Haluaisitko olla kokoa 34?
Kommentit (75)
haluaisin olla kiinteämpi. Nyt olen ns. laiha läski. :(
katukuvassa näkee NIIN paljon semmosia ei niin pienikokoisia ja hoikkia äitejä ja naisia, näissä keskusteluissa niitä harvoin on.:) hiiiirmu pikkusia ja siroja ja kauniita ja kaikkea semmosta täällä lueskelee näitä keskusteluja. juu, ite oon 160cm pitkä ja koko 40/42. koen itseni juurikin sopivan kokoiseksi 8 lapsen äidiksi.
ja kyselyyn vastaa että juu, haluaa ja onkin, niin mitä kummaa siinä on? Meitä mammoja on tälläkin palstalla aika monta, eli jos meistä vaikkapa 50 ilmoittaa vaatekookseen 34, niin eiköhän tuo luku mahdu ihan tilastoihinkin mukaan. Kai se nyt on aika luonnollista, että tällaiseen ketjuun tulee paljon vastauksia niiltä, jotka ovat jo kyseistä (pientä) kokoa.
Mulla esim. on tällä hetkellä jalassa koon 34 farkut (Lindex), koon M neuleliivi (Zara) ja koon S poolopaita (Vero Moda). Yleisimmin mun housut on kokoa 34, KappAhlin mallistosta 32 on sopivampi, 34 on liian väljä. Tuumakoossa 26 tai 27. Yläosa 34/36 tai xs/s. Zaralla M on parempi.
Pituutta on 168cm, painoa 56kg. Olen urheilullinen, rasvaa ei kovin paljoa kropassa ole. Rinnat on B75. Ja ihan tosissani olen!
ja kyselyyn vastaa että juu, haluaa ja onkin, niin mitä kummaa siinä on? Meitä mammoja on tälläkin palstalla aika monta, eli jos meistä vaikkapa 50 ilmoittaa vaatekookseen 34, niin eiköhän tuo luku mahdu ihan tilastoihinkin mukaan. Kai se nyt on aika luonnollista, että tällaiseen ketjuun tulee paljon vastauksia niiltä, jotka ovat jo kyseistä (pientä) kokoa.
Mulla esim. on tällä hetkellä jalassa koon 34 farkut (Lindex), koon M neuleliivi (Zara) ja koon S poolopaita (Vero Moda). Yleisimmin mun housut on kokoa 34, KappAhlin mallistosta 32 on sopivampi, 34 on liian väljä. Tuumakoossa 26 tai 27. Yläosa 34/36 tai xs/s. Zaralla M on parempi.
Pituutta on 168cm, painoa 56kg. Olen urheilullinen, rasvaa ei kovin paljoa kropassa ole. Rinnat on B75. Ja ihan tosissani olen!
Kummallisempaa minusta on esim. tämä "mielipide"
...Olen 155cm/45kg ja kiinteäkroppainen/ pienet rinnat,
mutta en kyllä mahdu kokoon 34!! Koot 36-38 on just sopivat....
Jos hänelle ei pienemmät vaatteet mahdu niin ei sitten muillekaan voi mahtua, niinkö?:O
itse olen siis tuon 166cm ja 52 kiloa ja juu, käytän vaatekokoa 34...joskus 32...niin ja olen minäkin täysin tyytyväinen 12 lapsen äiti, kotiäiti vieläpä;) Jos tuollakin asialla on jotain merkitystä siihen mitä vaatekokoa käyttää?!
Olin ennen kokoa 32, nyt 38. Olin hiton ruma anorektikko!
Mittaa on 176 cm. Nuorena olin kokoa 34, silloin olin lähinnä luuta ja nahkaa, ei rintoja eikä muutenkaan mitään muotoja.
Ei tämä nykyinen kortisonin turvottama muotokaan hyvä ole, mutta joku tästä väliltä olisi hyvä. Leveät hartiat tuskin kapenevat, vaikka kuinka laihtuisin, joten kovin pieneen paitaan en mahdu enää koskaan. 44 numeron housut ja hameet putoavat päältä, pitää varmaan lähteä kauppaan sovittelemaan mikä on tämän päivän kokoni.
Mun mielestä se on aivan liian pieni koko yli 170-senttiselle.
Pituus 170cm, niin aika pientä kokoa on. 36-38 on minulle hyvä koko.
Järki sanoo, että näin on hyvä. Olen vaihtelevasti 36-38.
mulle unelma koko ois varmaan 40. olen nyt kokoa 42 ja siis yli 170senttinen. olen aina ollut muodokas,rinnat on d:t ja niitä ei esim napillisiin paitoihin saa juuri mitenkään sullottua. en haluais ihan hirveästi laihtua, tykkään olla tällai pyöreä. outoa ehkä.
Koko 36 on mielestäni sopusuhtaisempi tällaiselle 172 senttiselle. Ainakin mun rumiinrakeeteella.
Olen 175 cm enkä halua menettää muotojani.
No, nyt olen raskaana, mutta tiedän palautuvani jälleen kokoon 34-32 imetysaikana. Ja minulle koko ei ole tarkoittanut koskaan muodottomuutta.
jotaa 170cm ja kokoa 36 tai 38... mie oon 160cm ja ei mitää jakoo mahtua 34 vaatteisiin!!
Ongelma ei ole laihuus vaan siro rakenne. Hartiat ja selkä on todella kapeat. 36 roikkuu päällä, mutta 34:ssä ei yleensä riitä hihojen pituus, raajat on pitkät.
Olen painanut 10 kiloa enemmän, mutta silloinkin yläosa oli kokoa 34, alaosa kaksi numeroa suurempi (nyt 34/36).
Kyllä ostan paitoja myös lastenosastolta.
165/49 (65B).