Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tervehtiikö teidän eskarilaiset

Vierailija
28.09.2009 |

käskemättä ja nätisti kun aamulla viette ja hakiessa sanoo pyytämättä heipat. Siis opettajille ja vaikka kavereillekin. Vähän tuntuu olevan hankalaa meidän pojalle vaikka muuten onkin ihan fiksu ja kunnollinen poika. Kyllä se sieltä tulee pikkuhiljaa helpommin mutta ei aina viitis olla muistuttelemassa. Pitääköhän eskaritädit poikaa vain huonotapaisena kun se heippa lähtiessä voi olla sellanen örähys. Ite tietty oon koittanut antaa esimerkkiä ja tervehdin kaikkia ja kunnolla ja asiasta puhutaan tarvittaessa.

Oon miettiny nolottaako poikaa joku siinä kun minä tai isänsä ollaan siinä. Vähän sellainen hitaastilämpiävä on ja pienempänä enempi mutta nyt seim.eskari on mennyt tosi hyvin. Leikkii ja on mukana kaikessa. Pari kertaa on ollut vähän myrtsinä ettei olis halunnu/viittiny jotain tehä mut muuten ei oo ollu moittimista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaa saa aina patistella, sanoo kyllä sitten kun ope tai joku muu sanoo ensin. Poika on aran sorttinen, joten olen laittanut asian luonteen piikkiin, en ollenkaan huonotapaisuuden.

Vierailija
2/2 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskarissa on jopa se tapa että aamuisin sanovat aikuiselle oikein kädestä pitäen päivää.

Iltapäivällä huutaa sitten reippaat heipat niin aikuisillekuin kavereillensakin.

Aamulla äidille heippojen sanominen tosin tuppaa usein unohtumaan. Tuo on ollut läpi koko hoitouran hänelle vaikeaa. Eli on niin innoissaan päästyään kavereiden luo et unohtaa et vanhemmillekkin pitäis sanoa heippa. Taitaa usein ihmetellä et mitä ihmettä tuo vanhempi täällä vielä tekee. menis jo ja jättäis hänet kavereidensa kanssa olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla