Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin antaa Nuutin pikkuveljelle nimeksi Tuutikki - meneeköhän läpi?

Vierailija
01.10.2009 |

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

antoi tyttönsä toiseksi nimeksi Tuutikki.

Vierailija
2/39 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiuhti-niminen tyttökin :)

Pitää välillä meittiä oliko se nyt Tiuhti vai Viuhti....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso mies nimeltään Tuutikki?

Vierailija
4/39 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kirjoitti järkyttyneensä, että Tuutikki muumeissa vaikuttaakin olevan nainen...

Vierailija
5/39 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso mies nimeltään Tuutikki?

että pienenä on tosi soma ja söpö nimi, mutta Tuutikki 15v tai Tuutikki 50v pomona jossain ei ole hirmu vakuuttava. Muuten ihan söpö nimi.

Vierailija
6/39 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun se Tuutikki on naisen nimi.

Vierailija
7/39 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostakin alkukielisestä Muumikirjasta Tuutikin sukupuoli.

Vierailija
8/39 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kirjoitti järkyttyneensä, että Tuutikki muumeissa vaikuttaakin olevan nainen...

Mutta kyllä mäkin olen pitänyt sitä miehenä! Todistakaa mulle, että Tuutikki on muka VAIN naisen nimi. Kyllähän niitä on muitakin (esim Oula) jonka voi laittaa molemmille. Eikä ajatus Tuutikki-teinistä tai miehestä niin paljon kammoksuta etten laittaisi. Keksikää Nuutin veljelle sit parempi! ap

Vierailija
9/39 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väestörekisterin mukaan Tuutikkeja on Suomessa ollut kautta aikojen 29 kpl ja kaikki naisia.

Vierailija
10/39 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa antaa tytön nimeä pojalle!

Just järkyttyneenä katselin, että Johanna-nimeä on kantanut Suomessa kaikenkaikkiaan 22 miestä!!

Vierailija
11/39 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipediasta: Tuutikki, joidenkin käännösten mukaan Tuu-tikki, on Muumilaaksossa asuva naispuolinen talvea rakastava hahmo, joka asuu talvisin Muumien uimahuoneessa 8 näkymättömän päästäisen kanssa. Tuutikin esikuvana on ollut muumien luojan Tove Janssonin elämänkumppani Tuulikki Pietilä.

(lisäksi siis esikuvana lesbo, siinä hyvä lähtökohta pikkupojalle tai sille isolle miehelle nimeltä Tuutikki).

Mutta kyllä mäkin olen pitänyt sitä miehenä! Todistakaa mulle, että Tuutikki on muka VAIN naisen nimi. Kyllähän niitä on muitakin (esim Oula) jonka voi laittaa molemmille. Eikä ajatus Tuutikki-teinistä tai miehestä niin paljon kammoksuta etten laittaisi. Keksikää Nuutin veljelle sit parempi! ap

Vierailija
12/39 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitte käännettyä pääni. Mieheni ei siihen pystynyt.. joten voitte onnitella itseänne - av-mammoilla on aina pätevimmät argumentit ;)

ap

Vierailija
13/39 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Tuutikin esikuva on Tove Janssonin elämänkumppani, Tuulikki Pietilä.

Wikipedia ainakin kertoo, että Tuutikki on nimenomaan naispuolinen. http://fi.wikipedia.org/wiki/Tuutikki

Todistakaa mulle, että Tuutikki on muka VAIN naisen nimi.

Vierailija
14/39 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kyllä tavallaan, mutta nimeen kuin nimeen tottuu. Miettikääpä jos joku olisi täällä kyselemässä vaikka Merikukka-nimestä, kyllä sekin varmaan samoilla perusteilla lytättäisiin jos emme sattuisi yhtä ihan menestyvää ja vakavasti otettua Merikukkaa tuntemaan.

Vierailija
15/39 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuutti ja... hm, tästä Tuutikista en nyt ihan päässyt kiinni nimimakuusi mutta ehdotetaan kuitenkin paria

Vertti

Niilo

Unto

Tuomo

Teemu

Joona, Joonas

Vai tykkäätkö erikoisemmista?

Vierailija
16/39 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako kukaan tv-kuuluttajaa Tutteli...en muista sukunimeä. Ihan vakavasti otettava nainen mutta en mä silti haluaisi olla nimeltäni Tutteli.

Vierailija
17/39 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai tykkäätkö erikoisemmista?

Mies haluis pojasta Eemelin mutta minä en hyväksy sitä >:(

Vierailija
18/39 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimet-palstalle. Siellä rakastetaan tämän tapaisia haasteita! Lupaan, että saat vakavasti otettavia ehdokkaita.

Vierailija
19/39 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kyllä tavallaan, mutta nimeen kuin nimeen tottuu. Miettikääpä jos joku olisi täällä kyselemässä vaikka Merikukka-nimestä, kyllä sekin varmaan samoilla perusteilla lytättäisiin jos emme sattuisi yhtä ihan menestyvää ja vakavasti otettua Merikukkaa tuntemaan.

Vierailija
20/39 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vähän parempia ja ehkä hauskojakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi