Spekuloikaahan tätä tilannetta (miesasiaa)!!
Eli harrastuspiireissä olen tavannut miehen, joka ei paljoa puhu, on ilmeisen ujo, mutta iloinen ja hymyileväinen, ihastuttava :) Porukassa on paljon naisia, ikäisiäni nuoria naisia, jotka kilpailevat jollain tavalla aina näiden harvojen miesten huomiosta. Yleensä miehet lähestyvät minua helposti ystävänä, sillä olen sosiaalisempi, kuin ehkä useimmat. Tässäkin porukassa saan osani huomiosta ihan "pyytämättä". Tämä mies on mielestäni kartellut minua, en ole tuppautunut seuraansa, mutta tilaisuuksia jutella ihan muuten vain olisi ollut monia ja muiden kanssa hän sitä tekee enemmän. Ei hänen tai muiden miesten huomio ole harrastustoiminnassa olennaista tietenkään, mutta tiedättehän, että se mukavalta aina tuntuu :) No siis, eilen tämä mies lähestyi minua fyysisesti tavalla, joka yllätti minut. Ei mitenkään seksuaalisesti latautuneesti, mutta tilanne oli hyvin miellyttävä. Tällöin ei ollut juuri muita näkemässä. Olisikohan niin, että hän ei vaan muiden edessä halua näyttää kiinnostustaan, vaikka sitä ei ehkä niin edes tulkittaisi, jos juttelisimme muuten, sillä hän tekee sitä muidenkin kanssa?? Sekavaa? Kysykää lisää, spekuloikaa!! Mies on aika namu ;)
Kommentit (3)
Eli meillä on monet treenit peräkkäin eri porukoille ja usein joku toisesta ryhmästä seuraa sivussa toisten treenejä. Tämä mies on usein hengailemassa treenien aikana ja eilen omien treenieni jälkeen jäimme yhden toisen tytön kanssa salin ulkopuolelle harjoittelemaan, tämä mies makoili siellä ja odotti treenien päättymistä (kyytiä kotiin). Istuin lattialle hyvän matkan päähän hänestä. Pari muksua siinä leikki ja kiusasi tätä miestä, jolloin hän "ryömi" luokseni ja laittoi päänsä syliini tullakseen lapsilta turvaan.
Muutoin jos katson salin perällä muiden treenejä ja hän on myös katsomassa, pysyy hän erillään minusta vaikka helposti menee muille juttelemaan, jos joku muu siellä hengailee.
Selkisikö yhtään?
ap =)
tarkkailehan miestäsi ettei käy pahemmin.
jos vähän tarkemmin kuvailisit tuota miellyttävää, fyysistä, mutta ei-seksuaalista lähestymistä.