Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¤¤¤¤NELIAPILOIDEN tammikuu¤¤¤¤

31.12.2008 |

¤¤¤¤Neliapilat¤¤¤¤

14.12.08.....Menninkäinen............................................................Pirkanmaa

13.01.09.....minnikki.............25v.....p03/03, t07/04, p02/07.....Satakunta/SatKs

08.02.09.....Katjalah..............33v.....p01/97, p12/02, t01/05....Pirkanmaa/Tays

14.02.09.....Helmikukka75...33v.....t97,p00,p07.......................Pohjois-Savo, KYS

06.04.09.....adelia..................33v.... p00, t02, p04.....................Hki/Nkl

10.04.09.....-mani-.................26v.....p02, p05, p07....................Pirkanmaa

01.06.09.....tonttis..................31v.....t12/01, t06/04, t09/07......Keski-Suomi/K-S KS

02.07.09.....Miksuliinu...........32v.... p10/00,t03/02, 08/t07......Keski-Suomi/K-S KS

18.07.09.....Joma_................25v.....t02, p04, t07......................Oulun läänin etelä-osa/OAS

31.07.09.....sani-74...............34v.....t01,t03, t07........................Pohjanmaa/Seks

31.07.09.....äitix3...................28v.....p01, t05, p06.....................Pk-seutu/Kätilöopisto

10.08.09.....Nelkku................27v.....p99, t01,p03......................Keski-suomi/K-S KS

Linkki edelliseen

http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…

Tässäpä uusi pino tammikuulle. Saa nähdä onnistummeko ryhdistäytymään aktiivisuudessa x-D Ei oteta paineita kuitenkaan!

Tervetuloa tonttis, Keski-Suomi alkaakin olla hyvin edustettuna :)!

Menninkäiselle paljon supistuksia, että pääsisit luomusti hommiin ennen perjantaita! Tiedän hyvin miten pitkiä ylipäivät ovat, meilläkin lapset syntyneet 42+0, 40+3 ja 41+4, vaikka kaikki konstit on koitettu peräruiskeista lähtien. Viimeksi tehosi vyöhyketerapia ja pensasaidan kitkeminen, en suosittele tähän vuodenaikaan...

Katjalahilta supistukset joutaisivat Menninkäiselle :) Hyville viikoille olet jo päässyt, vaikka vielähän ne lisäpäivät plussaa ovatkin. Olisihan se hienoa tosin synnyttää vuoden vaihtuessa, näkisi omia tähtiä ja ilotulituskin olisi melkein omasta takaa... ehkä vähän väsyneet jutut jo tähän aikaan...

Nelkulle onnittelut hienoista ultranäkymistä =D

Äitix3lle vielä hali tälläkin puolella!

Missäs sani luuraa ;)?

I.I Oma olo on siedettävä pienine vaivoineen, nyt en jaksa enää tähän kellonaikaan valittaa, mutta älkää pelätkö, sekin aika tulee! Liikkeitä olisi kiva alkaa lähiviikkoina tuntemaan, niin ei tarvitsisi arvailla missä mennään. Tosin supistukset alkanevat sitten samoihin aikoihin, jos vanhat merkit paikkansa pitävät, mutta jospa ne eivät mitään ihmeitä tekisi :)

Nyt hyvää yötä!

Miksu 13+6

Kommentit (60)

41/60 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maantiekiitäjälle piti laittaa, että en minäkään ole mihinkään seuloihin menossa ja tuosta np-ultrasta en edes tiedä, onko täällä sellasta.

-m-o-

Vierailija
42/60 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lukea synnytyskertomuksia :)

Tervetuloa uusille neljännen odottajille!

( . ) Täällä on täysin vetämätön neljännen odottaja. Viikonloppuna reissattiin häihin ja ajomatkaa tuli yhteensä kymmenen tuntia. Nyt sairaslomailenkin torstaihin asti ripulin takia... Viikonloppuna oli myös ihan hirveitä supistuksia - kipeitä, säännöllisiä, pitkiä - että nyt se taas alkaa. Mulla on aina supistuksia viimeiset pari kuukautta, mutta eivät ne mitään tee kohdunsuulle. Tällä kertaa en ainakaan mene näyttäytymään sairaalaan ennen kuin äärimmäisessä hädässä... Jaloillaan ei juuri jaksa olla, hengitystä ahdistaa ja muutenkin olo on kurja. Toista se oli esikoista odottaessa :D

Anteeksi valitusvirsi, toivottavasti pirteämpänä seuraavan kerran!

<3 adelia rv 29+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa onnistuisin kuvan tähän liittämään.. =)
!http://www.vauva.fi:80/perhe/perheshowimage?id=430d0151-e62f-11dd-9b23-…!

Vierailija
44/60 |
19.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan saa tuota Minnikin laittamaa kuvaa aukeamaan, olisiko siinä kuva pienestä?

Kävin tänään äitipolilla. Kiva käynti, vauvalla näytti kaikki olevan kunnossa. Sektioarpi yhdeltä kohdalta lääkärin mukaan tavanomaista ohuempi, sanojensa mukaan hyvä kun sterilisaatiosta on jo päätetty. Ei siis saattaisi enää kohtu kestää uutta raskautta. No, eipä meillä enää sellainen ole mielessä käynytkään. Tosin lääkäri (kokenut konkari) sanoi, että hänenkin uralleen on sattunut raskauksia jotka ovat saaneet alkunsa ster. jälkeen. Täysin 100% ehkäisykeino kun taitaa olla vain selibaatti.

Vauva on vähän pullakan puoleinen, nyt oli painoarvio 3400g, kuopus samoilla viikoilla 800g kevyempi ja syntyi nelikiloisena, tosin kaksi viikkoa la:n jälkeen. Tämä vauva syntyy kolmen viikon päästä, että jospa ei ehtisi kasvaa kovin suureksi. Eihän siinä muuta ongelmaa ole, mutta voipi sitten joutua sokeritippaan. Sektiovauvoilla voi alku olla muutenkin kankeaa, tosin meidän vauvoilla on ihan hyvin lähtenyt elo sujumaan alusta asti.

Sokerirasituksessa olen käynyt ja hyvät arvot saanut. Nyt lääkäri kuitenkin suositteli lainaamaan neuvolasta sokerimittarin ja mittailemaan tässä loppuaikana muutamia arvoja. Puhui myös mahd. uudesta rasituskokeestakin. Synnytyksen jälkeen, n½v, pitäisi ainakin mennä rasitukseen. Ja nyt viimeisten viikkojen ajan olisi tarpeen kiinnittää huomiota syömisiin. Että semmoista.

No, leikkauspäivä on kuitenkin ti 10.2. Aamulla osastolle meno, verikokeet edellisenä päivänä. Toinen vaihtoehto olisi ollut saman viikon pe 13.päivä, en sitä halunnut valita ;)

Helmikukka viimeisiä viikkoja raskaana 36+2

Vierailija
45/60 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti kirjottelen, kun tuo nuorimmainen tuossa tahtoo ulos niin onhan se lähettävä. ihan kiva keli onneksi nyt.

helmikukka:varmasti kiva kun tietää ton päivän, milloin se pikkuinen siellä sylissä on=)

en nyt yhtään muista mitä muut oli kirjottanu ,vaikka luin ne kyllä.

kävin apteekista hakemassa niitä multitabs raskausajan vitamiineja, ja kumma kyllä ne tuntuu auttavan paha olo on hävinnyt=) jes! mutta väsymystä ne ei ole vieneet..päikkärit tarvii vieläkin ottaa.

Missäs vaiheessa teillä on ruvennut masut näkymään? mulla kun ei ainakaan vielä oikein huomaa mitään, ja suht normi painoinen olen. kovasti odotan jo sitä masua kasvavaksi.

Pientä nuhaa on meillä penskoilla ollu, mutta mä olen säästynyt ainakin vielä.

no palailen taas!

onnellista odotusta kaikille!=)

nelkku rv 11+1

Vierailija
46/60 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan vielä minnikkiä onnitellut? Joka tapauksessa sylintäydeltä onnea suloisesta prinsessasta! Kaikkea hyvää teidän perheen vauva-arkeen. :)

Nelkku hyville viikoille olet sinäkin jo päässyt. Meillä ei paljon eroa noissa viikoissa olekaan.. Olitkos jo käynyt np-ultrassa vai olitko menossa sinne? Mun muisti ei taho taas pelata.. Mä itse huomaan jo masun pyöristymisen, mutta tuskin vielä muut siihen kiinnittävät huomiota. Normaaleita housuja voin kyllä vielä ihan hyvin käyttää, paitsi farkut ovat alkaneet tuntua inhottavilta..

