Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon tehny viime aikoina tosi hyviä löytöjä kirppikseltä!

Vierailija
28.09.2009 |

Esim. tänään vauvalle Lenne Active-haalari 5 €. Itselleni imetysliivejä 2,50 €/kpl. Vauvan myssy 20 senttiä.

Tulevalle vauvalle on melkein kaikki vaatteet kirppikseltä. Samoin kahdelle isommalle lapselle olen tänä syksynä löytänyt parilla eurolla kuravaatteita, mekkoja ym. Minusta nyt on kirppareilla tosi hyväkuntoista tavaraa myynnissä ja paljon lastenvaatteita.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin opiskelut v -90 eikä silloin ollut kirppareita vielä. Niitä olisi todella silloin tarvinnut kun rahaa ei ollut paljon! Sitten joskus 93-94 muistaakseni omaan kaupunkiin tulivat ekat kirpparit:).

Isommalle lapselle on taas hankala löytää enää yhtään mitään. No kirjoja ja pelejä voi löytää.

Vierailija
22/31 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilla ja oli tosi hyvää tavaraa. Kiinnitin huomioni yhteen loosiin, jossa oli tosi hyvää tavaraa ihan pienelle mm. kestovaippoja, sideharsoja, vaatteita....... Näyttivät tosi siisteiltä. Paikka oli Eura!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikon löytöjä mm. me&i:n canvas-housut 2€, kuin uudet, upouudet CCM-hokkarit 4€, po.p:n villahaalari 2€. Hyvää ja halpaa tavaraa liikkuu nyt paljon kirppareilla.

Vierailija
24/31 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myin todella hyväkuntoisia vaatteita muutamalla eurolla, osan vauvavaatteista muutamilla senteillä.

Ihanaa, että tavara löytää uuden kodin eikä kaikkea tarvitse ostaa aina uutena.

Lempihameeni on ostettu eurolla kirppikseltä.

Vierailija
25/31 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin isommissa kaupungeissa joissa on kunnon kirppikset, on kivempi ostaa sieltä kun näkee tavaran.

Vierailija
26/31 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi helsingissä hyvä kirppis haeskella lasten vaatteita? Valtteri ei oikein nappaa...

Vierailija
27/31 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 80cm poikien vaatteet tuntuu olevan tiukassa. Satunnaisia löytöjä olen tehnyt pojallemme.

Vierailija
28/31 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä on löytynyt paljon meille sopivaa.

29/31 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa siinä määrin, että alkaa mieheltä ymmärrys loppua...

Vierailija
30/31 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen en, luulen että tuo lötäminen vaatii jonkinlaista "kirpparisilmää", joka harjaantuu käytön myötä :)

Ja jos löydät jotain mikä miellyttää, älä jää jahkailemaan, vaan nopein vie.

Vierailija
31/31 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella. Ihan aikuiselle jotain ja 9-vuotiaalle tytölle voisin käydä katselemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi