Stripparien shown sisältö
Niinpä niin, mieheni sitten 13v yhdessä olon jälkeen ajautui polttareissaan private-shown puolelle. Kaverien painostus, joojoo, mutta osaahan 30v mies kai päättää jostain itsekin...
Odotan kolmatta lastamme, omat polttarit olivat pliisut, syömistä ja kasvohoitoja. Asia vaivaa, koska en saa mielestäni sitä mitä siellä tapahtui?! Mies vastaa vähän suuttuen kaikkeen mitä kysyn, muttei muista (?) kännistä johtuen yksityiskohtia.
Eli kuinka lähellä tanssija on? Hierooko itseään vai ottaako tanssahdelen vaan vaatteet pois? Puhuuko tanssin aikana, huokaileeko? Pyllisteleekö, heittääkö vaatteet miehen päälle? Esitteleekö tavaraansa? Kertoisiko joku joka tietää? En tajua miksi tämä askarruttaa ja oikeastaan vaivaakin mua niin kamalasti.
Osasyy suuttumukseeni lienee ettei herra kertonut tätä kuin kuukausia polttareiden jälkeen, sivulauseessa kaverilleen mainitsi ettei ollut hääppöinen se ja se ja satuin kuulemaan. En ymmärrä miksi mieheni ei heti asiaa uskaltanut sanoa, halusi kuulemma unohtaa ja pelkäsi mun suuttuvan niinkuin tässä nyt pääsikin käymään :( Olen seksuaalisesti hurjan avoin, ollaan kaikenlaista kokeiltu vuosien varrella, mutta olikohan tämä nyt huuto "tahtoo muutakin kuin kolmen lapsen äitiä!"
Suuressa mittakaavassa tämähän ei ole ollut mitään eikä mies mua oo pettänyt sängyssä muiden kanssa, mutta asian käsittelyyn tarttisin yksityiskohtia? Mitä moinen edes maksaa? Kauan kestää?
Kommentit (4)
Ei tarvitsisi murehtia, miksi mies kuolaa muitakin kuin elähtänyttä mammaihmistä.
Vastausta kysymykseesi on mahdotonta antaa - privaattishow voi sisältää ihan mitä vaan riippuen asiakkaasta ja maksusta. Jos joku täällä kertoo jonkin esimerkin shown sisällöstä, se ei tarkoita, että miehesi näki juuri samat jutut. Unohda koko asia, tuskin siellä mitään varsinaista seksiä kuitenkaan tapahtui, jos mieskin puhui kaverilleen, ettei ollut kummoista. ;)
homma sovitaan asiakkaan kanssa ja maksu nousee sitä mukaa mitä enemmän sovitaan. Strippariin ei saa koskea, se on sääntö mistä ei tingitä ;)
yleensä polttari-strippaukset ihan peruskamaa, mimmi heittää vaatteet veks musiikin tahdissa, joskus sauvailee jos sellaista sovittu, yleensä vaan vaatteet veks ja saattaa istahtaa polttarisankarin syliin hetkeksi, mutta ilman mitään sen kummempia. Älä suotta huolestu ja stressaa itseäsi.
ja voin kertoa että kyllä privashowssa tehdään kaikki nuo yleensä mistä kysyit...yleensä polttarisankarille halutaan myös dildoshow ja ehkä jopa käsityöt(kaikki stripparit ei suostu käsitöihin,esim minä en suostunut, mutta suurin osa tekee sen!). Miehille tämä on harmitonta hupia, ei muuta tunteita sinua kohtaan, mutta ymmärrän kyllä että tekee pahaa, koska en itse päästäisi miestäni sellaiseen paikkaan, koska itse olen ollut alanhuipulla ja tiedän tasan tarkkaan mitä siellä tapahtuu!
voipi sisältää nuo ja rajoja on monenlaisia strippareillakin. Itse olen parhaimmillaan saanut suuseksiä private showssa mutta kyllähän siitä ilosta tietysti piti extraa maksaa.