Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon tehny viime aikoina tosi hyviä löytöjä kirppikseltä!

Vierailija
28.09.2009 |

Esim. tänään vauvalle Lenne Active-haalari 5 €. Itselleni imetysliivejä 2,50 €/kpl. Vauvan myssy 20 senttiä.

Tulevalle vauvalle on melkein kaikki vaatteet kirppikseltä. Samoin kahdelle isommalle lapselle olen tänä syksynä löytänyt parilla eurolla kuravaatteita, mekkoja ym. Minusta nyt on kirppareilla tosi hyväkuntoista tavaraa myynnissä ja paljon lastenvaatteita.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ja tarpeellista tavaraa saa tosi edullisesti! Missä Eurassa on kirppis? Tai onko siellä useita?

Vierailija
2/31 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes jaksa enää yrittää kohta. helsingissä asutaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse pienenä tyttönä käynyt vanhempieni kanssa myymässä Hietalahden kirpputorilla jo 80-luvun alussa.

80-luvun puolessa välissä kirpputoreja on varmuudella ollut ainakin Helsingissä ja Vantaalla. Ne ovat olleet ulkona, torin yhtyedessä ja niissä on oltu itse myyjänä.

Vierailija
4/31 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat samettihousut, mietin pitkään otanko vai en, maksoivat 5 €. Kotona kun sovitin, istuivat kuin olisi minulle tehty! Olin tosi tyytyväinen. Kaupassakin saa sovittaa monia housuja, että löytää sellaiset mitkä istuu hyvin.

Vierailija
5/31 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin oikein silmissäni itseni taas juoksemassa tammikuussa jossain Stockalla etsimässä oikeaa luistinkokoa, eipäs tarvikaan tänä talvena kun ne on jo siisteinä käytettyinä kaapissa :)

Vierailija
6/31 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrmäkihallista olisit löytänyt vaatetta myös yli 80cm lapselle. On vielä useana viikonloppuna tänä syksynä.

Vierailija
7/31 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa siinä määrin, että alkaa mieheltä ymmärrys loppua...

oon kyl löytänyt isompien poikienkin vaatteita. Just ostin viidet hyväkuntoiset poikien housut (sisä- ja ulkohousuja) kokoa 98/104, vain 10 e. Itselleni en useinkaan löydä mitään tai ovatkin sitten väärää kokoa, mutta yhdet 2 euron farkut sain!

Vierailija
8/31 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

talveksi uudenveroisena bauerin luistimet 4 e, reimatec talvihaalari 12 e, reimatec pipot ja hanskat 2 e, superfit talvikengät 2 e, kuomia 2 paria 2 e pari, ensi kevääksi lennen active haalari, ruskea vaaleanpunainen 12.

kaikki nää nyt oli ihan uudenveroisia mut paljon muutakin, välikausihaalareita saa parilla eurolla, reimateciä, remua yms. myydessä saa vielä moninkertaisesti takaisin.

Vierailija
9/31 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta oli turvallinen olo, kun vauveli syntyi

Vierailija
10/31 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset alkaa olla kulutusiässä, kaiken joutuu ostamaan uutena :-(

Vierailija
11/31 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Oli vaan pienten lasten ja vauvojen vaatteita. Mutta aina ei voi voittaa. :)

Kävin tänään Keravalla kirppiksellä ja löytyi lapsille kaikkea kivaa.

Vierailija
12/31 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trokaan, eli ostan mm. suomalaista lasia, retrokamaa, ym. edullisesti ja myyn eteenpäin. Siinä samalla tulee ostettua tytölle vaikka mitä :) Tänään ostin viikkarin loisto kuntoiset kengät seitsemällä eurolla ja yli-somat karvavuoriset mokkakengät ''kyläily''-kengiksi eurolla :) Halvat on mulla harrastuksen ja huvit ;)

Vierailija
13/31 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä kaupungissa asut?

Vierailija
14/31 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojalle en ole hyväkuntoisia meiltä puuttuvia romppeita löytänyt

Vierailija
15/31 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
16/31 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin leluja, paitoja, juhlakengät, talvisaappaat ja muovikassillisen muuta vaatetta ja kaikesta maksoin yhteensä 35€. Olisi vielä ollut reiman uusi pukukin, laput kiinni puoleen hintaan, mutta en raskinut kuitenkaan. Tulee hyvä mieli shoppailusta!

Vierailija
17/31 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin vaajapörssillä ja seppälän kirpparimarketilla pari viikkoo sit ja oli tosi hyvin hyvää vaatetta ja tavaraa myynnissä halvalla :) mukavaa, koska välillä eioo sitte yhtään mitään.

Vierailija
18/31 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kilpaile kanssasi lasten vaatteista ;-)

Vierailija
19/31 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on metson takana lastentarvikekirpputori jossa on myynnissä kaikkea lastenvaatteita ja tarvikkeita ja rattaita yms. Sitten toinen kirppis mistä olen löytänyt on Radiokirppis Alarannassa. Joskus löydän ja yleensä en. Usein kuljen vain läpi ja totean ettei mitään taaskaan... mutta tänä syksynä olen löytänyt, harvinaista kyllä.

Vierailija
20/31 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siinä mielessä että ihmiset laittoivat tosi hyvää tavaraa myyntiin. Tää on kyllä tosi positiivista, itse kun halvalla saa hyviä vaatteita niin sitten niistä myös raaskii luopua eteenpäin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän