Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen synttärit arki-iltana

Vierailija
29.09.2009 |

9v. sukulaislapsen synttäreille tuli kutsu ja en voi ymmärtää ajankohdan valintaa.

Synttärit arki-iltana klo 18! Meillä lapset alkaa jo rauhoittumaan tuohon aikaan iltahommiin, ovat nukkumassa viimeistään klo 19.30. Aamulla on herätys 6.30 kun menevät päivähoitoon. Ja kyllä kai koululaistenkin pitää mennä ajoissa nukkumaan?

Asuvat vielä 25m päässäkin meidän kotoa, että kotimatkaankin menee aikaa.

Väliinkään ei juhlia oikein voi jättää kun on niin läheinen sukulainen kyseessä kuitenkin ja jos ei mennä niin vetää palkokasvin syvälle nenään, kokemusta on.

Ymmärrän että pitäisi vaikka kavereille juhlat iltapäivällä oikeana päivänä mutta että sukulaisten pitää sitten noin myöhään tulla? Eikä olla noista sukulaisista edes ainoita joilla pieniä lapsia.

Itse siirsimme oman lapsemme synttäreitä heille paremmin sopivalle päivälle, heidän pyynnöstään eivätkä edes sittenkään tulleen ja sitten vielä tekevät näin itse?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se nyt kauheaa, jos yhden kerran valvoo hiukan pidempään. Minusta tuo 18 on ihan normaali aika synttäreille. Monelta teidän lapset oikein nousee ylös, jos pitää olla seiskan maissa jo nukkumassa, neljältä vai viideltä? Meillä on viisivuotiaalla kavereita usein arkisin kylässä, ja kahdeksalta viimeistään heidän haetaan pois.

Vierailija
22/28 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa ajankohtaa ei voi olla. Siinä jää viikonloppu vapaaksi ja suurin osa voi tulla, eikä seuraavana aamuna tarvitse suuremman osan herätä.

Itse en pidä viikonloppusynttäreistä, koska se on minusta työssäkäyvälle perheelle sitä yhteistä aikaa ja puuhastelua varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaisin huolesi jos juhlat alkaisivat vaikka silloin 19:30, mutta että alkavat klo 18 ja ette voi mennä, olet aivan järkyttävä nipo. En todellakaan haluaisi olla sinunlaisesi ihmisen kanssa tekemisissä!

Meillä oli viikonloppuna vieraita ja lähtivät 3-vuotiaiden lastensa kannsa kotiin 22:30. Se on normaalia HYVÄÄ elämää minun mielestäni :)

Vierailija
24/28 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellä varmasti tarjotaankin kaikkea sokerihöttöä, jota ette anna lasten haistaakaan. Arvaan, kyseessä miehen sukulaiset, joten siksi sulla ap korpeaa?? Ja pitää keksiä joain noin kummallisia syitä - kuin että arki-iltana klo 18 on liian myöhä??? Huh huh huh mitä kontrollifriikkejä täällä pyörii.

Vierailija
25/28 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

synttäreille. Viikonloppukemuihikin soallistutaan mukisematta, mutta harmittaa vähäinen perheen yhetisen ajan menetys. Arkisin juhlat menevät siinä arjen tohinassa.

Vierailija
26/28 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo todeta, että kaikkia ei voi kuitenkaan miellyttää. Antaa vapauden tehdä juuri, kuten itselle parhaiten sopii!

Meillä on ollut sekä viikonloppusynttäreitä että arki-iltasynttäreitä ja kaikista niistä syistä, joita täälläkin on esitetty.

Ap, jos tää on ongelma, niin jättäkää ihmeessä väliin. Ei vaan sovi teille ja se siitä. Jos päätätte mennä mukaan, niin ilolla sinne ja tänään on Poikkeuspäivä - sekin on joskus lapsille hauskaa.

Vierailija
27/28 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolaan/mökille pitää joka tapauksessa lähteä jo perjantaina, joten jää kaikki perjantai synttärit väliin.

Entä ne lapset jotka menevät viikonlopuksi "etävanhemmalle". Jäävätte aina juhlista paitsi.

Parempaa ajankohtaa ei voi olla. Siinä jää viikonloppu vapaaksi ja suurin osa voi tulla, eikä seuraavana aamuna tarvitse suuremman osan herätä. Itse en pidä viikonloppusynttäreistä, koska se on minusta työssäkäyvälle perheelle sitä yhteistä aikaa ja puuhastelua varten.

Vierailija
28/28 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää just klo 18 ja lähdette pois klo 19 lapset on pedissä jo klo 20.

Yleisemmin minua kyllä vaivaa se, että joillakin lapset saavat valvoa iltaisin ihan miten sattuu ja muka sovituista asioista ei pidetäkään kiinni. Meillä lapset ovat sängyssä klo viim. klo 20 ja itsekin kohta klo 21 jälkeen. Herätä kun pitää työn takia jo pian kuuden jälkeen.

Tänään poikkeus, kun jäi työrästejä ja erehdyin lopuksi tänne av-sivulle katselemaan, mistä kekustellaan. Aamulla harmittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi