Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapasin tinderistä miehen ja omasta mielestä meillä oli kemiaa

Vierailija
19.02.2024 |

Mutta kun kävi ilmi että en ole työelämässä niin ei halunnut enää tavata/jutella. Tää on hyvin usein totta, ihmiset arvotetaan työnsä ja rahan mukaan. Myös naiset

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko pimpslooraa?

Vierailija
2/15 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoitko pimpslooraa?

Ootko id100tt1?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annoitko pimpslooraa?

Ootko id100tt1?

Nielitkö mällit mällykkeet?

Vierailija
4/15 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Vierailija
5/15 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/15 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se liity arvoon ihmisenä.

On kuitenkin kumppanin haussa tärkeä kriteeri joillekuille, että tienaa oman elantonsa ja voi osallistua yhteisiin rientoihin ja harrastuksiin omalla kustannuksella.

Vierailija
7/15 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö ilmi vain se ettet ole töissä, vai myös syyt siihen?

Kovin moni ei kelpuuta sossuloista kumppanikseen, väliaikainen työttömyys on oletettavasti valtaosalle ok.

Vierailija
8/15 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onko työelämässä vai ei on melko oleellinen asia.

Pelkkä se, että on työtön ei yksin itselleni vielä merkitse, mutta se, miksi on työtön kyllä sitten jo paljon.

Muutenkin ihmisen halua pärjätä omillaan, se on itselleni tärkeä kriteeri.  Se, että on aito pyrkimys korjaamaan asiaa, helu tehdä jotakin sen eteen.

Jos olisin parisuhteeseen haluamassa, työtön osapuoli olisi kyllä ongelma koska en halua  olla se joka kustantaa kaiken. Itsekään en haluaisi elää toisen kanssa ja ratsastaa toisen rahoilla ja tuloilla.

Olen itse hyvin eteenpäinpyrkivä ja arvostan ihmistä joka myös on sellainen.  Että löytyy halu ja tahto pyrkiä parempaan, vaikka sitten opiskelemalla lisää.  Se, että heittäydytään laakereilleen lepäämään on itselleni vastenmielistä.

Joten, riippuu siitä miksi on työtön, onko tehnyt mitään sen eteen että asia korjaantuisi? Onko nähnyt vaivaa ja onko todellinen halu päästä eteenpäin?

Ja jos jäädään ruikuttamaan miten kaikki on mahdotonta ja miten yhteiskunta sitä ja tätä, ei mene jatkoon.

N. 33

Vierailija
9/15 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En  alkaisi miehen kanssa ,joka ei tee töitä. 

Vierailija
10/15 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ens kerralla rehellinen. Painota ettet aio nyhtää toiselta mitään ja tuo tulojen puitteissa treffeille jotain hyvyyksiä. Vaihda Tinderi tähän (ilmainen) : https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys

Vierailija
11/15 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen että tekee työtä rahoittaakseen elämänsä on neljällä tavalla positiivista:

1) Ymmärtää rahan arvon, eli miettii mitä ostaa ja mihin pariskunnalla on varaa.

2) On työelämässä eikä elä sosiaalituilla, eli kun muutetaan yhteen ei käy niin että puolison (sosiaali-) tulot romahtavat (elätysvastuu).

3) Työssäkäynti on merkki että varmasti jotenkin ymmärtää miten yhteiskunnassa toimitaan.

4) Työssäkäynti on merkki että on todennäköisemmin yhteiskuntakelpoinen ja laillista elämää elävä.

Miehenä ajattelen että jos puoliso tienaa vähemmän tai suunnilleen saman määrän kuin minä, eikä ole pahoissa veloissa, niin oma elintasoni ei välttämättä romahda todella paljon. Jos eläisi tuilla oma elintasoni romahtaisi (minun tulot on yhteistä raahaa). Jos tienaisi huomattavasti enemmän oma elintasoni romahtaisi koska kaikki kulut (kulutus ja elintasovaatimukset) nousisivat ja minä joutuisin kustantamaan vähintään puolet perheen menoista, vaikka minulla on pienemmät tulot. Puolison bruttotulot pitäisi siis olla luokassa 1 500 - 4 500 euroa /kk. Köyhempään edustusvaimoon tai korkeamman elintason vaativaan hyvätuloiseen ei minulla ole varaa.

Vierailija
12/15 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti. Mies oli tosissaan liikkeellä, ei seksin perässä. 

Vierailija
13/15 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ajattelen että jos puoliso tienaa vähemmän tai suunnilleen saman määrän kuin minä, eikä ole pahoissa veloissa, niin oma elintasoni ei välttämättä romahda todella paljon. Jos eläisi tuilla oma elintasoni romahtaisi (minun tulot on yhteistä raahaa). Jos tienaisi huomattavasti enemmän oma elintasoni romahtaisi koska kaikki kulut (kulutus ja elintasovaatimukset) nousisivat ja minä joutuisin kusta

Onko teillä oikeasti minkälaisia nuo kulutustottumukset?

Siis lähinnä tarkoitan sitä, että joku oikeasti ajattelee että ei pysty seurustelemaan itseään alempituloisen tai ylempituloisen kanssa koska kuvittelee, että ihmiset kuluttaa samassa suhteessa kuin tienaa, että jos tienaa enemmän niin on pakko rueta matkustelemaan ja ostelemaan kalliitta statusymboleja ja kaupassa ei kelpaa enää juhlamokka vaan pitää olla joku italiassa jauhettu meksikolainen apinankakkakahvi. Itse ajattelen että kyllä tuollaiset asiat on ihan jo nuoruudessa vakiintuneet, että minkälainen ajatusmaailma on rahankäytön suhteen, tienasi sitten kolmekymppisenä 1600€/kk tai 3600€/kk.

Vierailija
14/15 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät naiset ei halua työtöntä miestä. Eli naiset arvostaa vain työssä käyvää miestä jolla on rahaa.

Vierailija
15/15 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömät naiset ei halua työtöntä miestä. Eli naiset arvostaa vain työssä käyvää miestä jolla on rahaa.

Riippuu kyllä ihan siitä, minkälainen mies on muuten ja miten tuon aikansa käyttää. Jos pitää itsestään fyysisesti ja psyykkisesti huolta ja opiskelee samalla jotain mielenkiintoista kun hakee töitä, niin se on ihan eri asia kuin että makaa kotona juomassa kaljaa ja pelaamassa pleikkaria.