Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka paljon miehesi pelaa tietokoneella? (tai jollain muulla, pleikalla tms)

Vierailija
03.10.2009 |

Mulla meinaa mennä hermot että yli 30v mies,kahden lapsen isä istuu joka helv..n välissä pelaamassa nettipelejä. Onko tää yleistä nykyään????

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei edes ole yhtään pelikonetta eikä PC:llä muita kuin lastenpelejä.

Vierailija
2/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on max 1h päivässä tietokoneella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastaan ainoa asia jonka vuoksi riidellään. aiheuttanut paljon mielipahaa, en ymmärrä miten voi olla niin tärkeää pelata jotakin peliä, varsinkin kun asiasta on niin monesti puhuttu

Vierailija
4/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun korvien välissä kun hän pelaa. Oikein malliesimerkki lapsille. Tänäkin aamuna tuli hirvee riita tuosta pelaamisesta AP

Vierailija
5/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kans yli 30v, meillä 3 lasta. Aina sitä yhtä ja samaa peliä pelaa, ei malttas lopettaa. Raivostuttavaa.

Vierailija
6/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasella on lasten nukkumaanmenon jälkeen noin puoli tuntia. Maksaa laskut ja lukee Kauppalehden ja Iltalehden sivut.

Vierailija
7/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkauksen sivuja ja urheilutuloksia seuraa kyllä aktiivisesti, ovat asioita jotka ovat mielessä illalla viimeisenä ja aamulla ensimmäisenä...Mulla kun olis mielessä jokin ihan muu, mutta tasan ei käy nämä jutut...

Vierailija
8/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ehkä kerran kahdessa kuussa pelaavat kaverinsa kanssa pari rallipeliä. Mies on niin paljon töissä, ettei aikaa pelaamiseen jää, eikä juuri mihinkään muuhunkaan :/

Vierailija
9/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkipäivisin n. 5 tuntia ja viikonloppuisin 10-14 tuntia.

Vierailija
10/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla palaa käämit sen kanssa kohta lopullisesti. Jatkuvasti pitää istua koneen ääressä, ja jos ei istu siinä räyhää lapsille.

Kohta ex mies.

Vierailija
11/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkisin 2-3h viikonloppusin sama

Vierailija
12/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä lukee päivän uutiset ja maksaa laskut. Minä käytän konetta ajallisesti enempi.

Vierailija
13/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia ja esikoisen synnyttyä tapeltiin paljonkin miehen pelaamisesta, sovittiin yhteiset säännöt sen suhteen ja nyt on jo viitisen vuotta mennyt hyvin. Eli mies pelaa vain kymmenen jälkeen illalla, kun lapset on jo nukkumassa ja herää vapaapäivinäkin aamulla muun perheen kanssa vaikka valvoisi myöhään. Pelaaminen on vähentynyt paljon, pelaa nykyään ehkä parina iltana viikossa.

Vierailija
14/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pelaan nettipelejä 8-12 tuntia/vuorokausi

Vierailija
15/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei pelaa kukaan mitään, joskus lasten kanssa vaan pala- ja lautapelejä. Tietokone on ja mies ei sitä kotona juuri koskaan edes käytä. Itse olen n. 30 min/päivä koneella. Joskus kun laittelen myynti-ilmoituksia niin silloin kauemmin.

Vierailija
16/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on 30 vuotias ja heillä on vuoden ikäinen lapsi.

Tämä mies istuu koneella mieluummin kuin leikkii lapsensa kanssa.

Kaverini siivoaa, tekee ruoat, hoitaa lapsen sun muut koti askareet ja tämä mies jollei ole työmatkalla niin istuu tietokoneella ja minustakin erittäin outoa.

Vierailija
17/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaapissa on kyllä muutama hänen pc-peli, mut en muista hänen koskaan niitä pelanneen. joskun on lapsen kanssa pelannu jotain netin lastenpeliä. ja hän on sentään vasta 25-v. :)

Vierailija
18/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelas todella paljon. kunnes lopetti kokonaan ku tarpeeksi kauan nalkutin asiasta:) Nyt kun ollaan erottu on alkanut taas pelaamaan ja tiedän että pelaa paljon varsinkin silloin ku lapset eivät ole hänellä.

Vierailija
19/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut kova pelaamaan. Aikuisiällä ei ole pelannut käytännössä ollenkaan (siis tietokoneella tms.).

Vierailija
20/37 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni pelaa nettipeliä, mutta pelaaminen ei ole intesiivistä vaikka pelaakin päivittäin töiden jälkeen. Tarkennan siis, että ei ole kovin keskittynyt pelaamiseen eli jos tulee jotain tärkeää voi jättää pelin kesken. Minun miehelleni se on rentoutumiskeino ja sallittakoon se hänelle, koska istun itsekin koneella jonkun verran.

Minuakin aikaisemmin ärsytti se koneella istuminen, mutta toisaalta tarkemmin ajateltuani mitä sitten?.

Minun mieneni tekee paljon kotitöitä ja auttaa muutenkin minua, jos hän on tietokoneella vähän aikaa niin ei se minulta ole pois. Minä saatan sitten puolestani olla myös koneella ja hän tekee esim. ruokaa tai touhuaa koiran kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi