Mä oon tehny viime aikoina tosi hyviä löytöjä kirppikseltä!
Esim. tänään vauvalle Lenne Active-haalari 5 €. Itselleni imetysliivejä 2,50 €/kpl. Vauvan myssy 20 senttiä.
Tulevalle vauvalle on melkein kaikki vaatteet kirppikseltä. Samoin kahdelle isommalle lapselle olen tänä syksynä löytänyt parilla eurolla kuravaatteita, mekkoja ym. Minusta nyt on kirppareilla tosi hyväkuntoista tavaraa myynnissä ja paljon lastenvaatteita.
Kommentit (31)
Kirpparilla ja oli tosi hyvää tavaraa. Kiinnitin huomioni yhteen loosiin, jossa oli tosi hyvää tavaraa ihan pienelle mm. kestovaippoja, sideharsoja, vaatteita....... Näyttivät tosi siisteiltä. Paikka oli Eura!
Viime viikon löytöjä mm. me&i:n canvas-housut 2€, kuin uudet, upouudet CCM-hokkarit 4€, po.p:n villahaalari 2€. Hyvää ja halpaa tavaraa liikkuu nyt paljon kirppareilla.
myin todella hyväkuntoisia vaatteita muutamalla eurolla, osan vauvavaatteista muutamilla senteillä.
Ihanaa, että tavara löytää uuden kodin eikä kaikkea tarvitse ostaa aina uutena.
Lempihameeni on ostettu eurolla kirppikseltä.
Ainakin isommissa kaupungeissa joissa on kunnon kirppikset, on kivempi ostaa sieltä kun näkee tavaran.
olisi helsingissä hyvä kirppis haeskella lasten vaatteita? Valtteri ei oikein nappaa...
mutta 80cm poikien vaatteet tuntuu olevan tiukassa. Satunnaisia löytöjä olen tehnyt pojallemme.
Sieltä on löytynyt paljon meille sopivaa.
Jopa siinä määrin, että alkaa mieheltä ymmärrys loppua...
ennen en, luulen että tuo lötäminen vaatii jonkinlaista "kirpparisilmää", joka harjaantuu käytön myötä :)
Ja jos löydät jotain mikä miellyttää, älä jää jahkailemaan, vaan nopein vie.
Tampereella. Ihan aikuiselle jotain ja 9-vuotiaalle tytölle voisin käydä katselemassa.
Minä aloitin opiskelut v -90 eikä silloin ollut kirppareita vielä. Niitä olisi todella silloin tarvinnut kun rahaa ei ollut paljon! Sitten joskus 93-94 muistaakseni omaan kaupunkiin tulivat ekat kirpparit:).
Isommalle lapselle on taas hankala löytää enää yhtään mitään. No kirjoja ja pelejä voi löytää.