Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli päättyvän vuoden 2008 mehukkain provosi?

Vierailija
31.12.2008 |

Näin vuoden päättyessä on aika kurkistaa hieman taaksepäin ennen uuden vuoden vaihtumista.

Omalta osaltani paras provo oli "Olinko liian nipo, kun valitin päiväkodin henkilökunnalle hiekasta lapsen saappaissa". Monilla meni tämän kanssa herne mukavasti nenään! ;-)

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en ole varma oliko se provo. Kaikki kirjoittamani "paha" insinööreistä oli totta, mutta monet eivät vain ole joutuneet tilanteisiin jossa "ajattelukyky punnitaan".

Myönnän myös sen, että kyseiset insinöörit joita tarkoitin, eivät mitenkään voisikaan olla samalla kokemustasolla (työskenneltyään pääsääntöisesti vain yhden ja saman yrityksen/toimialan tehtävissä). Myönnän että kyse on myös kokemuksista, ei pelkästään älykkyydestä.

Itselläni on varsin laaja kokemus erilaisista yrityksistä, niin huomaa herkästi sen, että ihmiset ovat niin pirun pinttyneitä työtapoihinsa, eikä ne silmät meinaa aueta, ei sitten millään. Ei vaikka asian heittää suoraan silmille. Kaikissa PK-yrityksissä ei ole yhtään fiksua kaveria. Fiksuja on harvassa. Toisaalta nyky työelämä vaatii tehokasta työskentelyä, joilloin käy helposti niin, ettei ehditä ajattelemaan mitä oikeastaan tehdään. Sitä varten isoisssa yrityksissä on johtajat ja liiketoiminnan kehitystehtävät.

Vierailija
2/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mua nauratti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mies joka motkotti naisensa pikku jouluihin menosta,muija kotiäiti ja mies parin kk välein poikien kanssa liikenteessä...!

kjäh!

-nainen

Vierailija
4/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä pariin otteeseen. Oli aluksi hauska itsekseen hihitellä, mutta kun porukat tosissaan alkoi tsemppaamaan ja neuvomaan niin tuli vähän paha mieli...

-5 tai joku

Vierailija
5/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun mulle ei ole annettu mitään diagnoosia...hih hii,taitaa olla tylsyys mikä ajaa näihin tekoihin;)

Vierailija
6/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myöntäkää pois.: Hauskaa on teilläkin ihmetellessä provoja (tiesitte tai ette niiden niitä olevan). Usein saan provooni myös jonkun sanataiturin, jonka vastauksille saa nauraa.

5

Vierailija
7/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva tietää mitkä oli provoja. ite olen mennyt tosi moneen:)

Vierailija
8/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä juttuja olette epäilleet provoiksi vuoden varrella? Kerron jos osuu oikeaan ja jos on oma aloittamani.

5

Vierailija
9/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus aikoinaan.. olis kiva kuullä vieläkö äijä kököttää kaapissa.. ;)

Vierailija
10/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voinu käsittää, että miten täällä kaikki niin tohkeissaan antoivat peseytymisohjeita ja epäilivät kosteusvaurioita. Joo ja tää tosiaan toistui vielä kahdesti :-)

Vierailija
11/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku luen kaikki oikeestan sillä asenteella että ne ei ole provoja(ellei nyt ihan läpinäkyvä ole) Sit vasta josku illalla voin alkaa miettimään että niin se voi kyllä olla provo:)

En hirveesti vastaile mihinkään niin on ihan sama onko joku teksti minkä luen niin provo vai ei.

t 11

Vierailija
12/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myöntäkää pois.: Hauskaa on teilläkin ihmetellessä provoja (tiesitte tai ette niiden niitä olevan). Usein saan provooni myös jonkun sanataiturin, jonka vastauksille saa nauraa.

Minusta on päin vastoin tosi ärsyttävää kun joutuu miettimään että onko tämä juttu täyttä paskaa vai ei. Ja sitten jos joku paljastuu provoksi mihin on tosissaan vastaillut ja nähnyt jopa vaivaa tms., niin ei sekään mitenkään mieltä ylennä. Aina välillä mietin että jospa hakeutuisin muualle näiden provojen takia ja pari kertaa olen sen tehnytkin.

Ja joo, ei tarvi sanoa että olen tosikko.

Vierailija
13/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näistä kerrotuista yhtäkään tajunnut provoksi.

En vaan osaa uskoa että joku ehdoin tahdoin haluaa toisia vedättää. On tästä sinisilmäsyydestä haittaa irl, (ex)ukkokin toista hakkaili selän takana.

Vierailija
14/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kahden naisen mies vastailee hetken kysymyksiin"...

siis "vastailee"....

Vierailija
15/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo on provosointia eli ärsytetään toinen ihminen hyökkäämään vastaan. Provossa menee tosiaan herne mukavasti nenää.

Trolli on satuilua eli trollausta. Ihan mieletöntäkin tarinaa ihmiset uskoo ja sympatiseeraa sekä antaa lisäneuvoja. (Nämä Arvatkaas mitä mieheni taskusta/kännykästä/tietsikasta löytyi -jutut!)

Vierailija
16/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saako keltarauhasta puristella?"

Se oli minun.

Vierailija
17/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli mun vuoden paras, vaikka ei saanyt kauheesti vastaajia.

Kautta aikain mun paras on "Naimme naapurin terassilla".

terv. Syster Maria

Vierailija
18/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieroja ihmisiä? Niitä joilta "unohtuu" vaipat kaupassa rattaiden alaosaan kassalla? Onko tapana muutenkin valehdella ihmisille päin naamaa ja keksiä kaikenlaista?

En voi ymmärtää provoilua kerta kaikkiaan. Jos mulla on tylsää, ei ole mitään vaikkeuksia keksiä tekemistä, joka ei sisällä ihmisten huijaamista. Joku ruuvi teillä on kyllä päässä löysällä.

Vierailija
19/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen IRL kyllä ihan normaali ihminen. Tämä nyt vaan on helppo tapa hauskuutta itseä ja muita loukkaamatta oikeasti ketään. Ketä provot oikeasti haittaa?

5

Vierailija
20/103 |
31.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä provot oikeasti haittaa?

Ne on tämän palstan ainoa huono puoli, ja jos jostain löytäisin vilkkaan ja suht. fiksun provovapaan palstan, niin menisin sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme