Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuuden Hetki.. mistä sinä jäisit kiinni?

Vierailija
01.10.2009 |

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en todellakaan haluaisi että kukaan saa sitä tietää.

Jäin usein kiinnikin mutta jatkoin sitä touhua noin 4 vuotta. Stokkalle minulla oli porttikielto.

Nyt elän täysin erilaista elämää, olen äärimmäisen rehellinen, en aja pummilla ratikalla edes yhden pysäkin väliä.

Hukkasin elämäni siihen sumuun.

Vierailija
22/38 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*olen pettänyt entistä poikaystävääni

*olen harrastanut seksiä erään kaverini miehen kanssa

*olen hankkiutunut useamman kerran raskaaksi salaa mieheltä ja väittänyt tapauksia vahingoiksi

*olen teeskennellyt nykyisen mieheni kanssa orgasmin useaan kertaan

*olen harrastanut seksiä sukulaiseni kanssa

*olen kokeillut huumeita

*olen harrastanut irtosuhteita

*olen pettänyt mieheni luottamuksen eräässä tärkeässä asiassa

*Olen useasti valehdellut kavereilleni ja perheenjäsenilleni

*olen varastanut entiseltä työpaikaltani (pieniä juttuja mutta silti) ja kerran näpistänyt kaupasta

*olen ollut turhaan sairaslomalla

voi jeesus olenpa ihana ihminen..parempi olla menemättä kyseiseen ohjelmaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin - kuten näköjään monen muunkin vastaajan - pahe on varastaminen. Rahoitin oikeastaan koko opiskeluaikana varastamalla kaupoista ja joskus edelleenkin saatan varastaa jotain, vaikka olen muitten silmissä ihan kunnollinen perheenäiti. Olen varastanut myös työpaikalta ja nuorena varastin jopa vanhemmiltani rahaa.

Vierailija
24/38 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta PAKKO siinä on tehdö jonkinlaista taustatyötä ennen kysymyksiä. maailmassahan on miljoonia kysmystä... ei varmasti kaikilta kysytä "oletko suunnitellut tappaa isäsi"

Vierailija
25/38 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveä määrä seksikumppaneita, talousongelmat, jne...

Onneks kans kaikki takana. Kyllä sitä osaa olla tyhmä, mut en näköjään ainoa =)

Vierailija
26/38 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- varastan työpaikalta kyniä yms pientä (kuten 99 %)

- olen pettänyt miestäni

- flirtttailen ja suutelen työkavereideni kanssa

- olen varastanut teininä meikkejä kaupasta

- vielä joskus nytkin "jää" huulipuna ostoskärryihin

- valehtelen

- olen rasisiti

jne jen

Vierailija
27/38 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppaneita ehkä muutama liikaa, muttei mitenkään määrättömästi.

Varastanu en ole ikinä, enkä käyttänyt huumeita.

Mutta: ihastunut työkaveriin ja suudellut. Niin pitkällä "pettämisen" tiellä. Ihastunut edelleenkin.

Enkä pidä mieheni suutelutyylistä, vaikka kaikesta muusta hänessä pidänkin. Harmittaapi.

Syön räkääni. YÖK, ällö tapa, josta yritän irti. Melkein olen päässyt.

Muuta en äkkiseltään keksi.

Vierailija
28/38 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun lukee näitä muiden tunnustuksia, tulee ihan kamala olo. mä oon ollut viimeiset muutaman vuoden ihan kunnollinen, eikä kukaan uskoisi mun menneisyyttä enää. tuntuu, että kamalinkin tunnustaja on vähäisempi rikokstausta. siis myös moraalisesti, ei vain rikosoikeudellisesti..

Vierailija
29/38 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kuvitellut että tavallinen ihminen:

-EI petä kumppaniaan

-EI kokeile huumeita

-EI harrasta ryhmäseksiä

-EI varasta mitään mistään

tms. Tämän ketjun perusteella olen sitten kuitenkin ilmeisesti jotenkin epänormaali kun en tuollaisia asioita voisi kuvitellakaan tekeväni...

Vierailija
30/38 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymyksenasettelu on sellainen että tähän vastaa juuri ne, joilla on salattavaa.

Olen kuvitellut olevani ihan tavallinen ihminen, ja olen kuvitellut että tavallinen ihminen: -EI petä kumppaniaan -EI kokeile huumeita -EI harrasta ryhmäseksiä -EI varasta mitään mistään tms. Tämän ketjun perusteella olen sitten kuitenkin ilmeisesti jotenkin epänormaali kun en tuollaisia asioita voisi kuvitellakaan tekeväni...

Vierailija
31/38 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-varastanut työpaikalta (käytetyn kirjekuoren jossa vein työtodistuksen kotiin, mut kone olis näyttänyt mun varastaneen)

olen tehnyt ja ainakin ajatellut varmaan ihan kaikkea mitä voitais kysyä joten mun ei kannattais sinne mennä.

Vierailija
32/38 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kuvitellut että tavallinen ihminen:

-EI petä kumppaniaan

-EI kokeile huumeita

-EI harrasta ryhmäseksiä

-EI varasta mitään mistään

tms. Tämän ketjun perusteella olen sitten kuitenkin ilmeisesti jotenkin epänormaali kun en tuollaisia asioita voisi kuvitellakaan tekeväni...

ole koskaan ottanut työpaikalta klemmaria mukaasi, tai mainoskynää tms. ? kyllä kone lukee sun ajatuksen niin että olisit varastanut.

Ajatuksissasi olet varmasti pettänyt kumppaniasi jne.

Vierailija
33/38 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- roikkunut netissä työaikana.

- kotiin on kulkeutunut pieniä toimistotarvikkeita töistä. Kyniä, paperia yms melko arvottomia.

- tutkinut kavereiden/tuttujen vessan kaappeja.

- Lukenut kaverin päiväkirjaa lapsena.

Vierailija
34/38 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olen halaillut ja suudellut vieraita miehiä naimisissa ollessa

- unelmoin paremmasta seksistä kuin mitä meillä on mieheni kanssa

- töissä en tykkää kaikista alaisistani

- töissä en arvosta pomoni ammatillista osaamista

Muuten ei niin pahoja, mutta esim. mieheni pahoittaisi mielensä näistä kuullessaan.

En kyllä osallistuisi vaikkei olisi näitä salaisuuksiaan.

Vierailija
35/38 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta PAKKO siinä on tehdö jonkinlaista taustatyötä ennen kysymyksiä. maailmassahan on miljoonia kysmystä... ei varmasti kaikilta kysytä "oletko suunnitellut tappaa isäsi"

moni on suunnitellut isänsä/äitinsä tappamista niin että kone sen niin tulkitsee.

kyllä on voinut lapsena käydä mielessä oikein kiukkuisena että tekispä mieli nirhata toi....

ja silloin jo valheenpaljastuskone luulee sinun suunnitelleen murhan.

Vierailija
36/38 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikalta (kynän)

olen varastanut kaupasta (7 vuotiaana, myös kynän)

olen käyttänyt huumeita (kokeillut hasista)

olen pettänyt (sitä en voi selitellä muutakuin että olin silloin lapsi)

Vierailija
37/38 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä varastanut, en pettänyt, ei yhtään yhden yön suhdetta edes sinkkuna - ei mitään. Ei sekoiluja, ei huumeita, ei mitään isompaa kaduttavaa.

Ainoa "paheeni" on olla naimisissa miehen kanssa, jota en rakasta. Roikun vaan tässä liitossa. Mutta ei tämäkään mikään hurja pahe ole ja satuttaa eniten itseäni.

Vierailija
38/38 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kuvitellut että tavallinen ihminen: -EI petä kumppaniaan -EI kokeile huumeita -EI harrasta ryhmäseksiä -EI varasta mitään mistään tms. Tämän ketjun perusteella olen sitten kuitenkin ilmeisesti jotenkin epänormaali kun en tuollaisia asioita voisi kuvitellakaan tekeväni...

ole koskaan ottanut työpaikalta klemmaria mukaasi, tai mainoskynää tms. ? kyllä kone lukee sun ajatuksen niin että olisit varastanut. Ajatuksissasi olet varmasti pettänyt kumppaniasi jne.

Eli en ole varastanut miltään työpaikalta mitään. Minun työpaikallani ei käytetä paperiklemmareita yms. En tarvitse kotona mitään mitä työpaikalta voisin mukaan ottaa, mainoskyniä sielläkin sentään on, ja niitä olen ottanut mutta niitä on meille jaettu, joten en usko että se olisi varastamista.

Ja toki jos aletaan kysellä että oletko koskaan AJATELLUT tekeväsi jotain esim tappavasi jonkun niin tottakai olen, jokainen on ajatellut vaikka mitä. Nuo ajattelukysymykset voi aikalailla sivuuttaa ja ne on lähinnä todellä typeriä siinä ohjelmassakin. Ja ajattelu ja sen myöntäminen tuskin sotkee kenenkään suhteita kun ei kukaan voi väittää ettei ole ajatellut kaikenlaisia asioita läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan