Lapsille yöhoitaja...?
Olemme siis harkinneet, että palkattais lapsille öiksi hoitaja tai ainakin muutamaksi yöksi viikossa. Meidän lapset on vielä kaikki suht pieniä ja kaikki heräävät vielä öisin. Lasten iät 2,5v kaksoset, 1v ja parin kuukauden päästä syntyy neljäs. Kaksosista toinen on tullut äitiinsä ja on todella herkkäuninen ja herää usein, tosin suurimmaksi osaksi nukahtaa itse, 1-3kertaa täytyy käydä silittelemässä yöllä. Toinen kaksosista sen sijaan näkee yöllä painajaisia tai jotain ja itkee unissaan ja havahtuu hereille ja kestää välillä pitkäänkin ennen kun nukahtaa uusiks. Kuopus nukkuu kaikista parhaiten, mutta hänkin vielä heräilee pari kertaa yössä. Yösyönnit ovat kaikki jo lopettaneet, mutta heräily jatkuu.
Minä olen todella väsynyt tämän takia ja osin nyt raskaudenkin takia ja luulen, että lisääntyneet migreenikohtaukset johtuu liian vähäisistä yöunista. Lisäksi parisuhde kärsii tämän takia ja tulee tiuskittua asioista, joista ei tarvitsisi jne. Pelkään, että jos emme tee asialle jotain niin liittomme päättyy eroon. Päivisin kaikki sujuu hyvin enkä sillon juuri apua kaipaa. Mies toki on välillä apuna, tekee vuorotöitä ja tämä helpottaa. Haluaisin vaan saada univelkaa pois ja siksi tuntuisi järkevämmältä hoitaja yöksi, koska päivällä en osaa nukkua samalla tavalla mitä yöllä.
En kaipaa kommentteja, että mitäs teitte lapset noin pienillä ikäeroilla, tämä oli tietoinen päätös, sillä tämän raskauden jälkeen minulta poistetaan kohtu. Oli tarkoitus poistaa jo kuopuksen syntymän jälkeen, mutta plussasin ja poisto siirtyi.
Kommentit (22)
Jassoo. Pitäisköhän sulle, ap, paljastaa että me kaikki näemme viesteistäsi, miten keskustelet itsesi kanssa.
Sinä olet ainoa, jonka kirjoittamien kappaleiden väliin tulee tuplariviväli. Muiden teksteissä ja kommenteissa ei sitä ole.
Jahas, 10 vuotta vanha aloitus... Aloittajan lapset varmaan nukkuu jo yöt.