Varokaa ahtaita hissejä vaunujen kanssa ihan tosissanne!
Meille kävi tänään kamala onnettomuus ahtaassa hississä vaunujen kanssa. TYöntöaisa hipaisi hissin ovea hissin ollessa liikkeessa jolloin vaunut menivät kauhealla voimalla täysin kasaan. Metalliputket katkeentuivat ja osat lensivät ympäriinsä. Onni oli kuitenkin onnettomuudessa ja kyydissä olleelle pienokaiselle ei käynyt mitään, ei edes pelästynyt mutta uudet vaunut tuhoutuivat täysin. Kamalaa...
En enää ikinä uskalla tämän jälkeen ahtautua täysiin hisseihin tai muuten ahtaisiin hisseihin.
Varokaa siis kun liikutte hisseillä. Tämän hengenvaarallisen tilanteen siis aiheutti pieni hipaisu liikkuvan hissin oveen josta syntyi niin valtava kitka ja voima joka sekunneissa runnoi vaunut. Kiitos Luojan että säästyttiin henkilövahingoilta...
Kommentit (25)
aikaa tosin varmaan melkein 30v. Käytiin tyttöinä ulkoiluttamassa yhtä vauvaa, ja se työntöaisa jäi oveen kiinni. Siitä katkesi se aisa, muttei vaunut romahtaneet tmv. Mä kyllä pelästyin, ja olin aika nolo. Ei tullut yhtään mieleen että ois voinut käydä huonosti, paitsi nyt!
niin eikö niissä ole takuu voimassa?? meillä ainakin emmaljungissa on 3 vuoden takuu...mutta hurja tapaus kyllä,onneks ei käyny teille mitää :)
Takuu korvaa valmistus, tai tuotevian!
Jos jätät vaunut rekanalle onko kysymyksessä valmistusvika?
Minun mielestäni ei.
Joten takuun voit unohtaa.
Onneksi ehdin kiepautta pennun irti kaulapannasta sen jälkeen kun oli noussut kattoon. Pennulle ei kans käyny mitään, mut oli sekunneista kiinni...
joissa ei ole sitä EU-määräysten edellyttämää kiinteää ovea, on aina kiilautumisvaara.
niin eikö niissä ole takuu voimassa?? meillä ainakin emmaljungissa on 3 vuoden takuu...mutta hurja tapaus kyllä,onneks ei käyny teille mitää :)