Totuuden Hetki.. mistä sinä jäisit kiinni?
Kommentit (38)
ja taloushuolista, ne varmaan tulisi monille läheisille yllärinä. Muuta en oikeastaan keksi, miehelle en jäisi "kiinni" mistään, tietää tasan tarkkaan kaiken.
- olen työskennellyt seksilinjalla
- olen harrastanut seksiä naimisissa olevan miehen kanssa. Miehen vaimo odotti lasta
- minulle on tehty abortti
- olen harrastanut seksiä ystävättäreni kaukoihastuksen kanssa lähinnä kostaakseni
- olen varastanut rahaa
- olen käyttänyt huumeita useamman kerran työaikanani ja siis myös työpaikallani
jne jne. Mainittakoon vielä,että nämä sekoilut on tehty villissä nuoruudessani. Nykyään olen tavallinen keski-ikäistyvä nainen, josta ei varmaankaan uskoisi moisia juttuja..
että oon kiltti nössö, jolla ei ole mitään mielenkiintoista paljastettavaa elämästään.
kiinni
työpaikalta varastamisesta (en nykyiseltä)
netissä roikkumisesta työajalla
Muuten olen hyvin rehellinen ihminen. Mutta toi työnteko ei kiinnosta...
työaikana. Erona se, että kiinnostaisi enemmänk uin paljon tehdä jotain, mutta kun täällä EI tapahdu mitään :-(
työajalla roikun netissä paljonkin. Myös kyniä ja vihkoja on täältä kotiin kulkeutunut, onko se sitten varastamista? Ainakaan mun omatunto ei soimaa.
Muuten taidankin olla aika tylsä. En keksi mitään pahisjuttuja.
Olen teeskennellyt orgasmin.
roikun netissä tyoajalla.
Olen ollut suheessa varattuun mieheen, jonka vaimo odotti lasta (tää oli silloin nuoruudessa ja nyt hävettää).
en oo tainnut ikinä ees mitään varastaa, tai ehkä korkeintaan jonkun omenan pikkulapsena.
kaverin avomiehen kanssa olen suudellut, mutta siitäkin on kohta jo 10 v, eikä se taida edes olla salaisuus.
en haluaisi paljastaa kaikelle kansalle kohelluksiani
- myymälävarkauksia nuoruudessa
- uskottomuutta avioliitoissa (kaksi)
- ryhmäseksiä useasti
- pannut ystävättären miehen kanssa
- valehtelua
- panettelua
- seläntakana puhumista
- olen saanut rahaa seksistä
Kukaan ei arvaisi minua seksihurjastelijaksi nykyisessä elinpiirissäni.
Työpaikoiltani en ole varastanut.
Kysymykset lienee muotoa: Oletko koskaan...? Jos ikinä koskaan olet tehnyt mitään tuomittavaa, se tuodaan sitten ohjelmassa esille.
Itsellä olisi niin värikäs tausta, etten ikinä osallistuisi tuohon ohjelmaan.
Olen suudellut myös kaverin miestä, oikeammin hän suuteli minua. Olen joskus pettänyt exää. Olen myös halaillut ja suudellut muita miehiä naimisissa ollessani. Olen suudellut naispuolista kaveriani. Laukussani on aina työpaikan kyniä. Olen ottanut "lahjuksia" eli toisin sanoen asiakkailta pieniä muistoja (kaikkien arvo ollut hyvin vähäinen, tyyliin kyniä, joku näppärä pidike, juliste, suklaata - mutta ohjelmassa nämä tuotaisiin esille eri tavalla). Olen flirttaillut töissä. Olen varastanut joskus ala-asteikäisenä tyhmyyttäni jonkun pinssin. Olen joskus tupakoinut salaa. Tunnen syyllisyyttä siitä, etten ole niin hyvä äiti kuin haluaisin ja siksi varmaan vastaisin olevani huono äiti (vaikka käsittääkseni olen ihan hyvä äiti). Olen suunnitellut tappavani tuttujani (en oikeasti vaan tykkään dekkareista ja varsinkin teininä suunnittelin mielessäni Agatha Christien tyylisiä murhia, joissa pääosissa oli tuntemani ihmisiä). Olen varmaan joskus tehnyt jotain tuomittavaa lapseni suhteen - nyt en muista mitä eli ei ole varmastikaan iso asia, mutta yksikin nipistys/tukistus on tulkittavissa väkivallaksi. En tiedä kaikkien (yhden) seksikumppanieni nimiä. Kun oikein aloin muistella muistin jopa olleeni joskus kaverin kanssa omppuvarkaissa. Eli olemme ottaneet tiellä kulkiessa maahanpudonneet omput. Olen teininä varastanut rahaa vanhemmiltani, suomennettuna: olen ottanut äidin lompsasta ihan varmasti joskus rahaa bussilippuun tms tarpeelliseen. Vaikka yleensä kaikista noista kerroin jälkeenpäin sitten kun äiti tuli kotiin, niin ihan varmasti joskus on joku unohtunut kertoa.
Olen kuitenkin kaiken kaikkiaan hyvin tavallinen, kiltti ja kunnollinen nainen. Kaikesta vaan saa reviteltyä halutessaan pahemman näköistä kuin mitä asia oikeasti on.
en oo tainnut ikinä ees mitään varastaa, tai ehkä korkeintaan jonkun omenan pikkulapsena.
kaverin avomiehen kanssa olen suudellut, mutta siitäkin on kohta jo 10 v, eikä se taida edes olla salaisuus.
Olen tehnyt asioita, joita en haluaisi paljastuvan, mutta kun on tällainen tietyssä mielessä asioistaan hiljaa pysyvä, kukaan ei tiedä noista. Ja itse en kertoisi. Ei noita osaa kukaan kysyä.
* huumekokeilustani
* varastamisesta
* olen pettänyut ex-miestäni viiden eri miehen kanssa joista kaksi on hänen ystäviään
onneksi nuo ajat ovat takanapäin..
käsähtäisin varmaan myös siitä, että olen pannut hyvän ystäväni isää :/
* huumekokeilustani
* varastamisesta
* olen pettänyut ex-miestäni viiden eri miehen kanssa joista kaksi on hänen ystäviäänonneksi nuo ajat ovat takanapäin..
taustat selvitetään siten että kilpailijoilta kysytään kymmeniä/satoja kysymyksiä siten että kilpailijoilla on jotkut sydämenlyöntiä mittaavat anturat tms käytössä.
Kysymykset todellakin esitettäneen sellaisessa muodossa, että niitä paljastuksia olisi vaikea peitellä. Ja ne kysymykset esitetään sinulle ei kavereillesi. Tai toki jotain voivat kysyä niiltä kavereilta, jotka tulevat sinne paikan päälle.
Olen tehnyt asioita, joita en haluaisi paljastuvan, mutta kun on tällainen tietyssä mielessä asioistaan hiljaa pysyvä, kukaan ei tiedä noista. Ja itse en kertoisi. Ei noita osaa kukaan kysyä.
onneni ohi. Jopa työpaikalla ja täydellä palkalla.
myös minä jäisin näistä samoista syistä. Lisäksi jäisin kiinni siitä, että olen nuoruudessani harrastanut kaupoista varastamista (ja jäänyt kiinnikin)
Olen teeskennellyt orgasmin. roikun netissä tyoajalla. Olen ollut suheessa varattuun mieheen, jonka vaimo odotti lasta (tää oli silloin nuoruudessa ja nyt hävettää).
ei tule mieleen mitään "elämääni pilaavaa" paljastusta... Vähänkö olen tylsä... =)
että minun elämässäni ei ole mitään paljastettavaa. Ts. mieheni sekä ystäväni tietävät kaiken. Takana on abortti sekä ryhmäseksit, joita varmaan puolet ihmisistä on koittanut elämässään. Olisi ollut mielenkiintoista lähteä ohjelmaan koittamaan, mitä kaikkea sitä saakin pengottua, mutta seksielämän takia en halunnut lähteä; työskentelen nuorten parissa ja mielestäni heidän ei tarvitse tietää elämästäni ko. asioita ;)
pimeän työn teosta, varastamisesta kaupoista + yhdeltä työpaikalta, ryhmäseksistä ja huumeiden kokeilusta.