Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen shokissa! Tsekatkaas tämä asusteiden määrä!

Kommentit (313)

Vierailija
261/313 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakin se blogi sai paljon lukijoita...

Niin, eikös sitä sanota, että "Any publicity is good publicity..." :)

Vierailija
262/313 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on säälittävää että jonkun elämää järkyttää soiten ihmisen hankkimat asusteet. Onko se teiltä pois?

MONET noista on alesta. MONET noista on edelliskauden mallistosta ja kyllä, MONET on ostettu pidemmällä aikavälillä eikä viikon sisään. Hieman kun kuvia katsoo niin reimatecitkin on edelliskauden värejä eikä tätä kautta.

Jos teidän lapset pärjää talven yhdellä takilla ja yksillä kengillä niin sehän on hienoa. Mun lapseni ei pärjää. Itse en myöskään koskaan osta kirpparilta mitään vaatetta. Sehän tietysti vaikuttaa mun hyvä-äiteys pisteisiini. Ja sekin että meillä on KAKSI talvitakkia ja MONIA talviasusteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/313 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämästä taitaa puuttua sisältöä? viettäis mieluummin aikaa lastensa kanssa ku viikais niiden vaatteita..

Vierailija
264/313 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh. Musta on säälittävää että jonkun elämää järkyttää soiten ihmisen hankkimat asusteet. Onko se teiltä pois?

MONET noista on alesta. MONET noista on edelliskauden mallistosta ja kyllä, MONET on ostettu pidemmällä aikavälillä eikä viikon sisään. Hieman kun kuvia katsoo niin reimatecitkin on edelliskauden värejä eikä tätä kautta.

Jos teidän lapset pärjää talven yhdellä takilla ja yksillä kengillä niin sehän on hienoa. Mun lapseni ei pärjää. Itse en myöskään koskaan osta kirpparilta mitään vaatetta. Sehän tietysti vaikuttaa mun hyvä-äiteys pisteisiini. Ja sekin että meillä on KAKSI talvitakkia ja MONIA talviasusteita.

No älä nyt hermostu, ananako itse se siellä? Miksi aloitit koko blogin jos et tykkää siitä, että se herättää keskustelua? Täällä ketjussa sun lasten vaatemäärää kauhistellaan ja ihastellaan. Sun blogia kehutaan ja ihmetellään. Jaat mielipiteitä, saat aikaan keskustelua.

Ole ylpeä siitä mitä olet. :)

Vierailija
265/313 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta on hullut paivatkin. Ai taisivatkin alkaa jo aikaisemmin, kavin vahan hulluttelemassa Ananan blogissa...

Vierailija
266/313 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väärää on ostaa ale-tuotteina laadukkaita lastenvaatteita vaikka se veisikin hieman energiaa? Minua ärsyttää yli kaiken vanhemmat jotka itse kulkevat muotivaatteissa, lapsella halvinta mitä päälle löytyy.. Tässä tapauksessa on ainakin lapsi etusijalla?

Ja miten joku voi väittää tämän olevan hänen ainoa harrastuksensa, blogi nyt vain perustuu tähän asiaan? Myös kauemman blogia seuranneet huomaavat heidän ulkoilevan (esimerkiksi) todella usein ja monipuolisissa paikoissa.

Koti siistinä? Mitä sitten, hirveä rikos pukea lapsensa siististi ja pitää kotinsa siistinä.. kateellisten panettelua sanon minä.

Vierailija
267/313 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Anana. Olisinkin.

Ananan kanssa kyllä oon jutellut ja kauppaa käynyt. Blogia ahkeraan luen.

Anana ei mun tietojeni mukaan foorumeita tai muita edes lue.

Vierailija
268/313 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väärää on ostaa ale-tuotteina laadukkaita lastenvaatteita vaikka se veisikin hieman energiaa? Minua ärsyttää yli kaiken vanhemmat jotka itse kulkevat muotivaatteissa, lapsella halvinta mitä päälle löytyy.. Tässä tapauksessa on ainakin lapsi etusijalla? Ja miten joku voi väittää tämän olevan hänen ainoa harrastuksensa, blogi nyt vain perustuu tähän asiaan? Myös kauemman blogia seuranneet huomaavat heidän ulkoilevan (esimerkiksi) todella usein ja monipuolisissa paikoissa. Koti siistinä? Mitä sitten, hirveä rikos pukea lapsensa siististi ja pitää kotinsa siistinä.. kateellisten panettelua sanon minä.

Kyse ei olekkaan tasta, vaan tarvitsevatko lapset todella about 40 pipoa???

Vierailija
269/313 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko sano että IHANAN KATEELLISTA!

siis oikeasti. get a life, tämänkin ketjun aloittaja on varmasti sitten tällä perusteella "jotenkin vinksahtanut" kun jaksaa ihan ketjun pistää jonkun kauniisti tekemästä blogista, paljonko se on teiltä pois jos joku vaatettaa lapset nätisti, ja blogilla on paljon kiinnostuneita vakilukijoita, itsekin kuulun heihin. odotan kovasti aina uutta bloggausta, vaikken itse ostakaan vaatteita niin paljon.

Vierailija
270/313 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkun on moni todennutkin niin elämää on myös blogin ulkopuolella. Onhan blogissa paljon paljon muutakin kuin pelkkiä lastenvaatekuvia. on tainnut nämä nimittelijät jne urpolijat lukea tasan tarkkaan sen yhden bloggauksen. Eiköhän tämäkin aihe ole jo aika loppuunkulunut, mitäpä jos metsästätte uuden kohteen jota päivitellä sivukaupalla? Olisi kyllä kovin mielenkiintoista tietää onko tämän ketjun aloittajalla TODELLA niin kuiva elämä että pitää ihan shokkiin mennä jos toisella on asusteita enemmän kun itsellä. Sääliksi käy jos näin on onnistunut käymään. :(

Jokatapauksessa, Anana pitää loistavaa blogia, höystettynä ihanilla kuvilla.

Vierailija
271/313 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä hetkiä kun "äidillä on nyt vähän kiire, täytyy ostaa, lajitella ja kuvata sun pipot blogiin, leikitään vähän myöhemmin". ;D

Vierailija
272/313 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkin takaa löytyvät kuvat olivat tosiaan kauniita, enkä suoraa tartukkaan tähän kyseiseen blogiin. Mun mielestä on ihan ok että kuvaa itsetekemiään juttuja, esim. niitä lastenvaatteita. Mutta mä en ymmärrä sitä että kuvataan jotain Bobon, H&M:n jne. vaatteita ja settejä mitä lapselle aikoo pukea. Kyseisiä blogeja en ole aiemmin seurannut enkä tiedä kuinka vakavaa friikahdusta sieltä löytyisikään. Mutta syytä olisi tosiaan miettiä kuluttamista, sitä missä vaiheessa tehdään jotain vain siksi että siitä voi sitten kirjoittaa blogissaan tai missä vaiheessa keräily muuttuu enemmänkin rasitteeksi (myös ympäristölle). Mutta hullumpiakin harrastuksia on kuin kiinnostus lastenvaatteisiin.

Vierailija
273/313 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voitte yhden blogin perusteella päätellä, että blogistin kaikki aika menee vaatteiden hankintaan ja niiden kuvaamiseen+bloggaamiseen? Ettekö ole lukeneet kuin sen yhden ainoan "pipo"-postauksen? Itse ananan blogia seuranneena olen todennut, että heillä todellakin tehdään paljon yhdessä perheenä. Käydään paljon ulkoilemassa, erilaisissa paikoissa, kyläilemässä jne. Ja mitä tuohon kuvaamioseen tulee, sehän se kok ojutun juoni on eli HARRASTUS. En usko, että anana ottaa kuvia vaatteista vaatteiden vuoksi vaan nimenomaan, koska harrastaa kuvausta. Ihan loistava kuvaaja muuten! Ja onko sekin niin vaikea ymmrätää, että kirjoittaminen, vaikka blogissa, on harrastus? Ihmisillä on mitä erilaisempia harrastuksia, ja hyvä niin. Kukin harrastaa sitä mikä on mieleen. Joku juoksee monena iltana viikossa salilla ja jumpissa, joku valokuvaa ja jakaa otoksiaa muiden ihasteltavaksi blogissaa. Ja aikaa menee varmaan yhtä paljon. Enkä usko,e ttä kummasskaaan tapauksessa aika on pois lapsilta. EIköhän jokaisella vanhemmallakin ole oikeus omaan aikaan. Ja vielä tuohon "kohtuuteen" kommentti. Voitteko te, jotka vetoatte tuohon kohtuuteen, ihan puhtaalla omalla tunnolla sanoa, että teillä kaikki, todellakin ihan kaikki, pysyy aina kohtuudessa? Koskaan ei mikään asia mene överiksi? Ja entä jos joskus meneekin. Kaatuuko silloin maailma?

