Kylläpäs kirpiksella hinnat noussut!
En ole käynyt moneen vuoteen ja nyt kun tarvitsen ehjän haalarin lapselle, ajattelin käväistä myyrmäen kirpiksella. Kehtaavatkin myydä vanhoja, huonokuntoisia Reimatecejä 15-30 eurolla! Ja siis todella kuluneita olivat!
Muutenkin todella käytetyistä vaateista pyydetään korkeaa hintaa!
Kommentit (42)
koska haluan kuitenkin päästä tavarasta eroon enkä kiikuttaa niitä kasseja takas kotiin! Ihan älytöntä että jotkut kehtaavat pyytää niin paljon käytetystäkin. No siinäpähän pitävät ne tavaransa:).
Villa lyhdystä ei siis voi sanoa, että siellä olisi kovat hinnat vaan hinnoittelu riippuu täysin siitä miten tavaroita myyvät ihmiset ovat tuotteensa hinnoitelleet.
Villa lyhdystä ei siis voi sanoa, että siellä olisi kovat hinnat vaan hinnoittelu riippuu täysin siitä miten tavaroita myyvät ihmiset ovat tuotteensa hinnoitelleet.
Jos on uudenveroinen niin voi olla kalliimpi, ja huonokuntoisesta tietty vähemmän. Jos Reimatec maksaa uutena sen 150 e vai mitä se nyt on (en tiedä kun meillä ei ole), niin 15 e on ihan passeli hinta käytetystä haalarista.
Mitä sellasilla pilipalirahoilla tekee - eihän sillä eurolla saa kuin maitopurkin! Tolleen myy vaan ne joilla ei rahasta pulaa ja haluavat ylimääräset kamat pois nurkista.
Fakta on, jos hamstraat nurkkiisi kauheita määriä lastenvaatteita ja -tarvikkeita, et saa niistä mitään, tasan yhtikäs mitään.
Jos taas myyt ne, vaikka halvalla, muunat nämä ylimääräiset tavarat jotka oikeasti vaan tukkivat varastosi, rahaksi.
Jos on uudenveroinen niin voi olla kalliimpi, ja huonokuntoisesta tietty vähemmän. Jos Reimatec maksaa uutena sen 150 e vai mitä se nyt on (en tiedä kun meillä ei ole), niin 15 e on ihan passeli hinta käytetystä haalarista.
Että millä hinnalla pitäisi myydä.
Jokainen myy sellaisella hinnalla mitä katsoo itse parhaaksi hinnaksi.
pojalle kakkoskengiksi 2,5e. Kuluneet tietysti muttei lytässä ja aivan ehjät gore-texit :) Välillä tekee näitä huippulöytöjä.
50&% KIRPPISHINNAT ALKUPERÄISESTÄ
"Mitä sellasilla pilipalirahoilla tekee - eihän sillä eurolla saa kuin maitopurkin! Tolleen myy vaan ne joilla ei rahasta pulaa ja haluavat ylimääräset kamat pois nurkista."
mun pilipalihinnoista kertyi 170e kirppiksellä viikon aikana..ja on rahasta pula ;)
En kehdannut laittaa haalarien hinnaksi vähempää kuin 7 €, mutta eivät kelvanneet vaikka minusta olivat vielä ihan kohtuukuntoisia. Hinnat tippuvat sitäpaitsi varmaan viikon mittaan, kun myyjille tulee kiire päästä tavaroista eroon.
"Mitä sellasilla pilipalirahoilla tekee - eihän sillä eurolla saa kuin maitopurkin! Tolleen myy vaan ne joilla ei rahasta pulaa ja haluavat ylimääräset kamat pois nurkista." mun pilipalihinnoista kertyi 170e kirppiksellä viikon aikana..ja on rahasta pula ;)
Kaikki muu siis meni paitsi vaatteet, joista monet eivät kelvanneet eurollakaan, vaikka eivät ne olleet niin kauheita :) Tuntuu että ihmiset olisivat ostaneet vaikka sellaisen puoleksi käytetyn shampoopullon, jota aina pidetään esimerkkinä kauheimmasta tavarasta.
Myrtsiin.Lupaan,että on halvat hinnat :)
Mun on vaan tarvis saada kaikki pois...
lasten ulkoiluvehkeistä kirpparilla. Mutta puvut olivat lähes uutta vastaavia kyllä. Laskettelutakki maksoi 15 euroa ja Brion 2-osainen talvipuku 30 euroa. Mutta tosiaan uutta vastaavia olivat, muuten en olisi ostanutkaan. Yhdet melkein käyttömättömät syyskengät ostin myös, hinta 2 euroa.
vaikkakin se vaatii säännöllistä kiertelyä useilla eri kirppiksillä. Ylihinnoiteltua romua on todella paljon, pitää vaan yrittää katsoa sen rojun ohi ja löytää ne aarteet!
Tänään ostin muutaman pienen bodyn ja paidan vauvalle, 0.50-1 € / kpl, ihanat vauvan farkkuhaalarit 2 €, suloinen lastenlautanen 0.30 € ja Fisher Pricen vauvanlelun 1,50 €.
Erityisesti -50% pöydät kannattaa katsastaa huolella. Esim. meillä Tampereella moni lähtee kalliiden pöytävuokrienkin takia liikkeelle korkeista hinnoista ja tiputtavat lopulta hinnat puoleen -näin olen toiminut itsekin.
No en tuu, ku on vähän pitkä matka. Mutta ajattelin tulla myymään sinne itse pieniksi jääneitä vaateita.
Miten se käytännössä menee? Pitääkö varata paikka etukäteen? Mistä saa pöydän ja ripustus telineen? Paljonko maksaa?
Nää on ihan ok hinnat, jos on todella hyvää tavaraa! Mutta tuntuu siltä, että ihmiset myyvät sitä, mitä pitäisi heittää roskiin.
Myrtsiin.Lupaan,että on halvat hinnat :)
Mun on vaan tarvis saada kaikki pois...
H&M.n pipo 2 euroa, 10 euroa talvikengät. Jäi ostamatta.
Myrtsissä on se kiva, että siellä on paljon myyjiä. Jos haluat jotain, kyllä se yleensä sieltä löytyy, eri asia on, mitä haluat maksaa.
Ne poikien vaatteet, joita katsoin olivat AIVAN kulahtaneita. Alunperin kiva Kivat-kypäräpipo oli pilattu liian kuumalla pesulla. Myyjä kehtas pokkana sanoa kastele ja muotoile uudestaan, saat vitosella.
Heippa vaan myyjille.
ostin pojalle viking goretexit eurolla :)
keryy ihan kunnon summiakin
Villa Lyhty ei muuten taida olla auki perjantaisin.