kuinka paljon miehesi pelaa tietokoneella? (tai jollain muulla, pleikalla tms)
Mulla meinaa mennä hermot että yli 30v mies,kahden lapsen isä istuu joka helv..n välissä pelaamassa nettipelejä. Onko tää yleistä nykyään????
Kommentit (37)
Ei meillä ole mitään pelikonettakaan tai pelejä.
Että jos pelaa lauta/korttipelejä (tai vaikka niitä tietokonepelejä, tiedän että niitä on joitakin ihan hyviä ei-sotapelejä) tai leikkii lasten kanssa niin ei ole aikuinen?
siinä lasten kanssa leikkimisestä oo kyse jos pelaa tietokoneella...
Aikuinen ei todella pelaa tuntikausia päivässä tietokonepeleja ellei oo työtön tai sit joku luuseri.
Joskus myös pelaillaan yhdessä Guitar Heroa.
Pari tuntia päivässä ehkä, viikonloppusin enemmän.
Ite notkun saman aikaa netissä foorumeilla.
Silti käydään töissä normaalisti, lenkkeillään lasten ja koirien kanssa ja vietetään ihan tavallista elämää.
Se koneella istuttu aika on pois vaan siitä tavallisesta(hyväksytymmästä) telkkarin katselusta.
Mun mies taas tekee kotitöitä, hoitaa lapsia, ei juo tai käy baareissa koskaan.
Pelatkoon hyvänen aika vaan, vois olla asiat paljon pahemminkin:)
näin viikonloppuisin 6 vuotiaan poikansa kanssa, siis pleikkarilla
sen sijaan on aina puhelimessa - puhuu tai viestii muuten. sekin on ärsyttävää.
maksaa netissä laskut, lukee Iltalehden ja Kauppalehden sivut sekä EQ-online, vai mikä se nyt onkaan se joku pörssisuvusto. Siis ylipäätänsä talouselämää ja pörssikatsauksia seuraa päivittäin. Samoin sähköpostiaan hoitaa päivittäin. Ei hänellä ole koskaan ollut mitään mielenkiintoa mihinkään pelaamiseen, ellie tuota "pörssipelaamista" lasketa.
Kuulemma ammattilainen ja voittanut jotain turnauksia. Tilikin on melkoisen paksu näistä voitoista. Eikä ole edes töissä ja rahaa on millä mällätä.
ei tykkää myöskään formuloista eikä metsästämisestä.
taitaa olla perheessä kommunikointi kohdallaan :D
siinä lasten kanssa leikkimisestä oo kyse jos pelaa tietokoneella... Aikuinen ei todella pelaa tuntikausia päivässä tietokonepeleja ellei oo työtön tai sit joku luuseri.
Minä, akateeminen, työssäkäyvä nainen pelailen. En ehkä ihan tuntikausia päivittäin, kun ei siihen mahdollisuutta ole, mutta pelailen kuitenkin.
Mulla on hyvä elämä. Ihana mies, ihanat lapset, kaunis koti, hyvä työ ja meidän perheellä rahat riittää kivasti mukavaan elintasoon. En tiedä, missä mielessä olen sitten luuseri. Vain siinäkö mielessä, että pelailen? :)
Meillä ei ole mitään pelikoneita eikä pelaa enää nykyisin edes tietokoneella, ennen lapsia pelasi kausittain, eli jos sai hyvän pelin, saattoi pelata sitä pari viikkoa kaiket illat. En muista enää pelanneen yli kymmeneen vuoteen :)
Itse asiassa just 10 minuuttia sitten ehdotin jos ostaisimme Nintendon tms. joululahjaksi lapsille (=kissanhäntä kainalossa, haluaisin Wiin) niin mies sanoi, että nyt kun lapset on just oppineet pelaamaan lautapelekä (Monopoli, Afrikan Tähti jne.) ne on just hauskoja ja riittää.
T: 37 v mies, samoin minä. Lapset 8 v, 7 v ja 4 v tyttöjä.
arkipäivänä ja viikonloppuisin enemmän. Joskus ennen pelas todella paljon. Siis todella.
Lähes kaikkien kavereideni miehet pelaa enemmän tai vähemmän, ja jotkut pelaa sit pokeria netissä.
Ei kuulemma kiinnosta mitkään pelit.
koskaan pelannutkaan. Töistä kun tulee niin lukee netistä iltasanomat, iltalehden. Lukee ruotsin uutiset svt: sivulta ja aftonbladetin sivulta. Saattaa joskus käöydä mtv3:ssa mutta näihin menee päivässä ehkä 30-40min. muut ajat sitten on vaan tai touhuaa jotakin kodin hyväksi.
Mä en kestäis jos olis mies joka joka välissä istuis pelaamassa.
Ei meillä ehdi pelata. Käy töissä, hoitaa omat asiansa kotona, käy lasten kanssa ulkona ja nyt remppaa meidän uutta kotia. Ei sillä ole aikaa pelata. Ehkä sit uudessa kämpässä, kun saa kotiteatterin taas pystyyn, saattaa joskus pelata, mutta on kyllä ollut todella vähäistä viimeisen neljän vuoden aikana.