Mulla meni overiksi siina 15 vuotiaana, kun kokeilin ekoja kertoja

Vierailija
274/313 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voitte yhden blogin perusteella päätellä, että blogistin kaikki aika menee vaatteiden hankintaan ja niiden kuvaamiseen+bloggaamiseen? Ettekö ole lukeneet kuin sen yhden ainoan "pipo"-postauksen? Itse ananan blogia seuranneena olen todennut, että heillä todellakin tehdään paljon yhdessä perheenä. Käydään paljon ulkoilemassa, erilaisissa paikoissa, kyläilemässä jne. Ja mitä tuohon kuvaamioseen tulee, sehän se kok ojutun juoni on eli HARRASTUS. En usko, että anana ottaa kuvia vaatteista vaatteiden vuoksi vaan nimenomaan, koska harrastaa kuvausta. Ihan loistava kuvaaja muuten! Ja onko sekin niin vaikea ymmrätää, että kirjoittaminen, vaikka blogissa, on harrastus? Ihmisillä on mitä erilaisempia harrastuksia, ja hyvä niin. Kukin harrastaa sitä mikä on mieleen. Joku juoksee monena iltana viikossa salilla ja jumpissa, joku valokuvaa ja jakaa otoksiaa muiden ihasteltavaksi blogissaa. Ja aikaa menee varmaan yhtä paljon. Enkä usko,e ttä kummasskaaan tapauksessa aika on pois lapsilta. EIköhän jokaisella vanhemmallakin ole oikeus omaan aikaan. Ja vielä tuohon "kohtuuteen" kommentti. Voitteko te, jotka vetoatte tuohon kohtuuteen, ihan puhtaalla omalla tunnolla sanoa, että teillä kaikki, todellakin ihan kaikki, pysyy aina kohtuudessa? Koskaan ei mikään asia mene överiksi? Ja entä jos joskus meneekin. Kaatuuko silloin maailma?

Mulla meni overiksi siina 15 vuotiaana, kun kokeilin ekoja kertoja

Mulla meni overiksi siina 15 vuotiaana, kun kokeilin ekoja kertoja alkoholia. Siina meni noin vuosi, kunnes opin kohtuuden. Opin kuitenkin... Tama kaikille niille, elamassa voi todella oppia kohtuutta, niin vanha kuin nuorikin.

Ja joo, maailma kylla 'kaatuu' noihin kaikkiin teidan jatteisiinne.

Vierailija
275/313 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saada muut kateellisiksi.

Säälittävää itsetehostusta, niin kuin olen jo aiemminkin maininnut.

Tai jospa voisikin olla mahdollista, että joku vaan on hyvä, näppärä, aikaansaava, varakas ja omistaa esteettistä silmää ja helvetin paljon luppoaikaa...?

No sen luppoajan voisi käyttää fiksumminkin. Vaikka tapaamalla ystäviä, sivistämällä itseään tai leikkimällä lasten kanssa :) Vain mielikuvitus rajana. Tai ehkä juuri siihen se tökkää näiden bloggareiden osalta.

Sitä minäkin olen usein miettinyt että onko noilla blogisteilla ollenkaan normaaleja ystäviä? Tuntuvat tapailevan vain toisiaan.

