua korun välittävän mitään viestiä. Eikö voi käyttää jotain muuta korua?

Vierailija
10/46 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen hänelle itse ostanut, ja on siitä lähtien käyttänyt. Ei ole erityisen uskovainen, mutta onneksi uskoo kuitenkin Jumalaan.

Onko tämä maailmanmeno tosiaan nykyään siinä pisteessä että risti kaulassa tarkoittaa jotain hyvin kummallista..? Mieheni on ainakin täysin normaali yksilö, eikähän tuo risti edes yleensä näy kun pitää paitojen alla.

Vierailija
11/46 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

, mutta onneksi uskoo kuitenkin Jumalaan.

Mikäs onnenpotku tuo on? Nykyaikanahan se on täysin verrattavissa siihen että uskoo pikkuprinssin olemassaoloon, koska isossa kirjassa niin sanottiin.

Vierailija
12/46 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki uskovaiset eivät ole kreationisteja.

Vierailija
13/46 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

monilla syvästi (kristin)uskovaisilla on jyrkkiä mielipiteitä esim. homouden suhteen.

Vierailija
14/46 |
24.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa käyttää isänmaallista tunnusta eikä ristiä... aina yhtä omituinen yksilö kyseessä...

Tällä palstalla on pakko olla ihmisiä, jotka tulkitsee kaikkia pieniä vihjeitä ja lukee rivien välistä jokaisen eleen, ilmeen, teon ja esineen. Ei VOI olla niin, että suurin osa ihmisistä luokittelee pienetkin asiat.

Olen sen hänelle itse ostanut, ja on siitä lähtien käyttänyt. Ei ole erityisen uskovainen, mutta onneksi uskoo kuitenkin Jumalaan. Onko tämä maailmanmeno tosiaan nykyään siinä pisteessä että risti kaulassa tarkoittaa jotain hyvin kummallista..? Mieheni on ainakin täysin normaali yksilö, eikähän tuo risti edes yleensä näy kun pitää paitojen alla.

Vierailija
15/46 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/46 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sinäänsä ei kerro mitään. Esim. Jean S:n molemmilla laulajilla on.

Vierailija
17/46 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä

Vierailija
18/46 |
23.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nuita wanna be jeesuksia.

Vierailija
19/46 |