Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko maksaisitte 13-vuotiaalle reippaalle lastenhoitajalle..

Vierailija
30.09.2009 |

Eli siis minulle on tulossa kohta lastenhoitaja kolmeksi tunniksi hoitamaan 6kk, 3v, ja 5v, lapsiani. Kysymys siis että paljonko te maksaisitte hänelle tästä?

:DKiitos!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan alle

Vierailija
2/42 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin mainita että itse en ole paikalla, joten hän on yksin lasten kanssa:D

Mielipiteitä?

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mukana on pieni vauvakin.

En itse uskaltaisi jättää yksin...

Rahaa maksaisin tuosta 30e

Vierailija
4/42 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 euroa tunnilta ja ruoka ja majoitus sekä kasvattavat keskustelut talon puolesta.

Vauvaa en 13-vuotiaalle kylläkään jättäisi.

Vierailija
5/42 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää vauvaa itsekin vielä lapselle hoitoon. Muuten kyllä hyvä, että joku tuon ikäinen on nykypäivänä vastuullinen :) 20 e

Vierailija
6/42 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä, ja olen pois vain n. 1,5h, joten kyllä pärjää:)

Ap-

Vierailija
7/42 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaallinen, iloinen ja reipas.. Siivoaa vaikkei pitäisikään, ja lapset tykkäävät:) Muutenkin varttuneemman oloinen kuin 13-vuotias:D

Ap

Vierailija
8/42 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin..

Vierailija
9/42 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siltikään jättäisi noin nuorelle kolme lasta hoitoon ja noin pieniä varsinkaan. Perusteluita: jos sattuu jotain niin hoitaja on liian nuori kantamaan vastuuta vaikka olisi kuinka ikäistään kypsemmän oloinen. Ja muutenkin kolme lasta vahdittavana on työlästä ja kun on pieni vauva joka vielä vie enemmän aikaa ja huomiota niin itseäni pelottaisi ettei tyttö ehdi vahtia kahta isompaa ollenkaan.

Vierailija
10/42 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi kuinka kypsä tahansa!

Vierailija
11/42 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia hintoja maksatte noin nuorelle lastenhoitajalle?

Itse maksan 5€ tunti..

No oli vain minun käsitys:)

Vierailija
12/42 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
13/42 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän heillä paljon muuta työtä ole eihän?

Nuoret oppii myös ottamaan vastuuta, ja tienaamaan.

Ei sitä tarvi mikään äidin tuutivauva enää tuossa iässä olla, vaikka lapsi onkin ja tarvii vanhempien huolenpitoa.

Lisäksi lapsi oppii käyttämään rahojaan oikealla tavalla..

Hyvä että jo 12-13-vuotiaatkin hoitaa..:)

Minun mielipide..

Vierailija
14/42 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voihan hänellä tietysti olla kokemusta vauvoista, mutta siltikin muutamaksi tunniksi en jättäisi. Isommat voisin jo jättää. ehkä noin 15€/ tunti. Itse maksan yhden lapsen hoidosta 10€/tunti.

Kun mukana on pieni vauvakin. En itse uskaltaisi jättää yksin... Rahaa maksaisin tuosta 30e

Vierailija
15/42 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 tunnissa tai saa yhtään mitään traumoja. Kovasti liikkuvainen yksivuotias on minusta haastavampi tapaus.

Meilläkin ollut ihan äskettäin 13-v. lastenvahtina. Hyvin meni reilu 1-vuotiaan ja nelivuotiaan kanssa. Maksoin 7€/tunti. Palkkahan on verotonta ja iso raha tuon ikäiselle.

Totuuden nimessä sanottava, että vahdin äiti oli auttamassa 1-v:n nukkumaanlaitossa ja mm. oli pessyt kakat, mutta sen jälkeen oli yksin isomman kanssa ja söivät iltapalan ja laittoi isomman nukkumaan (luki iltasadun, pesi hampaat jne) yhdessä. Molemmat lapset nukkuivat, kun tulimme kotiin. Emme oleet kaukana kotoa.

Meidän lastenvahtimme on "perhetuttu" ja lapset tuntee hänet. Hän on ollut aiemmin ulkoiluttamassa isompaa, kun pienempi kipeänä ja mies koko viikon työmatkalla. Nyt oli ekaa kertaa kunnolla lastenvahtina ja vielä illalla.

Itse olen paljon miettinyt voiko tuon ikäiselle jättää lapsia, mutta pidän häntä hyvin vastuullisena ja monella tapaa vahtii lapsia tarkemmin kuin minä, jonka on hoidettava kokkausta&siivousta samalla. Oikeastaan ainoa pelkoni on joku onnettomuus: lapset liukastuu lattialla/portaissa ja pää on auki, mutta niin voi käydä minunkin silmien edessä.

Mutta voihan hänellä tietysti olla kokemusta vauvoista, mutta siltikin muutamaksi tunniksi en jättäisi. Isommat voisin jo jättää. ehkä noin 15€/ tunti. Itse maksan yhden lapsen hoidosta 10€/tunti.

Kun mukana on pieni vauvakin. En itse uskaltaisi jättää yksin... Rahaa maksaisin tuosta 30e

Vierailija
16/42 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi nostaa..

Vierailija
17/42 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan 5 egeä tunnissa. Hinnan selvitti teini itse ystäviensä kanssa - kaikki tekevät lastenhoitohommia, ja tämä on käypä taksa.

Joku saa kuulemma kuusi euroa, mutta se oli teinin mielestä liikaa.

Vierailija
18/42 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tieda mika on kaypa hinta moiseta, mutta tekee aikuisen tyon....

Vierailija
19/42 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN MAKSAIS MITÄÄN JA EN JÄTTÄIS!

JA JOS KERTA SIIVOAAKIN NIIN SITÄ EN KOLMEN LAPSEN ÄITINÄ HYVÄKSY EDES AIKUISELTA HOITAJALTA, LAPSIA JOS HOITAA NIIN VAHTIA TÄYTYY KOKO AJAN

Vierailija
20/42 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toki palkan edestä:D