Sori en nyt yhtään muista muiden kuulumisia, niin en osaa mitään kommentoidakaan..

On: np-ultrassa käyty ja kaikki oli hyvin. :) Pikkuinen oli täydessä unessa, mutta sen verran saatiin sitä heräteltyä, että vähän liikkumistakin nähtiin. niskaturvotus oli 1,2. Pieni vastasi kokoa 13+4, mutta la pysyy samana eli 30.7.

Miksuliinu taisi kysyä aikaisemmin onko tämä ensimmäinen ultra, niin ei kyllä olin jo viikolla 7+5 tai niillä paikkeilla katsastamassa että kaikki oli siinä vaiheessa ok. Sain senkin ultran tuonne julkiselle historiani takia (kohdunulkopuolinen, keskeytynyt km ja myooma).

Hyvät voinnit kaikille!

sani rv 12+6

Vierailija
47/60 |
21.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että veriseulassa en siis käynyt.

Vierailija
48/60 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs meikäläinen ei sitten päässyt sinne kaivatulle yliajalle... En ehtinyt lukea viestejänne, joten tulee ihan omaa (ja vauvan) napaa nyt.

Viime perjantaina alkoi lorista ja soitin ambulanssin... Sairaalassa kuitenkin oltiin sitä mieltä, että vettä ei ollut mennyt, kalvot olivat ehjät joten lorinan alkulähde jäänee ikuiseksi arvoitukseksi. Sisätutkimuksessa kohdunsuun tilanne todettiin kypsäksi, eli löysästi kahdelle sormelle auki ja hieman pehmeää kanavaa jäljellä. Jäin osastolle tarkkailuun... Perjantain ja lauantain välisenä yönä supisteli jo n. tunnin kolmen minuutin välein, mutta hiipuivat sitten,

Lauantaina lääkäri meinasi passittaa kotiin, mutta kieltäydyin lähtemästä - limaista ja veristä vuotoa tuli ja aina, kun yritinkin istua tai kävellä supisteli, Niinpä sain jäädä vielä sunnuntaihin (saatesanoina; valmistaudu siihen, että lähdet huomenna kotiin). Supistukset olivat taas käyrällä niin mitättömiä, etteivät uskoneet niillä olevan vaikutusta eli lääkäri ei vaivautubut edes tutkimaan!

No, häivyin kyllä siltä osastolta... Mutta toiseen suuntaan... Yöllä 1.15 heräsin supisteluihin ja tietysti taas olin sillä mielellä, että eivätköhän nuo ala kohta hiipua. Kahden maissa huonekaveri lähti saliin ja sanoin kätilölle, että supistaa, mutta väli on noin 6min... hän laittoi käyrälle (joka piirsi taas pientä vaikka tuntuvat kyllä...) puoli neljän maissa sitten hän teki sisätutkimuksen. Itse istuin rauhassa täyttelemässö ristikoita siihen asti ja ajattelin, että tuskin mitään ihmeempää on taphtunut. Tilanne: 5-6cm auki ja toinen reuna katoamassa! Ei kuin peräruiskeet, vessakäynti ja saliin!

Salissa sitten ilokaasumaski naamalle - supisti jo vähän väliä - ei taaskaan puhettakaan että muuta lievitystä olisi edes ehtinyt ajatella. Eikä tarvettakaan... Viiden maissa pääsin ponnistamaan ja sunnuntaiaamuna 18.1.09 klo5.23 putkahti maailmaan paksutukkainen pikku-ukkeli. Ihan viikkojen mukainen kooltaan... 3100g ja 47cm. Neiti nimesi veikan Simoksi,

Poika toteutti äidin ja 19,1 synttäreitä viettävän isoveikan toiveet. Eli veli sai pitää oman syntymäpäivänsä ja poika syntyi rv37+0, mikä oli äidin vähimmäistavoite,,,

Osastolla vietimme 3vrk, kun alkuun näytti, että alkaisi kellastua, mutta sitten bil-arvot tasaantuivat ja alkoivat laskea eikä tarvittu valoja, joten kotiuduimme eilen.

