Ovatko hengettömät silmälasit ihan tylsät?
Ne olivat suuri hitti joskus viisi vuotta sitten, mutta voiko sellaisia vielä käyttää? Minulla on hyvin pienet kasvot eikä oikein mitään kivoja pokia löydy. Hengettömät sopisivat kauniisti, mutta mietin, ovatko ne ihan out...
Kommentit (25)
Ajattelin, että voisin hyvinkin hankkia sellaiset, mutta rilliostoksilla ne näyttivät niiin pliisuilta vertailussa. Ehkä jos harrastaisin voimakkaampaa meikkiä, voisin harkita hengettömiä.
Olen myös vähän sitä mieltä, että jos kasvoihin sopivia kehyksiä ei löydy, olet väärässä liikkeessä.
Olen myös vähän sitä mieltä, että jos kasvoihin sopivia kehyksiä ei löydy, olet väärässä liikkeessä.
Entä jos kiertää koko keskikokoisen suomalaiskaupungin optikkoliikkeet, ja löytää vain yhdet täysin hyvät (jotka ovat hengettömät)? Pitäisikö siltikin vaihtaa liikettä? Tarkoitat kenties kaupunkia tai maata :)
Jos ne reiät joihin aisat tulee on hiukankin eri kohdassa linssiä tai vinossa kun niitä on linssissä 2 kpl vierekkäin, lasit näyttää olevan vinossa. Jos toinen korva on ylempänä tai alempana toista, niinkuin suurimmalla osalla meistä (hyvin harva on edes lähestulkoonkaan symmetrinen), lasit ovat vinossa.
mutta se ongelma ratkaistaan lasien kanssa aina niin, että sangat säädetään sellaisiksi että korkeuseroa ei huomaa. Ne kiinnityskohdat eivät ole se ongelma, kyse on vain säädöistä! Muuten kaikki ihmiset näyttäisivät siltä että rillit on vinossa. Ammattitaitoinen optikko osaa kyllä tämän ottaa huomioon, ilmeisesti sinä jolla on ollut rillit vinossa et ole ammattitaitoisella käynyt!
täynnä henkeä kun ne aina juoksevat karkuun enkä löydä niitä