oon kuorsaajan uhri... :(
ja tällä kertaa ei auttanut tönimiset. Pakko kömpiä sohvalle. Mikäköhän siihen auttais?
Kommentit (28)
Siis ihan oikeastiko tönit toista ihmistä hereille keskellä yötä, että itse saat nukuttua? Luuletko, että se kuorsaaja ihan sinua kiusatakseen mekkaloi kaiket yöt?
Breathe right -nenäteippi auttaa.
Kyllä mun miehellä ainakin kuorsaus johtuu nukkuma-asennosta, joten muuta apua ei ole kuin töniminen tai kyljelleen kääntäminen.
..jo kaksi yötä taas sohvalla :(
ei auta tönimiset , teipit tai muukaan..korvatulpilla nukun ja silti kuuluu.
Itse joskus kuorsaukseen kyllästyneenä laitan kännykän nauhoittamaan korinaa.
Kun olen nauhoittanut minuutin verran, niin laitan toiston päälle.
Aina on kuorsaaja herännyt siihen...
Sitten olen vain viattomasti kysynyt, että "Ai mitä? Pitääkö tämä ääni hereillä? Jatka vaan uniasi!"
Vaikeinta tuossa hommassa on pitää pokka tallennuksen ajan ;-)
Siis ihan oikeastiko tönit toista ihmistä hereille keskellä yötä, että itse saat nukuttua? Luuletko, että se kuorsaaja ihan sinua kiusatakseen mekkaloi kaiket yöt?
Eikä se mun miestä haittaa. Itsekin sanoo, että töni sitten jos hän taas kuorsaa.
Et taida tajuta minkäläinen helvetti on jos yö yön jälkeen heräät 10 kertaa kuorsaamiseen. Vuosia. Eikä se ole mitään pientä ääntä.
kuorsas ja mun kaikki sympatit on teidän puolellanne.
Ja tuolle yhdelle urpolle mietittäväkisi, että sinunko mielestä vain kuorsaajalla on oikeus yöuneen.
Mun ex:llä kuorsaus alkoi kun lihosi, eli ihan omaa syytään, kun ei viitsinyt enää kuntoilla ja söi kaikkea paskaa ja viikonloppuisin jos joi niin sitten kuorsas kahta kauheammin.
Noh välillä ihan oikeasti jo suunnittelin työntäväni sukan sen suuhun kun V***TUTTI niin paljon ettei saa yöllä nukuttua. Mielestäni minullakin on oikeus nukkua sängyssä. Varsinkin kun kuorsaukseen kuitenkin on olemassa apuakin jos vaan kuorsaaja viitsii asialle tehdä jotain.
Nykyinen mies ei onneksi pahemmin kuorsaa ja jos kuorsaa niin hellävarainen koskeminen (ei siis tarvitse mitenkään ravistella) riittää niin kääntyy kyljelleen ja kuorsaus loppuu.
Eli sympatiat teille, jos tuo teippi ei toimi niin apteekissa myynnissä sellainen suihke jota illalla suuhun ja pitäisi auttaa. En tiedä tehoaako mutta joskus apteekissa asui tuote silmiin. Kannattanee kysellä jos ukko suostuu sumutetta kokeilla.
Se on ainoa apu, mutta tehokas sellainen. Mieheni kyllä vaihtaa asentoa tönäisystä, mutta jatkaa kuorsaamista taas minuutin kuluttua.
omat makuuhuoneet niinkuin ranskattarilla ja meilla.;)
Vain ja ainoastaan leikkaus.
Kuorsaus oli niin häiritsevää, ero melkein tuli :(
En kuule silloin lastenhuoneen ääniä.
Miehen vieressä saa vaikka pommi räjähtää eikä herää. Ei edes koskaan muista aamulla, jos olen yöllä töninyt kääntämään kylkeä.
... kuule seinien läpi mitä naapurissa tapahtuu.
Samalla kun ei kuule kuorsausta vierestä ei kuule myöskään pinniksessä mahdollisesti rääkyvää lasta.
Sympatiat sinulle ap. Kakkonen (?) sen sijaan ei ole nähtävästi koskaan kärsinyt kuorsaavasta kumppanista - sellaisesta joka oikeasti kuorsaa kovaa eikä vain tuhise. Meillä (väliaikainen) ratkaisu on ollut se että minä menen _aina_ tuntia aikaisemmin nukkumaan kuin mies. Näin pääsen uneen jo ennen miestä. Jos sitten käy niin hyvin että en herää yön aikana en herää myöskään kuorsaukseen. Toisella hyvällä tuurilla herään kyllä yöllä vessaan tmv mutta se sattuu juuri sellaiseen aikaan kun mies ei kuorsaa ja saan unen päästä kiinni.
Alkoholin käyttö tosiaan lisää myös meillä kuorsausta karmeasti kuten myös painon lisääntyminen.
aloittajaa kohtaan.
Meillä on kärsitty samasta vaivasta.
Kun lapset olivat pieniä, meillä myös systeemi, että menin aikaisemmin nukkumaan.
Kumma, että heräsin pieneenkin lasten änähdykseen, mutta en miehen kuorsaukseen.
Nyt kun lapset on isoja, käytän silikonikorvatulppia.
Et taida tajuta minkäläinen helvetti on jos yö yön jälkeen heräät 10 kertaa kuorsaamiseen. Vuosia. Eikä se ole mitään pientä ääntä.
Onko edelleenkin olettamus se, että liitto on onnellinen vain jos nukutaan tiiviisti samassa sängyssä? Oma rauha molemmille ja on yksi tappelunaihe vähemmän :)
tai se alkoi nyt kun olen raskaana, toivottavasti myös loppuu!
Herään siihen joskus itsekin, ja mies on usein tosiaan sohvalla. Mulla on limaa niin paljon nielussa, tai se on jotenkin turvoksissa että korisen yöllä. On se siis ärsyttävää näinkin päin, mutta minkäs teet... luulin että tupakan lopetaminen olis vähentäny limaa kurkussa mutta ei... lopettamisesta jo kuitenkin kohta 40 viikkoa.
miksi te nukutte väkisin samassa huoneessa? Onko edelleenkin olettamus se, että liitto on onnellinen vain jos nukutaan tiiviisti samassa sängyssä? Oma rauha molemmille ja on yksi tappelunaihe vähemmän :)
Meilläpäin yksi ylimääräinen huone maksaisi noin 60000e...vai pitäisikö toisen nukkua kenties olohuoneessa sohvalla?
auttaisi semmonen alipaine happinaamari mutta arvaa suostuuko tutkimuksiin?
jos vaihtoehtona on herätä 10 kertaa yössä vuosikausia ;). Kunhan ehdotin.
Meillä kuorsaa sekä mies, minä että vanhin poika. Ihmisten reaktioista on väistämättä saanut sellaisen kuvan, että he ajattelevat kuorsaajan ihan vittumaisuuttaan häiritsevän toisia. Ei mitenkään ole meidän syy, että sattuu olemaan ahtaat hengitystiet ja unissamme käännymme selällemme. Antakaa nyt ihmeessä anteeksi.
- 2, se hirveä urpo joka ei mistään tiedä mitään.
Meillä kuorsaa sekä mies, minä että vanhin poika. Ihmisten reaktioista on väistämättä saanut sellaisen kuvan, että he ajattelevat kuorsaajan ihan vittumaisuuttaan häiritsevän toisia. Ei mitenkään ole meidän syy, että sattuu olemaan ahtaat hengitystiet ja unissamme käännymme selällemme. Antakaa nyt ihmeessä anteeksi.
- 2, se hirveä urpo joka ei mistään tiedä mitään.