Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan ollut Bulgariassa elokuun lopulla?

Vierailija
04.08.2009 |

Onko vielä lämmintä?

Niiden keskilämpötilojen mukaan pitäisi olla, mutta mietin vaan, oisko kellään kokemusta.

Onko jotenkin yleensä sateista tai helteistä aikaa? Vielä paljon turisteja?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turistima on ainakin turisti kohteissa.

Vierailija
2/5 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on silloin paras ja kuumin kesäaika. Sateista ei tietoakaan. Paikallinen loma-aika on elokuu ja aina syyskuun alkuun.

Turisteja on mutta pohjoismaiden lapsiperheet poissa, sillä koulut jo alkaneet täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuu on juuri se kuumin kuukausi! Minä olin siellä pari vuotta sitten toukokuussa, jolloin kuulemma oli vasta kevät (lämpötila oli "viileinä" päivinä 24c ja peruspäivänä jotain 27c). Siellä odottelivat, että alkaisi nyt kesä, tulisi lämmintä. Elokuuta kovin odottivat, kun sitten on tosi lämmintä. Aurinkorannikolla olin ja juttelin sellaisten kanssa, jotka olivat siellä koko kesän, eli lähinnä jotain saksalaisia turisteja, joilla oli joku 16 viikon hotellipaketti, mitä nyt eläkeläiset ottaa. Nämä ainakin valittelivat, että toukokuu kun on aina niin hiljainen, kun ei vielä ole helteitä :)

Vierailija
4/5 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen aikaan. Hyvinkin 30-40 astetta

Vierailija
5/5 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa!

Piti jättää etelänreissu tänä kesänä väliin, mutta nyt tarttis kyllä kunnon irtioton kaikesta tästä hässäkästä, mikäs olisi sen ihanampaa ja "aivottomampaa" kun perheloma rannalla löhöten :)

Vielä ehdittäisiin juuri ja juuri ennen kuin kuopus täyttää kaksi!

Ehkäpä pitänee alkaa varailemaan...

ap