Siirryn tästä tuonne vauvapuolelle, mutta piipahtelen varmaan kuulumisia kurkkimassa silloin tällöin! Onnea kaikille raskauteen ja synnytykseen!

Katjalah + neljän katras, etenkin "Simo" 4vrk

Vierailija
49/60 |
22.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sani-74: Meilläpäin ei edes tonne np ultraan pääse, joten en ole käynyt. sen verikokeen ottavat sitten missä kanssa pitäisi näkyä jos jotain häikkää on. joka tapauksessa siihen 4d ultraan aion mennä sitten kun ajankohtaista,kun neuvolan puolesta ei ole kuin tuo 1 ultra. aika lähekkäin tosiaan noi meidän viikot=)

katjalah: paljon onnea pikkuisen johdosta! vauvantuoksuisia onnen hetkiä teille=)

mites toisilla tuo paino onko milloin ruvennu nousemaan? mulla kun on nyt yhtäkkiä alkanut laskemaan? 2 kg on hävinny huomaamatta, ja ihan normisti olen syöny tosin en ole pahemmin herkutellu, no eiköhän nuo pian tule takaisin=)

Missäs kaikki muut? kunpa tulisi kevät en yhtään tykkää tästä talvesta=(

nelkku rv 11+2

Vierailija
50/60 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

¤¤¤¤Neliapilat¤¤¤¤

14.12.08.....Menninkäinen............................................................Pirkanmaa

13.01.09.....minnikki.............25v......p03/03, t07/04, p02/07....Satakunta/SatKs

08.02.09.....Katjalah..............33v.....p01/97, p12/02, t01/05....Pirkanmaa/Tays

12.02.09.....oliviaana.............38v.....p96, p98, t03.....................Keski-Suomi

14.02.09.....Helmikukka75...33v.....t97,p00,p07.......................Pohjois-Savo, KYS

06.04.09.....adelia..................33v.... p00, t02, p04.....................Hki/Nkl

10.04.09.....-mani-.................26v.....p02, p05, p07....................Pirkanmaa

23.05.09.....korasa................29v.....t10/00, t05/04, p07/07......Keski-Suomi/K-S KS

30.05.09.....heltsu-tytöt.........28v.....t 06/04, t 10/05, t 02/07....Päijät-Hämeen ks

01.06.09.....tonttis..................31v.....t12/01, t06/04, t09/07......Keski-Suomi/K-S KS

02.07.09.....Miksuliinu...........32v.... p10/00,t03/02, 08/t07......Keski-Suomi/K-S KS

18.07.09.....Joma_................25v.....t02, p04, t07......................Oulun läänin etelä-osa/OAS

31.07.09.....sani-74...............34v.....t01,t03, t07........................Pohjanmaa/Seks

31.07.09.....äitix3...................28v.....p01, t05, p06.....................Pk-seutu/Kätilöopisto

10.08.09.....Nelkku................27v.....p99, t01,p03......................Keski-suomi/K-S KS

