Huoks. Nyt alkoi taas päiväunien kanssa taisteleminen.
1v3kk tyttö nukahti just päiväunille, kyllä meni taas myöhään. Yritettiin jos jonkinmoista, omaan sänkyyn ei osaa rauhoittua (vaikka se illalla onnistuu). Viimein nukahti vaunuihin ulos vimmatulla heijaamisella. Tää on just tätä, kolmen isomman kanssa on myös tässä iässä alkanut olla vaikeaa tuo nukahtaminen, ja 2-vuotiaana mä olen sitten vihdoin luovuttanut ja todennut, että ne ei unia tarvii. Mutta tämä on vielä niin pieni, että pakko pakkonukuttaa ja SE AHDISTAA MUA!!!!
Kommentit (4)
niin laske ajankuluksi kuinka monta tuntia olet käyttänyt elämästäsi lasten nukuttamiseen. Se on järkky määrä, ja kuitenkin pakko tehdä. Sitten voit huviksesi mietiskellä mita kaikkea muuta olisit ehtinyt siinä ajassa tehdä, kuten ajaa 300 kertaa Siperiaan ja takaisin, tms.
Tää olikin aika hyvä... :) Minä en uskalla vielä miettiä, alkaa v**ttaa liikaa :)
-2
niin laske ajankuluksi kuinka monta tuntia olet käyttänyt elämästäsi lasten nukuttamiseen. Se on järkky määrä, ja kuitenkin pakko tehdä. Sitten voit huviksesi mietiskellä mita kaikkea muuta olisit ehtinyt siinä ajassa tehdä, kuten ajaa 300 kertaa Siperiaan ja takaisin, tms.
Jospa se nyt kuitenkin olisi vain jokin kausi tällä teidän pienimmällä... Että kohta sitten nukahtakaakin helpommin..? Tosi kurjaa kyllä tuollainen, tiedän. Omakin poikani on ollut huono nukahtamaan, mutta nyt kun hän on 1½v niin tuntuu että vähän alkaa helpottua... Yöunille nukahtamiseen kyllä menee edelleen se 45 min ainakin aikaa... Ja äidin siis pitää silloin maata vieressä :-/
Eli ymmärrän ahdistuksesi. Koita kestää :)