G: Montako kuppia kahvia juot päivässä ja lempikahvisi?
Itse juon 12 kuppia ja Juhla mokkaa mieluiten:)
mites muut---
Kommentit (35)
Olen pyrkinyt vähentämään, koska tulee helposti närästys ja menee yöunet. Juon varmaan aamuisin 3-4 normikupillisen verran, koska tuo mukini on aika iso ja otan useimmiten myös santsikupin.
Kahvilaaduista juon, mitä töissä sattuu olemaan. Juhlamokkaa pääasiassa. Kotioloissa en juuri keitä, mutta jos keitän, niin espressoa estottomasti.
ja herkkuhetkeen kuuluu iso lattemukillinen.Niitä menee aamulla 1-2 ja iltapäivästä vielä 1. Keitän espresson espressokeittimellä, nyt oon pitkään käyttäny Lidlin Bellaroma-espressoa jossa hyvä hinta-laatusuhde.
Nk. taviskahvia juon nykyisin äärimmäisen harvoin...
Brazil on yleisin merkki mitä käytän mutta kovassa pulassa menee halvimmatkin.
Enimmäkseen aamun ja päivän aikana. Iltaisin en enää juo kahvia!
4-5 kuppia, cafe parisien tai muu tummapaahtoinen
2-3 mukillista päivittäin, tämänhetkinen "luottokahvi" kotona on Dolce Gusto Corrado (1 kapseli/muki + pieni maitotilkka), jos olen kaupungilla niin ginseng-cappuccino tai normaali cappuccino, kesällä frappuccino. Espressoa en kerta kaikkiaan saa kurkusta alas vaikka olen asunut Italiassa jo 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
2-3 mukillista päivittäin, tämänhetkinen "luottokahvi" kotona on Dolce Gusto Corrado (1 kapseli/muki + pieni maitotilkka), jos olen kaupungilla niin ginseng-cappuccino tai normaali cappuccino, kesällä frappuccino. Espressoa en kerta kaikkiaan saa kurkusta alas vaikka olen asunut Italiassa jo 20 vuotta.
Siis Cortado, jos puhelin ei tällä kertaa "korjaisi".... En lisää sokeria ikinä mihinkään (frappuccino on tosin yleensä valmiiksi makeutettua), maku menee pilalle.
6 kuppia Costa Rica Espressoa. Keitän siis tavalliset kahvit, mutta espressojauheesta.
2 kuppia aamuisin. Tummapaahtoista yleensä joko Arvid Nordqvist tai Löfbergs lila, vaihtelen makuja.
Tykkään Saludosta eniten.