25.08.09.....maalaisomppu 32v.....p99, p02, t04.....................K-S KS

25.08.09.....maantiekiitäjä...37v.....p03, p04, t07 ....................K-S-KS

XX.09.09.....KK82...................27v.....t 02/04, t 12/05, p 08/08..Seks

Vierailija
51/60 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea nelkulle ultranäkymistä!!! Se rakenneultra on minulla vajaan kolmen viikon päästä 19+6, täytyy myöntää, että on jo melkein päivittäin mielessä... Olisi se lottovoitto, kun siellä olisi kaikki kunnossa tai ainahan silti voi jotain olla, mutta olisi kuitenkin taas iso askel eteenpäin. En tiedä, onko nuo km:t tehneet vainoharhaiseksi vai onko ihan luontaista, mutta kyllä parempi tälle päälle, että on meidän viimeinen, mietin ja stressaan aivan liikaa :-/ Mutta ihanaa, että joku toinenkin haluaa tietää sukupuolen, tuntuu olevan välillä tabu. Olen jopa miettinyt, että jos eivät rakenneultrassa kerro, minäkin menen yksityiselle ihan viimeisen kerran kunniaksi ;-D Ei sillä lajilla ole väliä, minä vain tahdon tietää kerrankin. Ja minun maha näkyi jo aikaiseen, 12 viikolla jo vieraatkin näki, (olen kyllä hoikka). Niin mitkä vatsalihakset... Se pyhä lupaushan on tietysti olemassa, että tämän viimeisen jälkeen alkaa uusi oma elämä, jossa kroppakin on paremmassa kunnossa :-P

Tervetuloa KK82! Teillä onkin pieni ero pienimmäisille tulossa! Meillä oli kahdella ekalla 1v 5 kk ja ihan hyvin silloin meni, kakkonen onneksi oli hyvä nukkuja. Nyt luontoäiti väkisin tahtoi venyttää 1v 10 kk ja taitaa olla ihan hyvä, on pienimmäinen sen verran "ei helppo" lapsi ja muutama lisävuosi omassa iässä kyllä ihmeesti tuntuu...

Maantiekiitäjälle onnitelut sydänäänistä! Ensimmäinen kivi pudotettu äidin selkärepusta :) Minulla on kahdessa raskaudessa tulleet sokerit pissaan läpi ja siksi olen joutunut sokerirasitukseen, josta on aina tullut hyvät arvot eli munuaiset vain valskaavat raskauden aikana. Mutta silti toivon ettei nyt tulisi, ei se rasitus niin kiva kokemus ole.

No johan oli tonttiksella ultrakokemus, onneksi toinen oli sitten kunnollinen tapaus! Kiva jos minulle osuu tuo samainen ilopilleri keskussairaalassa. Pääsitkö opetustapaukseksi uusille koulutettaville vai oliko joku vanha kätilö? Minulla pitäisi olla koulutettava kouluttajalääkäreineen, ainakin sanoivat nt-ultrassa että sama juttu sitten ja aikaa mene noin tunti. Meillä oli aikanaan kakkosella ultraaja, josta tuli molemmille "anteeksi kun olen onnellinen koko raskaudesta ja lapsesta"-olo, mutta tuollaisia ihmelöydöksiä ei hänkään möläytellyt.

Korasa, teille tulee sama ikäero nyt kuin meille, hyvin se menee usko pois. Ja on tosiaan jo ihan eri juttu, kun on jo isompia apuna, vaikka pieniä vielä ovatkin. Muistan kun aikanaan kotiuduin toisen jälkeen ja oli molemmat pienet ja itse vaipoissa ja kuin ollakaan, koirallakin sopivasti juoksuaika vaippoineen, niitäpä sitten vaihdeltiin päivät, kun mies oli töissä...

Minnikille vielä onnittelut vauvelista, kiitettävän kokoinen prinsessa, mutta silti kuvassa niiiin pieni!!

Maalaisomppu, minullakin on melkein 30v nuorempi sisko, itse ajattelin vähän tiheämpään tahtiin lapseni tehdä ;-)

Adelia, oletko joutunut supistuksista aina sairaslomalle? Minullakin on aina alkaneet jo ennen puoltaväliä, tarkistuksissa olen saanut hypätä, mutta koska eivät tee kovin aikaisin mitään, niin saikkua en ole saanut/tarvinnut.

Hui Helmikukka, sinullahan on kohta vauva! :-)

Sanillekin onnittelut hienoista ultratuloksista!! Meidän kolmonen nukkui kanssa koko nt-ultran aikanaan, ultrausaikakin tuplaantui kun ei millään meinattu saada hereille ja vaihtamaan asentoa.

Katjalahille onnittelut pienestä miehestä! Hienoa että kaikki meni hyvin, vaikka etuajassa olitkin, ja onneksi pidit pääsi! Merkillisiä nuo supistuskäyrät, toisilla ei näytä ja esim minulla menee jo avautumisen alussa supistukset yli käyrien... Taysissä minäkin kolme ekaa tein, joten samat vehkeetkin kai.

