Poika tulossa kahden tytön jälkeen, miten poikaa "osaa" hoitaa, miten innostua pojan vaatteista?
Kommentit (60)
sitten kun se on olemassa. Mutta miksi pitäisi "innostua" vaatteista? Jotainhan sille on puettava ettei palellu, mutta rahanmenon ja säilytystilan kannalta on varmaan vaan hyvä jos innostut siitä uudesta ihmisestä etkä vaatteista!
Todella hienoa jos ovat tuon ihanteellisen asenteesi sitten kasvatuksella perineet. Inhoaako näitä pieniä poikia sitten sekä äiti että isoäiti.
Kyllähän näitä juttuja aina välillä lukee, kuinka isovanhemmat suosivat osa lapsenlapsistaan, vaikkapa sukupuolen perusteella.
Surullista, niin surullista!
Kaikki miehet ei harrasta "äijien" juttuja eikä kaikki naiset hömpöttele "likkojen" juttuja. Läheskään kaikki pojat ei sitäpaitsi halua olla pikku äijiä tai tytöt prinsessoja. Itselläni on muuten tyttö ja poika.
määrää enempi millaisia juttuja niitten kanssa voi harrastaa. Miehellä poika jota ei jalkapallot sun muut isänsä harmiksi kiinnosta ym...
Minä taas salaa toivoin poikia lapsiani odottaessani, pidin poikia helpompina (en pidä enää).
Ja mitä tähän vaatteisiin tulee, niin jos olis tyttöjä tullu niin olin jo valmiiksi kieltänyt tuomasta yhtään vaaleanpunaista vaatetta meille. Minusta on ihan kammottavaa että joillain pienillä tytöillä ei ole muun värisiä vaatteita kuin pinkkiä.
Onneksi sain sitten poikia ja esim. pop on hyvä kauppa sieltä saa mukavan värikkäitä vaatteita myös pojille.
kun sai tytön jälkeen pojan ja pääsi ostelemaan pojalle vaatteita ja ns. poikien juttuja.
En voi käsittää tätä pienten poikien mollaamista. Menkää itseenne, hyi!
olis suorastaan noloa saada monta tyttöä!
mies-parkakin joutuu kärsimään monesta tyttölapsesta
kunnia saada poikia!
voiko tosiaan tytön pimppiin mennä kakkaa? hyi helvetti!
ojat on huomattavasti ihanempia kun tollaset kusirakot!
miehet ei ainakaan ikinä halua tyttöjä pelkästään!
kyllä perheessä täytyy olla vähintään yksi poika!mielummin useampi!
tiedän yhden äidin joka teki abortin, kun sai tietää odottavansa tyttö-vauvaa! olisi alunnut miehensä kanssa pojan!
pitäisi olla pakollista jokaisen naisen saada yksi poikalapsi! Se maailma on meille naisille niin paljon vieraampi ja kuinka kasvattavaa se on, ei vain vaatteiden hankkimisen vaikeuden vuoksi (!) vaan kaikella tapaa, ei vähiten asenteiden vuoksi. Hävetkää te tyttöjen äidit, jotka inhoatte poikia tai ajatusta omista!
Itselläni oli vain siskoja ja meillä kaikilla tytöillä on enemmän yhteistä ja paremmat välit isän kanssa. Ei äidissä mitään vikaa ollut ja käytiin kimpassa ostamassa juhlamekkoja, mutta isän kanssa luonteet ja sellainen seikkailunhalu oli lähempänä (niin, ja pääasiassa tietty tehtiin asioita koko perhe yhdessä..)
59: ehkäpä noilla tyttöjen äideillä, jotka ei poikia toivo, on ihan perusteltu syy tunteisiinsa? Ei nimittäin voi olla kovin myönteisiä kokemuksia miehistä ja pojista, jos suhtautuu ajatukseen poikavauvasta torjuvasti. Mielestäni on aika hälyttävää, että meillä kasvaa naissukupolvi, joka kokee ettei voi samalla tavalla arvostaa ja rakastaa poikia kuin tyttöjä. Se tarkoittaa, että joku tässä sukupuolten tasa-arvossa on menossa mönkään...
Ap:stä ja muistakin tulee ihan hyviä äitejä poikavauvalle, kunhan pääsevät sinuiksi ajatuksen kanssa ja saavat lapsen syliinsä.
jos sitä mitataan vaatteista innostumisen määrällä.
eikä tarvitse pelätä, että esim kakkaa joutuu väärään osoitteeseen pestäessä tms.
Pojillehan on ihania vaatteita! Käy kurkkaamassa esim Zarasta! Todella kauniita :)
T: Kahden pojan äiti, joka pohtii samoja kysymyksiä nyt tyttöä odottaessaan :)
oli isosiskoaan huomattavasti helpomman ja hurmaavamman luonteinen heti alusta lähtien. Tytöllä on siis mun kiukkuinen luonne;-) Pojille löytyy tosi suloisia vaatteita, viimeksi tänään ostelin mopokuvioisia paitoja H&M:ssä. Poika itse oli aivan tohkeissaan, olisi vetänyt päälleen jo kaupassa. Ikää hänellä siis alle kaksi.
Pojalla on huomattavasti enemmän "tiikeriä tankissa", menoa ja kohellusta riittää aivan eri malliin kuin tytöllä. Tosin tunnen pieniä poika, jotka ovat luonteeltaan kuin viilipyttyjä, vaikka ovat muka uhmaiässä.
ainakin mun:)
niin suloinen pikku peppukalle, touhottaa ja ilveilee.
Ja pienten poikien vaatteet on suloisia, meillä punaista, vihreää ja ruskeaa, aika unisex-vaatteita.
Varaudu vaan siihen, että pissa saattaa roiskahtaa vaippoja vaihtaessa mihin vaan, vaikka äidin korvaan.
sukupuolesta riippumatta samoihin, iloisen värisiin tai valkoisiin vaatteisiin.
Eikö jokainen äiti haluaisi tytön, jonka kanssa sitten voisi hömpötellä likkojen juttuja? Ja jokainen isä olisi onnessaan pojasta jonka kanssa voisi harrastaa äijien juttuja? Ainakin itse olen onnellinen kun saan jakaa tyttöni kanssa yhteisiä naisten juttuja.
Musta kaikki lapset ihania, mutta olen huomannut, että poikalapsien äidit ovat usein kovin hyökkääviä näissä keskusteluissa.