Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oon kuorsaajan uhri... :(

Vierailija
02.10.2009 |

ja tällä kertaa ei auttanut tönimiset. Pakko kömpiä sohvalle. Mikäköhän siihen auttais?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy suhdekin parempana, kun ei toisen tarvitse ärtyillä katkonaisen yöunen takia. Korvatulpat eivät auta tarpeeksi.

Vierailija
22/28 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy suhdekin parempana, kun ei toisen tarvitse ärtyillä katkonaisen yöunen takia. Korvatulpat eivät auta tarpeeksi.

MUKSII MUA NYRKEILLÄ öisin!!!!!! Onneksi ei kovin kovaa, joten sen vuoksi se lähinnä naurattaa, mutta kyllä pari kertaa on tullut ihan kunnolla nyrkistä poskeen tai leukaan....

Miehen mielestä toi on ihan kamalaa, ja etenkin raskauden aikana se nukkui väkisin tosi kevyesti ettei olisi muksinut... mä sanoin kyllä sille, että ei se mua haittaa, kun ei se jokaöistä ollut, muutaman kerran viikossa vaan... Enemmän mua se sen kuorsaus häiritsee!

heather82

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt puolisen vuotta nukuttu eri sängyissä..

Meillä asia ratkaistiin niin, että ostettiin olkkariin sellanen takorauta-sänky (jos tiiätte, mitä tarkotan). Meillä kun ei ole ylimääräisiä huoneita.

Näin mennään ainakin toistaseksi.

Vierailija
24/28 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sänky on liian suora. kumaraselkäiselle miehellesi

Vierailija
25/28 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukuin koko viime talven sohvalla. Korvatulpat ei auta ollenkaan, kun meteli on niin kova. Nyt nukun makkarissa ja mies toisessa. Miehen huoneen vieressä on mun aikuisen pojan huone, ja poika joutuu pitämään yöllä korvatulppia, koska miehen kuorsaus häiritsee häntä seinänkin läpi. Mies on kyllä aikeissa mennä kuorsausleikkaukseen.

Vierailija
26/28 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloitin työt, ei ollut varaa enää olla väsyneenä pitkin päivää. Korvatulppia en voi pitää, eikä ole yhtään ylimääräistä huonetta.

Joka ilta raahaan patjan olohuoneen lattialle ja ajan muun porukan huoneisiinsa ja nukun siis olkan lattialla. Aamulla sitten raahan patjan takaisin sänkyyn ettei ole pitkin päivää tallottavana lattialla.

On kyllä kestämätön tilanne tämäkin, haluaisin isomman asunnon - eli yhden huoneen enemmän - itselleni oman makuuhuoneen.

Ja ei, ei ole parisuhde kriisissä eri huoneissa nukkumisen takia, ennemmin kriisi tulee umpiväsyneestä vaimosta ;o)

Vierailija
27/28 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja tällä kertaa ei auttanut tönimiset. Pakko kömpiä sohvalle. Mikäköhän siihen auttais?

Anyaisit sille äijällesi  enemmän persettä. Pihtarin kova kohtalo on valvoa öisin.

Vierailija
28/28 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.