En tiedä miten tänne eksyin. Mutta tämä on ehkä älyttömin keskustelu mitä olen pitkään aikaan lukenut. Täällä netissä ihmiset pohtii nettitutuille ja tuntemattomille että eikö netissä blogia kirjoittavilla ole ystäviä. Missä teidän ystävät sitten ovat? miksi te ette käytä tätkin aikaa lastenne kanssa leikkimiseen ym.? vaan istutte siinä koneella jauhamassa?

Vierailija
276/313 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos mulla menee jollain elämänalueella touhotus överiksi, niin mun ratkaisu ei ole perustaa blogia aiheesta, missä koettaisin kääntää asian niin, että tämä mun ylenpalttinen pakkomielteinen touhotus olisikin kehittävä mukava harrastus.

Vierailija
277/313 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä että monilla blogisteilla ei ole irl kavereita lainkaan, ainakaan sellaisia joihin ei olisi alunperin netissä tutustunut.

Vierailija
278/313 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka voi määrittää mikä on harrastuksessa kohtuus? Onko muumimukeja keräävän kohtuus 20 mukia vai 50? Onko postimerkkeilijän kohtuus kerätä kotimaan merkkejä vai voiko kerätä myös ulkomaita myöden? Entäpä esim. juoksijan osalta onko kohtuus juosta kolme kertaa viikossa 10 km vai joka ilta 10 km?

Eiköhän se kohtuus ole ihan tapauskohtainen. Jos harrastuksesta alkaa kärsimään taloudellisesti tai se alkaa vaikuttamaan epäsuotuisasti muuhun elämään esim. perheellisellä, niin silloin voidaan puhua kohtuuden rajan ylittämisestä. Mutta miten voitte jonkun blogin perusteella väittää, että jollakin on kohtuun raja ylittynyt harrastuksessaan? Ettehän te tunne kyseisen ihmisen elämää sen blogin perusteella.

Ja tokihan on tärkeää miettiä kulutustottumuksiaan, mutta mistä tiedätte miten kyseiset lastenvaateharrastajat kuluttavat oikeasti? Ehkäpä heillä muissa asioissa säästetään ja mietitään kulutusta. Ehkä he eivät matkustele kaukomaille lentäen ja kierrättävät kaiken itselleen tapeettoman. Ehkä heidän ruokapöydässään on luomua ja eettisiin valintoihin perustuvaa tarjottavaa. Ehkä he opettavat lapsilleen enemmän järkevästä kuluttamisesta kuin moni muu.

Aika köyhä ajatustapa alkaa syyttämään ihmisten kulutustottumuksia jonkun harrastuksen perusteella, kun ei tunneta ihmistä muuten. Mutta niinhän se menee, toisista on helppo löytää "vikoja", kun ei osata/haluta katsoa sitä omaa elämää kriittisesti. Kaipa sekin on joku keino täyttää se oman elämän tyhjyys.

Vierailija
279/313 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä että monilla blogisteilla ei ole irl kavereita lainkaan, ainakaan sellaisia joihin ei olisi alunperin netissä tutustunut.

Mitä pahaa siinä on, jos löytää samanhenkisiä kavereita netin kautta? Eikö ne ole sitten "oikeita" kavereita?

Joillekin ihmisille on vaikeaa luoda sosiaalisia suhteita. Netti voi olla siihen ihan oiva ratkaisu. Se on nykyaikaa.

Vierailija
280/313 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsyneet ja kateelliset av mammat jurnuttavat nyt tästäkin jos joku reipas ja pirteä mamma jaksaa hoitaa lapset,kodin,ja vielä kiroittaa nettiblogia ja valokuvata. aletaan heti syyllistää että aika menee lapsilta pois jne. mutta mitä te teette? istutte päivät pitkät(joku nyt tarttuu varmasti tähänkin että en tod istu joa pv:D) koneella AV PALSTALLA ja moititte ja arvostelette ja kauhistelette muita. onneks yksikään äitikaverini ei ole tälläinen,me jaamme yhdessä surut ja ilot äitiydestä ja rjesta,tuemme ja kannustamme toisiamme,emme katos kateellisena tai avostellen,emme puhu seläntakan.kahvittelemme ja näämme toisiamme,vaihdamme ja myymme lasten vaatteita,puhumme siivouksesta,suhteista ja sisustuksesta esimerkiks:=

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän