Kiitos Vauva-foorumille
Luulin eläväni poikkeuksellisen onnellista, tasapainoista ja rikasta elämää. Kiitos kuitenkin kaikille av-mammoille ja palstan ihanille uroille, että avasitte silmäni. Nyt tiedän olevani epäonnistunut luuseri, sekä äitinä, että puolisona. Ja myös ihmisenä yleensä.
1. Itsekkäästi ajattelin että jaksamiseni ja mielenterveyteni on arvokkaampi asia kuin täysimetys. Maidontulohan on vain korvien välistä kiinni. Tuskin kuulun siihen promilleen, jolla maitoa ei tule jostain "oikeasta" syystä. Anteeksi lapseni, äidin itsekkyyden vuoksi sinusta tulee sairaalloinen, sekä todennäköisesti myös köyhä ja kipeä, sillä kuten täällä on todettu, hyvätuloiset ja -osaiset ovat yleensä parempia imettäjiä. Niin että nyt tiedän olevani myös vähävarainen ja sosiaalisesti vähintäänkin epäilyttävää luokkaa.
2. Olen hirveä ihminen, nostanhan joskus lapseni viereemme nukkumaan. Jos en tukehduta häntä ruhollani, todennäköisesti hän vaurioituu isänsä polttamien savukkeiden myrkyistä.
3. Yritän epätoivoisesti olla hyvä ihminen ja pilaankin lapseni herkän ihon kestovaipoilla. Viimeistelen tämän rääkkäyksen vielä käyttämällä toisinaan kertakäyttövaippoja.
4. Ja ainiin, lapsi sai muutenkin surkean alun elämälleen, kun ei saanut syntyä luonnollisesti. Äiti oli jälleen kerran itsekäs ja suostui lääkärien suosittelemaan keisarinleikkaukseen. Kyllähän luonnollinen tapa on aina paras, vaikka sitten tultaisiin kylki edellä tähän maailmaan.
5. Olen kuvottava epähygieeninen sika. Vessassakäydessäni käytän useimmiten sivistymättömästi pelkkää paperia. Inhottaa ajatellakin, kuinka saastainen olen.
6. Eikä epähygieenisyyteni rajoitu tähän: Omistan myös iljettävän luonnontilaisen majavan! Kyllä, ihan oikeasti! Mieheni varmaankin kärsii tilanteesta suunnattomasti, muttei vain kehtaa siitä sanoa. Sääliksi käyvät myös ne gynekologit ja kätilöt, jotka joutuivat vastenmielistä tuheroani tutkimaan raskauden aikana.
7. Olen seksuaalisesti abnormaali, sillä en pidä siitä, että perseeseeni tungetaan ylipäätään mitään. Taaskin olen tietenkin itsekäs, enkä tarpeeksi kärsivällinen. Nyt tiedän, että ajanmyötä siihen tottuu ja saattaa jopa tuntua hyvältä. Mieheni on myös kummajainen, kun häntä ei anaaliseksi kiinnosta. Varmaan joku pervo tms. Tai mitä todennäköisimmin käy ruokatunnilla panemassa jotain toista perseeseen.
8. Olen myös ymmärtänyt viimein olla olematta typerä ja sinisilmäinen. Mieheni ei tietenkään rakasta minua oikeasti, vaan pysyy rinnallani velvollisuudesta. Kukaan ei oikeasti rakasta pienitissistä saati isoperseistä naista. Tai varsinkaan halua tätä seksuaalisessa mielessä. Varmaankin hän yleensä ajattelee muita naisia minua pannessaan.
9. Aion laittaa lapseni hoitoon kun äitiysloma loppuu.
10. Joskus tietämättömyyteni syvimmissä syövereissä ajattelin myös ostavani lapselleni joskus Kuoma- merkkiset talvikengät *lyö itseään napakasti poskelle*
Soittakaa nyt joku jo oikeasti lastensuojeluviranomaisille ja estäkää minua pilaamasta tämän ihmistaimen elämää! Avioliittoa ei varmaan kannata yrittää enää pelastaa, itsehän olen mieheni saanut tuntemaan vastenmielisyyttä minua kohtaan laiminlyömällä intiimihygienian ja painonhallinnan. Enhän ole toki niin tyhmä ja naivi, että uskoisin hänen rakkaudentunnustuksiaan, ulkonäkökehuja jne.
Anteeksi myös kaikille, jotka joudutte tuheroani ja raskausläskejäni katsomaan uimahalleissa, en varmaankaan ansaite elää.
Kommentit (33)
ei ala...Mut mun miehen nimi alkaa ja se on noin ylipäätään tosi tyylitön, et jos se vähän kompensois!?
ei ala...Mut mun miehen nimi alkaa ja se on noin ylipäätään tosi tyylitön, et jos se vähän kompensois!?
Lopeta nyt jo tuo epäaito sivistyssanojen käyttö! Kyllä me tiedetään ettet oikeasti osaa niitä käyttää - oletko ehkä just ja just saanut amiksen tai AMK:n käytyä kultaisella 80-luvulla?
gradu pitäis tässä vääntää, että vituiks meni varmaan seki...
oletko ehkä just ja just saanut amiksen tai AMK:n käytyä kultaisella 80-luvulla?
ei 80-luvulla mitään AMK-systeemejä ollut! :D
että mikä on synonyymi (anteeksi) sanalle kompensoida (anteeksi), etten olis aina niin nolo. Ja oikiasti mää en tienny et se on sivistyssana, sori kamalasti!
Se EI ole kompensoi - vaan tietenkin GOMBENCOI.
Kayttaisitko sivistyssanoja vain jos osaat ne oikein kirjoittaa- jooko?
Se EI ole kompensoi - vaan tietenkin GOMBENCOI.
Kayttaisitko sivistyssanoja vain jos osaat ne oikein kirjoittaa- jooko?
Kirjoituksesi sai minut miettimään, oletkohan ostanut lapsellesi lainkaan Reimatec-haalaria : ( Jos kerta lapsesi tulee kulkemaan Kuomissa niin tuskinpa kaapista löytyy sitten Reimatecciakaan. Sääliksi käy lastasi : (
PS. Tiesithän, että postimyynnistä voi ostaa Reimatecin osa-maksulla jos rahasta on kiinni?
lapsiparalla kuin äitiyspakkauksen haalari...Uskotko, että todella ajattelin tollaisen heinäkuussa syntyneen pärjäävän ilman reimaa koko talven?
mäkin luulin olevani ihan normaali.
Toisaalta - tän palstan elinehto on, että kaikki voivat aina joskus tuntea ylemmyydentunnetta ja antaa neuvoja. Mieti oikeesti, että kuuntelisit neuvoja kaikilta ruuhkabussissa...? Ehkä kaikkea ei ottais ihan vakavasti.
normaali tai hyvä äiti lapselleni, kun aloin tätä palstaa lukemaan. Tässä välissä lapsia tuli toinen, ja on useaan kertaan tullut todettua, että voi herranjestas, miten kamala ihminen mä olenkaan niin äitinä kuin vaimonakin :)
Mutta pitää myöntää että olen minäkin päässyt pätemään tällä palstalla - johonkin ketjuun vastailin neuvoja ja sieltä erikseen kiiteltiin kokeilemisen arvoisista ideoista :D
alkaa J-kirjaimella, se vasta tyylitöntä on. Olen sen täältä lukenut.