Kannattaisiko ostaa pesutorni?
Osaatko suositella jotain? Tai kannattaisiko jotain karttaa?
Olen aina ällönnyt ajatusta, että vaatteet kutistuu (pojan etäkodissa on kuivausrumpu ja kiitos sen siellä kaikki vaatteet kutistuu liian pieniksi yhden pesussakäynnin jälkeen). Mutta olisiko tuo sittenkin hyödyllinen ostos astmaperheeseen?
Kommentit (8)
Mä epäilen, että mun käyttö olis just kans tuommoista... Hintaa on vaan ihan kiitettävästi, kun meillä on jo ennestään kaksi alle 2 v vanhaa pesukonetta.
maksoimme muistaakseni n. 1400 e koko tornista.
Ei mielestäni paha.
t. se äskeinen vastaaja
Juu, ei se pesutornin hinta ole periaatteessa paha, mutta kun on tässä kahden vuoden sisään ostanut just 2 pesukonetta, niin mietityttää tuo... Kahden vähänkäytetyn pesukoneen myymineenkään ei liene hauskinta puuhaa. Täytyy harkita asiaa. 900 eurolla tuntuu nyt saavan (oli sekä expertillä että stockalla just LG:t) tai jopa 700 eurolla.
Mutta eihän sun koko tornia kannata hankkia, jos sulla on jo pesukone. Ostat pelkän kuivausrummun. Ei niitä yhdistelmänä ole pakko ostaa.
Vaatteet kutistuu kyllä rummussa, mutta mä ennakoin tilanteen ja ostan trikoo- ja collegevaatteet kokoa isompana kuin muuten olisi tarve. Ei ne isommat vaatteet se enempää maksa.
Aivan ehdotona mun mielestä, siellä kuivatetaan suurin osa pyykistä, aivan kaikkia ei voi/kannata laittaa rumpuun.
riittäisikö linkousteho?
Me vähän emmittiin ensin tuon LG:n kanssa, mielsin sen ns. halpismerkiksi, olisin halunnut Mielen.
Mutta sain vakuutteluja, että LG on laadukas, ja kun hintaa roimasti Mieleä vähemmän, niin uskaltauduimme, ja ollaan tyytyväisiä valintaan.
Harmillista, että on 2 niinkin uutta konetta, jos ei kumpikaan passaa tornille kaveriksi.
Omiaan ei noista pois saa..ei olis ketään sukulaista/tuttua, joka ostaisi?
t. se äskeinen yhäkin
kun ostaa vähän reilumpaa kokoa trikoovaatteet. Joissakin on jopa merkintä että vaate on valmiiksi kutistettu, olikos se esprit vai mikä. Meillä on just tuo LG pesutorni ja se on tosi hyvä. Ei roiku jatkuvasti pyykki narulla ja koska LG:n kone on iso, mahtuu valtavasti pyykkiä sisään.
Torni on hommattava, jos haluaa kuivausrummun, kun molemmat aikaisemmat pesukoneet on päältä täytettäviä.
meillä ollut pian vuoden pesutorni, ja ollaan oltu tyytyväisiä.
Allergioita löytyy, ja itselläni astmaattisia oireita.
Niin tarkka olen vaatehuollosta (ettei kutistu ja kulu ennenaikojaan), että vaatteita en rumpuun laita, mutta lakanat ja pyyhkeet kyllä, ja niistä tulee ihanan pehmeitä ja pölyttömiä =)
Lapsia 3 (+2 aikuista), joten pyykkiä tulee.
LG:n 8 kg täytöllä molemmat laitteet, joten vetää kerralla kunnon satsit pyykkiä.
Kesäaikaan lakanat ja pyyhkeet kuivatan telineessä, mutta muina aikoina kätevää survoa rumpuun, eivät vie tilaakaan pyykkitelineestä ;)
Suosittelen siis =)