Lue keskustelun säännöt.
meandi; laskutuslisä unohtui maksaa
30.09.2009 |
Maksoin siis juuri meandi laskun, loppusumma oli XX summa. huomasinkin että alempana oli puhetta vielä laskutuslisästä 1,7 e, joka nyt sitten jäi maksamatta. tuleekohan tuosta summasta suurikin korko?
Kommentit (23)
No, mietin nyt, että teenkö asiasta vielä henkilökohtaisen valituksen kuluttajavirastoon. Heiltä tuli tyly vataus. Minä en enää kyseisestä puljusta mitään aio tilata. Pitäkööt lumppunsa, muutenkin olen pettynyt laatuun.
Niin, siis meandilta tuli tyly vastaus, ei tietenkään kuluttajavirastosta ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
oli hieman epäselvä ja meinasi laskutuslisä unohtua minullakin.Oli kyllä vipa kerta kun tilaan ylikalliita me&i vaatteita.
Olen lähettänyt kuluttajavirastoon kyselyn tuosta laillisuudesta. Jännä ilmiö, että heti kun olin tehnyt tuosta valituksen sinne niin yllättäen meandilla siis (siis ainakin tämän keskustelun mukaan) toimiikin tuo korttimaksu.
No, minä maksoin laskutuslisän, koska kysyin siitä meandilta ensin ja väittivät lailliseksi ja uhkasivat että jos jätän maksamatta olen tiliasiakas. No, mietin nyt, että teenkö asiasta vielä henkilökohtaisen valituksen kuluttajavirastoon. Heiltä tuli tyly vataus. Minä en enää kyseisestä puljusta mitään aio tilata. Pitäkööt lumppunsa, muutenkin olen pettynyt laatuun.
Mutta kyllähän tuo kuluttajaviraston sivujen perusteella on laiton tuo laskutuslisä ollut silloin kun lasku oli ainoa vaihtoehto.