(.) Meinasi vähän huvittaa, kun tuli tänään kutsu perhevalmennuksiin: muuttuva elämäntilanne, isäksi ja äidiksi, elämää vauvaperheenä... Johtuu kai siitä, että tämä on eka lapsi täällä päin maailmaa. Nelkunkin painonnousu on varmaan mulla, vaikka syön normaalisti, niin nousee vain n 500g/viikko, aineenvahdunta on taas niin hidas... Rytmihäiriöt on välillä tosi ikäviä, muuten on ihan ok olo. Paitsi ei seksiä aamuisin, sitä jälkijomotusta seisoessa ei kestä :-P

En näköjään millään opi käymään useammin kirjoittamassa, joten kerralla tulee romaani. Koittakaa kestää!

Miksu 17+1

Vierailija
52/60 |
23.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä... Lähetin nuo äskeiset viestit toisinpäin ja noin tulivat, mutta mitäs sillä väliä...

Vierailija
53/60 |
24.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

¤¤¤¤Neliapilat¤¤¤¤

*- 31.12.08 TYTTÖ 4260g, 51cm*

13.01.09.....minnikki.............25v......p03/03, t07/04, p02/07....Satakunta/SatKs

*- 12.01.09 TYTTÖ 4560g, 52cm*

*- 18.01.09 POIKA 3100g, 47cm*

12.02.09.....oliviaana.............38v.....p96, p98, t03.....................Keski-Suomi

23.05.09.....korasa................29v.....t10/00, t05/04, p07/07......Keski-Suomi/K-S KS

30.05.09.....heltsu-tytöt.........28v.....t 06/04, t 10/05, t 02/07....Päijät-Hämeen ks

Vierailija
54/60 |
25.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä käynnyt ahkeraan lukemassa mut aina kun olen meinannut kirjoitella niin on tullut palvelin katkos tai joku muu häiriö.

Vauva onnittelut kaikille synnyttäneille.

Hui kauhea mikä ultra kokemus oli tuossa en nyt valitettavasti muista nimimerkkiä, mutta onneksi olet saannut parempia vastauksia.

Itse kävin tuossa pari viikkoa sitten elämäni ensimmäisen kerran rakenneultrassa, pikkasen jännitti mennä kun muitten kanssa ei ole koskaan tarvinnu käydä. Mielessä tietysti liikkui koko ajan, että Möhköllä on jotain ,mutta kaikki oli ok silloin painoa oli 305g. Oli ihan mukava kokemus ainoa mikä jäi mieleen mitä ei oltu sanottu meille np-ultrassa ei oltu löytynyt vatsalaukkua , mutta nyt kyllä löytyi kaikki jopa saatiin varpaat ja sormetkin laskettua. Meillä oli valmistuva erikoislääkeri oikein mukava ja toienpide paikka oli päksi eli päijät-hämeen keskussairaala. Syy miksi jouduttiin rakenneultraan on kun meidän nuorimmaisella on kitalakihalkio. suvusta ei olla löydetty ja se tuli yllätyksenä synnytyssalissa kun minttu syntyi. Niin nyt lääkäri oli päättänyt tutkia, että onko möhkölläkin.

mutta nyt on taas mentävä

Tsemppiä ja jaksamista kaikille!

heltsu-tytöt 22+1

Vierailija
55/60 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin piti olla nytkin mutta tadaa -eipä ollutkaan, vaan pelkkä kätilö.... ultrauskokemuksen pituudesta en häkellyksessäni edes älynny kysellä, päässä takoi vaan että äkkiä ulos täältä.... Mutta toivottavasti oli ainut tapaus laatuaan ja Sulla menee kaikki kivemmin=kannustavammin ja hyvässä hengessä. Tuuhan sit kertomaan mitä sieltä löytyi ja oliko millainen joukkue ultraamassa :o) t. tonttis ja papu 22+

Vierailija
56/60 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katjalahille lämpimät onnittelut pienestä pojasta!! :) On se aina yhtä ihanaa kuulla vauvauutisia ja lukea synnytystarinoita.. Kaikkea hyvää teidän vauva-arkeen! bd

Hyviä ultrakuulumisiakin oli. Onnittelut teille! :)

Omaan napaan ei mitään ihmeempiä. Alkaa jo masu omasta mielestä näkymään, mutta ei vielä taida ulkopuoliset huomata, jos eivät asiasta tiedä.. Jännityksellä odottelen, koska alkaavat töissä kyselemään.. Nyt kun nuo lapsetkin tietää tulevasta pikkusisaruksesta, niin juorut varmasti leviävätkin.. :) Olo on pääosin ihan hyvä, vielä välillä pahoinvointia esiintyy..

sani rv 13+5

Vierailija
57/60 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi pino on kohta varmaan paikallaan niin paljon jo on noita viestejä=)

sani:täälläkin masu alkanut jo pömpöttämään, mutta ei sitä kai vielä osaa arvata jos ei titedä syytä=)

kävin tänään hammashoitajalla, oli pieni reikä ja väliaikaisen paikan sain vasta maaliskuussa hammaslääkärille pääsee...muuten olo on ihan ok ei oikeastaan mitään suurempia vaivoja ole=)

kun täältä keski-suomesta on meitä niin monta niin olisi kiva vaikka järjestää joku tapaaminen? mitä mieltä muut ovat? ystävät ovat kuitenkin aina tarpeen.

mun iäksi voi päivittää sit jo sen 28.v kun se tosas 6.2 vaihtuu=)

eipä tällä kertaa muuta=)

nelkku rv 12+1

Vierailija
58/60 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikealla tiellä olette, kyllä neljän kanssa on sitten ihanaa... ainakin näin alkuunsa, kun tuo nuorimmainen vain syö ja nukkuu. Tässä vaiheessa ei tietenkään ole enää illuusiota, etteikö tilanne kohta voi tulla muuttumaan rajustikin, mutta nautitaan nyt tilanteesta kun se vielä on päällä.

Kuten kakkonen eilen totesi, niin pikkuveli on "tosi tosi tosi tosi kiva vauva"...

Vierailija
59/60 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

¤¤¤¤Neliapilat¤¤¤¤

Apilan löytäneet:

19.12.08 (41+5) Menninkäinen.....................TYTTÖ 4260g 51cm

13.01.09 (39+6) minnikki, p03, t04, p07......TYTTÖ 4560g 52cm

08.02.09 (37+0) Katjalah, p97, p02, t05......POIKA 3100g 47 cm

Pellossa pyörivät:

Vierailija
60/60 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

apilan löytäneet ja pellossapyörivät, ihan tuli iso hymy kun luin, kivasti ilmaistu tuo =)

onnea jo apilansa löytäneelle ja vauvantuoksusia päiviä

itse olen niin väsynyt ja väsynyt ja väsynyt että itku tulee jo jos vaikka lusikka tippuu kädestä. en koe olevani masentunut, mutta väsynyt. yöt menee parin tunnin yöunilla, niillä sitten koittaa jaksaa työt hoitaa ja kädet tärisee väsymyksestä töissä, ja kun kampaaja on työni, se ei oikein ole kiva kun tuskan hiki valuu otsalta ja kädet tärisee. liika väsymys tekee varmaan tuon olotilan. no soitin työnantajalle ja ilmoitin että mene aamulla lääkärille, kun soitin äitipolillekin voiko tuo supistelu johtua väsymyksestä kun tuntuu etttä oleb kuin zombie kotona. en kuulu en näe, enkä saa nukuttuakaan.

en sa vain unta ja jos unen saan niin herää melkein heti ja kyttään kelloa että eikö ole jo aamu. ihan uusi ja outo kokemus tämäkin. en tälläistä ole enne kokenut.

mutta kai tämä tästä, vielä on niin paljon viikkoja jäljellä, että sais rauhottua olo jotta saisi nautittua loppuajasta.

mutta tosiaan nyt tuli oman napaa purettua, mut helpotti edes vähän-

ei vaan ole mukavaa olla sairaslomalla kun tuntuu et kai sitä pystyis tekee töitä mut kuitenkin pää sanoo etä itseäänkin onajateltava

korasa ja viikkoja jotain24?