Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko muille sellainen olo Hullujen päivien

Vierailija
02.10.2009 |

lasten talvigoreista, joita siellä näyttää nyt olevan tarjolla Vikinkiä sekä Eccoa, että mistäköhän ovat nyt tinkineet, jotta hinta on edullisempi? Onko vuoret huonommat, onko pohjat tehty huonosta materiaalista ja ovat liukkaammat jne? En voi sille mitään, että tulee tälläisiä ajatuksia. Olen kahdet kengät sieltä aikoinaan lapsille ostanut ja molemmat olivat ihan paskoja goreja. Ryhti meni samantien eivätkä pitäneet vettä.

Joku on joskus sanonut, että Eccot ovat kylmempiä kuin Viikkarit. Ovatko ne olleet HP:n laatua? Itse ostin viime talvena normaalihintaiset (n. 100 e) Eccot lapselle eikä todellakaan olleet kylmät. Ovat vieläkin tosi siistissä kunnossa ja vedenpitävät. Kyllä HP:n kengissä on oikeasti valtava laatuero, mutta silti tekee joka vuosi mennä paikalle se itse toteamaan...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne pitivät täydellisesti veden ensimmäisen talven ajan. Keväällä pesin ne varovasti mäntysuovalla, ja silloin ilmeisesti kalvo meni rikki, koska seuraavana syksynä vedenpitävyys oli mennyttä. :(

Vierailija
2/3 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ovat halvemmat kuin aiemmin maksamani 100 e. Ulkoisesti ainoa ero on, että hp:n eccoissa on vain 2 tarraa kun viime talvisissa oli 3 tarraa koossa 38.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset tällaiset kalliit ja toiset (kakkoskenkinä) hullujen päivien goret - mitään isoa eroa en ole huomannut, kummatkin ovat ihan yhtä lämpivät ja pitävät vettä. Eccoista en pidä, ovat kylmät ja kuluvat helposti (ja kun reklamoit siitä, että kenkä hajoaa viikossa niin vastaus on "voi voi" - samaa olen kuullut muiltakin).