Kaikkein selkein WT-piirre on se, että lapsilla on Kuoman jalassa.
Kommentit (34)
pitäisi ostaa itselleen Kuomat. Koska silloin huomaa itse, kuinka täydellisen paskat kengät ne on. Kyllä niillä hangessa seisoo, mutta kaikki liikkuminen on hankalaa ja epämukavaa.
Siis KUOMA. Ei kukaan sivistynyt ihminen laita sen nimisiä kenkiä jalkaansa.
puutumatta siihen, mitä kaikkea kummallista ja epämääräistä tässä ketjussa on väännetty,
niin TOTUUS on että Kuomat todellakin on PASKOJA.
EN ikinä, koskaan laittaisi lapselleni sellaisia jalkaan, enkä siis itsellenikään. Kokelti on ja karmeet ovat. Ok, ovat varmaankin kohtuullisen lämpimät hangessa seisomiseen, mutta siinä kaikki. Käyttöominaisuuksiltaan todella surkeat.
Arvostakaa lastanne ja pukekaa kunnon jalkineisiin.
Kuoma, Reima, Tutta, mitä eroa?
Kuomat meillekin tulee lapselle toisiksi, pakkaskengiksi. Itse olen niillä kävellyt lapsuuteni ja mitään vikaa ei ole niissä ollut.
hyvä lopettaa tämä keskustelu. Hyvää yötä.
Ap
Muista sitten, että syljette kaikkien niiden lasten päälle, joilla on Kuomat ja opetat lapsesikin siihen. Kiellä ehdottomasti leikkimästä sellaisen paskasakin kanssa, joilla Lassiet, Kuomat ja printtipaidat. Ainiin ja se collegeasu.
inhoan Kuoma-jalkineiden ulkonäköä enkä ole hankkinut niitä kenellekään.
ja saa laittaa villasukan tarvittaessa, Coretexin kanssa on sukat kai pannassa.
Ihanat, lämpöiset kuomat hangessa seisoskeluun ja pulkkamäkeen paukkupakkasille. Siis lämpötiloihin, joissa ei Goreilla pärjää. Kuomien lisäksi käytössä talvikumpparit loskakeleille ja goret pikkupakkasille.
Minullakin on kuomat. Tosi lämpimät pulkkamäessä ja kotipihalla lapsen kanssa touhutessa. Samoin aivan ehdottomat lumitöitä tehdessä. Suosittelen.
- Todellinen WT- mamma -
Ostaa perheelle merkkivaatteet, asunnot, autot ja muut visalla ja ylisuurilla lainoilla (Vain siksi, että voi esiintyä muille). Sitten menee luottotiedot ja maksukyky ja ihmetellään vuokra-asunnossa miten näin pääsikin käymään. Se on aitoa White trashia! No tietenkin siksi, että on noloa käyttää kuomia.
lapsilla on kuomat (on kyllä gore-talvikengätkin) ja samoin on minulla. Viime talvena pihatouhuissa ei kellään ollut goreja jalassa kertaakaan pakkasilla vaan aina Kuomat jotka paljon paremmin pitävät varpaat lämpimänä. Niillä on myös helpompi telmiä lumessa kun taipuvat nilkasta.
Ja lapsilla on lähiönimet.
Tosin ei olla köyhiä eikä huonosti koulutettuja. Ja ainut ylipainoinen on mies jolla ei ole kuomia.
koskien Kuoma-kenkiä, perusteella alan vähitellen katsoa "sillä silmällä" ihmisiä, joiden lapsilla EI ole Kuomia. Ja käyn ostamassa vihdoin itselleni ja miehellekin omat Kuomat :D