Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun lukee täältä miten karmivia teidän miehet on, herää kysymys, ettekö todellakaan löytäneet ketään parempaa?

Vierailija
25.02.2026 |

Varsinkin kun tunnen monta kaikien puolin ihan hyvää miestä jotka ovat ikisinkkuja. (Joo joo, tiedän, kiltti mies ym kliseet)

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin tiedän hyviä sinkkumiehiä, mutta minä voin valita vain niistä miehistä jotka kiinnostuvat minusta.

Vierailija
2/90 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin tiedän hyviä sinkkumiehiä, mutta minä voin valita vain niistä miehistä jotka kiinnostuvat minusta.

Oletko kokeillut itse tehdä aloitteita, vai miten tiedät etteivät ole kiinnostuneita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että hyvän miehen löytäneet kirjoittavat miehestään tälle palstalle? Mikä järki siinä olisi? Minulla on hyvä mies, mutta mitä sinä sillä tiedolla teet? Eivätköhän paskoista miehistään kirjoita ne, jotka toivovat vertaistukea tai neuvoja tilanteeseensa.

Ja on ihan tuuripeliä, osoittautuuko se "hyvä mies" paskaksi vasta sitten, kun kuviossa on jo lapsia.

Vierailija
4/90 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimieheksi ex miesystäväkin itseään mainosti, ennenkuin naamiot tippuivat ja todellinen "luonne" eli mt-ja alko-ongelmat tulivat esiin. Se että ihminen erehtyy ja tekee välillä vääriäkin valintoja, niin sitä kutsutaan elämäksi.

Vierailija
5/90 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se, että kaikki eivät ajattele samalla tavalla tehdessään valintaa. Itse olen mieheeni tyytyväinen. Hyvä valinta.

Vierailija
6/90 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on kaikin puolin täydellinen minulle. 16v ja olemme yhä umpirakastuneita. 

Vierailija
7/90 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksittyjä juttuja miesten kusipäisyydestä. Tarkoituksena levittää miesvihaa ja hyvin siinä onnistuukin #miesvihanäkyväksi

Vierailija
8/90 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai kukaan ota huonoa puolisoa, jos huonoudet näkyy heti alussa. Ne yleensä alkavat näkymään vasta yhteisen asuntolainan, lasten tai häiden jälkeen. Sitten on vaikeampaa ja työläämpää lähteä, ja huonojen puolien pitää olla niin huonoja, että viitsii nähdä vaivan. 

Vierailija
9/90 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aivan ihana mies, ollaan oltu yhdessä jo 20 v. Ei ole kohteliasta tulla hieromaan omaa onneaan toisten naamaan ketjuun, joissa muilla on kamalia miehiä. He hakevat vertaistukea.

Vierailija
10/90 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksittyjä juttuja miesten kusipäisyydestä. Tarkoituksena levittää miesvihaa ja hyvin siinä onnistuukin #miesvihanäkyväksi

Juuri tätä se on. Eikä kirjoittajissa itsessään ole tietenkään ikinä mitään vikaa.

Vierailija
11/90 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttimieheksi ex miesystäväkin itseään mainosti, ennenkuin naamiot tippuivat ja todellinen "luonne" eli mt-ja alko-ongelmat tulivat esiin. Se että ihminen erehtyy ja tekee välillä vääriäkin valintoja, niin sitä kutsutaan elämäksi.

Eli parempi vaan suosiolla ottaa se mies joka avoimesti mainostaa millainen paska on hän? #naistenlogiikka

Vierailija
12/90 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustumisaika (ilman niitä puuhia) taitaa jäädä usein aivan liian lyhyeksi. 

Vierailija
13/90 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aivan ihana mies, ollaan oltu yhdessä jo 20 v. Ei ole kohteliasta tulla hieromaan omaa onneaan toisten naamaan ketjuun, joissa muilla on kamalia miehiä. He hakevat vertaistukea.

No olipa ristiriitainen viesti. Sivusta

Vierailija
14/90 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on sekä hyviä että huonoja. Jos ketjussa jutellaan niistä huonoista niin ei sinne mene ne joilla on hyvä. Kyllä minä täällä usein näen myös postauksia joissa siihen omaan puolisoon ollaan tyytyväisiä. Ehkä ap:lla tulee klikkailtua enemmän negatiivisia ketjuja? 

Vierailija
15/90 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tätä se on. Eikä kirjoittajissa itsessään ole tietenkään ikinä mitään vikaa.

Sinussa varsinkaan? 

Vierailija
16/90 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvalitus on naisten keskinäinen puhetapa. Kerrankin saa osakseen myötätuntoa kun tylyttää miestään skumppalasin äärellä tai ajanvietteenä käytettävällä palstalla. 

Vierailija
17/90 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli parempi vaan suosiolla ottaa se mies joka avoimesti mainostaa millainen paska on hän? #naistenlogiikka

Miksi yleensäkkin pitää olla paska? #mieslogiikka

Vierailija
18/90 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on sinun logiikassasi korjaamisen varaa jos aiemman viestin noin ymmärsit. Siinä ei mitään tuollaista sanottu. 

Vierailija
19/90 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olipa ristiriitainen viesti. Sivusta

Mitä kohtaa et ymmärtänyt? Harvoin täällä on ketjuja siitä, että kaikki on varsin hyvin, ei siinä ole mitään erityistä kerrottavaa. Siksi niitä valitusketjuja on paljon enemmän, ihan mistä tahansa asiasta.

Vierailija
20/90 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei riitä kaltaisiani valioyksilöitä. M 52 190 cm, liikunnallinen, koulutettu ja vakavarainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi