Miksi miehet eivät halua käyttää kondomia satunnaissuhteessa?
Olen parikymppinen seksuaalisesti aktiivinen sinkkunainen. Tai siis olisin seksuaalisesti aktiivinen, mikäli miehet suostuisivat käyttämään kondomia. Mikä helkkari siinä on, että miehet eivät halua käyttää kondomia? Suurin osa hyvin alkaneista "seikkailuista" lopahtaa tuohon. Kärjistetysti puolet ei halua käyttää kondomia ja lopuilla ei seiso kondomin kanssa. Varasin jo ajan gynelle, jotta saisi kierukan.
Kommentit (10)
Samasta syystä kuin yhtä moni nainenkin.
Osallistuvat Big 5 -haasteeseen: kerää kuppa, tippuri, hiv, klamydia ja visvasyylä. Satiaiset ovat bonuspisteen arvoinen.
Mulla ei montaa miestä ole ollut, mutta kaikki ovat kondomia käyttäneet valittamatta. Jopa parisuhteessa vuosikausia mentiin kondomilla, kun en halunnut käyttää hormoneja. Mies sanoi, että hänelle se on ok.
Onko sinulla tapana kätellä hanskat kädessä?
Entä mennä uimaan kumpparit jaloissa?
Kannattaisi, estää tauteja ja ikäviä nirhaumia.
Minä kö
äytän aina kondomia ja kyllä seisoo, ei lerpahda
Tapanani on laittaa kaksi kortsua päälle. Väliin tulista chilikastiketta.
Jos nainen alkaa kiljumaan, niin pitää hidastaa tahtia. Ja jos itse tuntee polttelua niin pitää lopettaa.
Voit pian AP onnitella itseäsi kierukasta sekä genitaaliherpeksestä. Löytyy joka viidenneltä suomalaiselta(googlaa). On elinikäinen vaiva.
Minä myönnän, kun kukaan muu näköjään ei; kyllä annan. Minulla on e-pillerit, joten ei pelkoa raskaaksi tulosta. Tiedän, olen jo yli 30vee joten järjen pitäisi toimia, mutta kun ei.. Jotenkin se kumi aina unohtuu. Yksikään mies ei ole edes ehdottanut sen käyttöä ja olen sinkkuillut jo lähes kaksi vuotta. Tuntuu hyvälle kun mies tulee sisään, fakta. Ja ei, mitään tauteja en ole saanut (testattu on).
Juuri siksi ei ota eteen kortsun kanssa koska sen kanssa paneminen ei tunnu miltään.
Onneksi naisilla on useampikin kolo jota käyttää jos raskaaksi tuleminen mietityttää.
Odotan tässä niitä jotka kertoo ettei kortsu haittaa. Ei se käteenvedossa haittaakaan. Mutta kokeile yhdyntää.
Kierukka ei estä sp-tauteja, dorka.