Ovatko hengettömät silmälasit ihan tylsät?
Ne olivat suuri hitti joskus viisi vuotta sitten, mutta voiko sellaisia vielä käyttää? Minulla on hyvin pienet kasvot eikä oikein mitään kivoja pokia löydy. Hengettömät sopisivat kauniisti, mutta mietin, ovatko ne ihan out...
Kommentit (25)
ja minulla oli sellaiset 4 vuotta melkein. missäpäin asut?
Mutta kyllä pieniinkin kasvoihin löytyy sopivia kehyksiä. Mun vanhimmalla tytöllä on tosi pienet ja sirot kasvot, ja hänen kehyksiään kehutaan lähes päivittäin.
ja voihan niihin ostaa vähän massiivisemmat aisat niin saat enemmän särmää rilleihin.
Mutta kyllä pieniinkin kasvoihin löytyy sopivia kehyksiä. Mun vanhimmalla tytöllä on tosi pienet ja sirot kasvot, ja hänen kehyksiään kehutaan lähes päivittäin.
Varsinkaan, jos haluaa ostaa trendikkäät, hyvännäköiset lasit, jotka EIVÄT ole tanttamaiset. Pieniin kasvoihin sopivia kehyksiä on todella, todella vähän. Monia malleja tehdään esim. kolmea eri kokoa, mutta olen kuullut, että Suomeen ei tuoda niitä pienimpiä, kun täällä kasvon malli on niin iso, ettei pienet kehykset myy. Näin on esim. Voguen laseissa.
Varsinkin jos on kauniit silmät, mieluummin ostaisin hengettömät kuin jotkut sangat mitkä vie huomion silmistä niihin kehyksiin.:)
halusin mahdollisimman pienet ja sirot lasit. Mua ainakin häiritsee jos kehysten reunat vilkkuu kokoajan näkökentässä. Ja naamakin on sen verran erikoisen muotoinen että hengettömät oli helppo valinta!
Varsinkaan, jos haluaa ostaa trendikkäät, hyvännäköiset lasit, jotka EIVÄT ole tanttamaiset. Pieniin kasvoihin sopivia kehyksiä on todella, todella vähän. Monia malleja tehdään esim. kolmea eri kokoa, mutta olen kuullut, että Suomeen ei tuoda niitä pienimpiä, kun täällä kasvon malli on niin iso, ettei pienet kehykset myy. Näin on esim. Voguen laseissa.
Monesti sangallisiin kyllästyy äkkiä ja malli menee pois muodista. hengettömät ovat ajattomat ja sopivat kaikenlaisiin vaatteisiin.
punertavat aika voimakkaat kehykset. Ja ikävä on niitä hengettömiä. Ovat kevyet, ei reunat häiritse näkökenttää jne. Seuraavat ovat taas hengettömät. Mutta nämähän on makuasioita.
eli että linssin alareunassa ja sivuissa ei ole kehystä, mutta yläosassa on
siis mun isäni...Eli ei ole mikään uusi keksintö:)
mutta itselleni ainoat, jotka sopivat täydellisesti kun viimeksi laseja hankin. Muutama kuukausi sitten ostin hienot hengettömät ja olen tyytyväinen. Meikkikin pääsee oikeuksiinsa, samoin silmät ylipäätään.
Toisin sanoen ei voi sellaisia enää pitää :D
Ainoa vika niissä on, että ovat vinossa koko ajan. Kasvojen puoliskot eri mittaiset ja toinen aisa porattu väärälle korkeudelle. Hengettömien kanssa tuntuu olevan tosi tarkkaa että aisat on laitettu oikein.
osta valkoinen keppi ja jätä lasit pois, se on nykyään muodissa... tai ainakin tulossa.
siis samalle korkeudellehan ne aisat aina porataan, ei niitä korvien korkeuserojen mukaan laiteta....:DDDD
siis mun isäni...Eli ei ole mikään uusi keksintö:)
Luulin tosiaan, että ne jotenkin tulivat vasta muutama vuosi sitten. Olen hyvin pieni ihminen (157/45), jolla on pienet, kapeat kasvot. Minulle ei ihan oikeasti vain löydy kauniita kehyksiä, joten siksi mietin noita. Tuovat silmät nätisti esiin.
ap
Unohda kaikki ketjuliikkeet ja mene oikeaan optikkoliikkeeseen, jossa sinua palvellaan kunnolla. Aivan varmasti löytyy vaihtoehtoja vaikka sitten niistä hengettömistä, niitäkin kun on monenlaisia.
Siis ainakin tähän naamaan. Nykyiset, tylsät, vanhat lasini ovat kokoa 42 mm! Yleensä kaikki kehykset ovat vähintään 50, usein vielä isompia. Ne näyttävät hyvältä isojen, korkeanenäisten mallien päässä. Minä näytän niissä kärpäseltä.
kehyksettömät?